امروز برابر است با :1403-06-26

5 سبک طراحی داخلی محبوب در سطح جهانی

به نظر می رسد هر هفته یک روند طراحی جدید برای یادگیری وجود دارد. گرایش‌ های دکوراسیون خانه به طور مداوم علاقه ما را برانگیخته و ما را به سمت خود می‌ کشاند و شاید حتی ما را برای خرید یک یا دو مورد جدید الهام‌ بخش باشند. با این حال، آنچه جدید است، همیشه با آنچه بیشتر مردم در طراحی خانه به دنبال آن هستند، همخوانی ندارد. بنابراین، نگاهی به گزارش اخیر Google Trends انداختیم تا سبک‌ های اصلی طراحی را که مردم در حال حاضر جستجو می‌ کنند، بیابیم. بر اساس گوگل ترندز، در اینجا پنج جستجوی برتر طراحی داخلی در ماه گذشته آمده است.

کیپ کاد

اکنون این سبک طراحی قطعاً با برخی از روندهای اصلی طراحی که در سال گذشته شاهد آن بوده ایم، مطابقت دارد. روند طراحی کیپ کاد، به عنوان یک سبک طراحی داخلی، آبی های الهام گرفته از اقیانوس را در ترکیب با رنگ های گرم و شنی و ظاهری از بافت های طبیعی، مانند چوب در نظر بگیرید. این سبک طراحی داخلی که از نزدیکی به ساحل الهام گرفته شده است، ظاهری سبک و مطبوع دارد که یادآور نسیم اقیانوس است.

خانه ییلاقی لوکس

عبارت خانه ییلاقی لوکس در فهرست برترین سبک های طراحی داخلی که در ماه گذشته جستجو شده اند، در رتبه دوم قرار گرفت. این سبک، با این حال، به وضوح تصویر مرتبط با آن را ندارد، زیرا یک اصطلاح رایج طراحی داخلی نیست. در واقع، خانه ییلاقی لوکس ممکن است به عنوان یک اصطلاح اجاره ای برای تعطیلات یا املاک و مستغلات معنی بیشتری داشته باشد، که معمولاً یک خانه یک طبقه را توصیف می کند که در میان یک چشم انداز طبیعی سرسبز قرار گرفته است. بنابراین، وقتی صحبت از طراحی داخلی به میان می آید، این سبک نیز مانند سبک کیپ کاد از محیط طبیعی اطراف خود الهام گرفته شده است. به نور طبیعی زیاد، پالت های رنگی روشن، منسوجات مجلل، و مبلمان جذابی که برای استراحت طراحی شده اند فکر کنید.

باهاوس

باهاوس نام یک مدرسه هنری آلمانی است که از سال 1919 تا 1933 فعالیت می کرد. رویکرد مدرسه به هنر، طراحی و معماری آنقدر تأثیر گذار بود که باهاوس به عنوان یک جنبش هنری و سبک متمایز خود شناخته شد. در طراحی داخلی، سبک باهاوس با رویکرد کارکرد اول به دکوراسیون و مبلمان که ظاهری مدرن و مینیمالیست دارد، تعریف می‌ شود. رنگ‌ های اصلی مرتبط با سبک باهاوس، پر رنگ هستند و آثار هنری تمیز و هندسی هستند. واقعیت جالب: طراحی مدرن اواسط قرن تا حد زیادی تحت تأثیر دوران باهاوس است، بنابراین اگر شما آن سبک را دوست دارید، احتمالاً از طرفداران این جنبش طراحی آلمانی نیز خواهید بود.

اسپانیایی مدرن

در طراحی داخلی، سبک مدرن اسپانیایی اغلب به ترکیبی از زیبایی شناسی معاصر و سنتی اشاره دارد. نیمه مدرن این سبک دارای خطوط تمیز، مبلمان مینیمالیستی و رنگ‌ های خاکی است، در حالی که نیمی دیگر دارای رنگ‌ های غنی و روستایی است. این می تواند شامل عناصری مانند سفال، چوب اصلاح شده و کاشی های طرح دار باشد.

ژاپنی مدرن

طراحی داخلی با الهام از ژاپنی ها در چند سال گذشته در حال افزایش محبوبیت بوده است. به طور خاص، سبک ژاپندی که ترکیبی از سبک های ژاپنی و اسکاندیناوی است مورد تقاضای مداوم بوده است. این سبک ویژگی‌ های کلیدی طراحی مدرن ژاپنی، مانند تاکید بر کیفیت ساخت، تعادل زیبایی شناختی، و آرامش را با فلسفه‌ های طراحی اسکاندیناوی است. ظاهر به دست آمده مینیمالیست و در عین حال جذاب، با بافت های دنج، پالت رنگ های گرم و خنثی و سطوح نامرتب است.

اشتراک گذاری