امروز برابر است با :1403-06-26

5 اشتباه طراحی داخلی که آرامش شما را کم می کند!

خانه شما قرار است پناهگاه شما باشد مکانی برای استراحت، استراحت و لذت بردن از زندگی. اما اگر خانه شما سطح استرس شما را افزایش دهد چه؟ در حالی که برخی از مشکلات، مانند ساخت و ساز در خارج از در یا همسایگان پر سر و صدا، دست شما نیست، انتخاب های اشتباه طراحی ممکن است به طور ناخواسته شما را در معرض استرس قرار دهد. فرقی نمی‌ کند در حال بازسازی خانه‌ تان هستید، به آن تازه‌ سازی سریع می‌ دهید یا سعی می‌ کنید محیطی آرام‌ تر برای خود و خانواده‌ تان ایجاد کنید، سعی کنید از این پنج اشتباه طراحی که می‌ توانند آرامش را در خانه سخت‌ تر کنند، اجتناب کنید.

لامپ های اشتباه

یکی از بزرگ‌ ترین عوامل ایجاد آرامش و استرس بیشتر در خانه، چیزی است که راه‌ حلی ارزان و آسان دارد. همه آن درخشش گرم را می‌ خواهند، زیرا این چیزی است که به شما کمک می‌ کند آرام شوید. از لامپ‌ های یکسان در سراسر خانه استفاده کنید.

طراحی ظریف

یکی دیگر از عواملی که باعث می شود خانه شما احساس آرامش کمتری به شما بدهد، انتخاب مواد و مصالح است. اگر هر بار که شخصی از فرش ابریشمی شما عبور می کند یا با یک لیوان نوشیدنی روی مبل می نشیند، قلب شما به تپش می افتد، سطح نگرانی شما بسیار زیاد است. اگر شما کسی هستید که دوست دارید دوستان و خانواده خود را در خانه خود سرگرم کنید و از آنها استقبال کنید، استفاده از پارچه های با کارایی بهتر را بپذیرید. بدون استرس نگرانی در مورد لکه ها.

نصب های ناقص

آویزان کردن هر چیزی کج یا غیر همسطح، مانند میله های پرده، می تواند آرامش را در خانه دشوارتر کند. اگر به توانایی‌ های آویزان کردن خود اطمینان ندارید، با یک دوست تماس بگیرید یا شخصی را استخدام کنید تا به شما کمک کند این قطعات را به درستی آویزان کنید.

مطمئن شوید که پروژه مطابق با استانداردهای شما تکمیل شده است. اگر کاری به درستی انجام نشد یا دستورالعمل‌ ها رعایت نشد، خطا را با مهربانی اعلام کنید. اگر نه، همیشه متوجه لکه‌ های رنگ یا خط کاغذ دیواری کمی با هم تداخل دارند می‌ شوید که باعث ناراحتی و پشیمانی می‌ شود.

انتخاب رنگ بد

رنگ یک تعهد بزرگ است. رنگ نادرست می تواند هر بار که وارد اتاق می شوید احساس پشیمانی کنید. آزمایش نکردن رنگ‌ های خود قبل از رنگ‌ آمیزی کل اتاق، اشتباه بزرگی است. اگر چه در پست اینستاگرام شخص دیگری عالی به نظر می‌ رسید، ممکن است رنگ خانه خود را دوست نداشته باشید. چند رنگ را در اتاقی که می‌ خواهید رنگ کنید آزمایش کنید و قبل از انتخاب رنگ مورد نظر، چند روز با آنها بنشینید.

مبلمان ناراحت کننده

در حالی که آن مبل منحنی و مدرن از منظر زیبایی شناسی می تواند یک انتخاب ایده آل باشد، ممکن است عملی ترین تصمیم نباشد. به خاطر داشته باشید که این به این معنی نیست که شما باید ظاهر شیک و مد روز را کاملاً کنار بگذارید، اما ممکن است بخواهید یک صندلی برجسته را به جای مبل انتخاب کنید. شاید در دراز مدت شادتر و استرس کمتری داشته باشید.

اشتراک گذاری