امروز برابر است با :1403-06-18
لوازم یدکی موتورسیکلت ns200

موتورns200 | موتوری که بازار ایران را تصاحب کرده است

این روزها بازار موتورسیکلت در کشور ما بسیار داغ شده و این وسیله نقلیه طرفداران بسیار زیادی در ایران پیدا مرده است. یکی از بهترین موتورسیکلت‌هایی که در بازار امروز با استقبال زیادی همراه شده، موتورسیکلت ns200 نام دارد. این موتورسیکلت از نظر قدرت و سرعت می‌تواند نظر شما را جلب کند. از طرفی بسیاری از افراد با توجه به ظاهر جذاب این موتورسیکلت است که برای خرید آن اقدام می‌کنند.

با تهیه و استفاده از موتورسیکلت ns200 بی‌تردید به خرید لوازم یدکی آن نیاز پیدا خواهید کرد که باید در این فرآیند دقت زیادی به خرج دهید. اگر قصد آشنایی با موتورسیکلت ns200، مشخصات فنی، مزایا و… این موتورسیکلت را دارید، این مطلب را از دست ندهید.

موتور سیکلت ns200؛ سواری قدرتمند شما!

موتورسیکلت ns200 در سال ۲۰۱۲ میلادی در بازارهای بین‌المللی عرضه شد. این موتورسیکلت زیبا و قدرتی در سال 2014 مورد توجه بازار ایران قرار گرفت و به سرعت با استقبال قابل توجه جوانان مواجه شد. این موتورسیکلت زیبا با گذشت چند سال بعد از ورود به ایران، با  تغییر و تحولات ظاهری در بازار به فروش رسید که اغلب آن در فلاپ‌های این موتور خلاصه می‌شد. این تغییرات سبب شد شکل ظاهری این موتورسیکلت جذاب‌تر و جوان‌پسندتر از قبل شود. به همین دلیل موتورسیکلت ns200 موفق شد با این سبک از طراحی نیازهای بسیاری از علاقه‌مندان به موتور در کشورمان را برطرف کند.

علاوه بر این، شرکت سازنده این موتورسیکلت معتقد است که  NS 200 شباهت زیادی با موتور KTM Duke 200  دارد. این نظریه منجر به آن شده که ان اس ۲۰۰ طرفداران بیشتری پیدا کرده و  با ارائه قابلیت‌ها و خصوصیات اسپرت، به عنوان یک نسخه ارزان‌تر از KTM Duke 200 به فروش برسد.

نام موتورسیکلت ns200 از عبارت “Naked Sport” الهام گرفته شده است؛ این واژه در واقع موتورسیکلت‌هایی اطلاق می‌شود که طراحی آن‌ها اسپرت بوده و تولید آن‌ها بدون پوشش‌های محافظ نظیر فلاپ به انجام می‌رسد. از این رو موتورسیکلت NS 200  در بین موتورهای نیکد اسپرت قرار می‌گیرد.

یکی از جذابیت‌ها در تولید موتورسیکلت ns200 سبک جالب طراحی باک آن است. طراحی این‌چنینی باعث شده که زیبایی این موتورسیکلت در مقایسه با مدل‌های گذشته برند باجاج بیشتر باشد. باک سوخت این موتور طراحی متفاوتی دارد و تاثیر بسیار زیادی در فروش بالای این موتورسیکلت دارد.

درباره مشخصات فنی موتور سیکلت ns200

موتورسیکلت ns200 از یک موتور پرقدرت تک سیلندر و ۴ زمانه با ظرفیت سیلندری معادل ۱۹۹.۵ سی سی تشکیل شده است. برای ساخت ns200 از یک گیربکس 6 سرعته و همچنین کلاچ دستی استفاده شده است. موتور این محصول پرطرفدار ۲۳ اسب بخار قدرت دارد.

بیشینه گشتاور موتورسیکلت ns200 هم معادل ۱۸ نیوتن متر در 8 هزار دور در دقیقه است. این موتورسیکلت در نسخه‌های اول سیستم سوخت کاربراتور داشت. اما با تولید جدیدترین نسخه، سیستم سوخت آن از کاربراتور به انژکتور تغییر کرد. با توجه به برخورداری این موتور از 3 شمع در تک سیلندر، دمای موتور این وسیله نقلیه کمی بالا است. البته تولیدکننده آن جهت کم کردن دما، از آب و همچنین سیستم رادیاتور استفاده کرده است.

موتورسیکلت ns200 از نظر وزنی گزینه مناسبی برای خرید است چرا که وزن آن حدودا ۱۴۵ کیلوگرم است و همین موضوع سبب شده که شتاب این موتور بالا باشد؛ موتورسیکلت ns200 قابلیت این را دارد که، شتاب ۰ تا ۱۰۰ را حدودا در 9 الی 10 ثانیه طی کند. حداکثر میزان سرعت این موتورسیکلت معادل با ۱۳۶ کیلومتر است. ظرفیت باک سوخت آن نزدیک به 12 لیتر بوده و میانگین مصرف سوخت این موتورسیکلت نیز نزدیک 2.2 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌باشد.

لوازم یدکی موتور ns200

موتورسیکلت ns200 در قسمت جلویی از ترمز دیسکی تک‌کاناله برخوردار است. قطر این دیسک ترمز ns200 چیزی نزدیک به ۲۸۰ میلی‌متر به شمار می‌رود. در نظر داشته باشید که از مدل سال ۱۴۰۰ به بعد، این موتورسیکلت به ترمز ضد قفل یا همان ABS تجهیز شد.

موتورسیکلت ns200در بخش عقبی نیز ترمز دیسکی با قطری معادل ۲۳۰ میلی‌متر را مورد استفاده قرار می‌دهد. برخورداری از این سیستم ترمز نیز باعث بهبود در کارایی و البته قدرت ترمز این موتورسیکلت شده و همچنین کنترل آن را ساده‌‌تر کرده است.

لوازم یدکی موتور سیکلت ns200

همانطور که اشاره شد، خرید لوازم یدکی موتورسیکلت ns200 یکی از چالش‌‌هایی است که صاحبان این موتور با آن مواجه هستند. خصوصا افرادی که در محل زندگی خود فروشگاه مجهزی که لوازم یدکی این موتورسیکلت را به فروش برساند، وجود ندارد. برای حل این مشکل کافی است که به سایت‌های فروشگاهی اینترنتی معتبر و تخصصی مراجعه کنید. لوازم یدکی موتورسیکلت ns200 شامل موارد بسیار زیادی است.

به عنوان مثال لاستیک‌ یکی از اصلی‌ترین لوازم یدکی‌های موتور ns200 بوده که انواع و اندازه‌های مختلفی در دسترس است. خرید لاستیک‌های با سطح کیفی مناسب و طراحی زیبا، به شما امکان می‌دهد تا به سادگی در سطوح مختلف جاده حرکت کنید و زیبایی موتور را افزایش دهید.

از طرفی خرید ترمز باکیفیت که یکی دیگر از لوازم‌های یدکی موتورسیکلت ns200 به شمار می‌آید نیز باید با دقت بالا انجام شود. ترمزهای مناسب با عملکرد قوی می‌توانند در زمان توقف و کنترل سرعت به بهترین شکل عمل کنند. علاوه بر این زین‌ موتورسیکلت نیز یکی از لوازم‌‌های یدکی ns200 است. زین با قابلیت‌های خاص، منجر شده که موتورسیکلت بارهای سنگین را به راحتی حمل کرده و راننده بر روی موتور راحت باشد.

لوازم یدکی ns200

برخی دیگر از لوازم یدکی‌های موتورسیکلت NS200 به شرح زیر هستند:

  • سیستم تعلیق
  • باک سوخت
  • دسته کلاچ
  • سیلندر
  • پیستون
  • شاتون
  • قطعات الکترونیکی
  • قطعات جانبی و…

لوازم یدکی موتورسیکلت ns200را از فروشگاه‌های تخصصی بخرید

همانطور که اشاره شد، موتورسیکلت ns200 یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید و استفاده است. این موتور با توجه به استحکام، سرعت، شتاب و همچنین ظاهر زیبایی که دارد، به یک انتخاب ایده‌آل برای استفاده درون‌شهری و حتی برون‌شهری تبدیل شده است.

خرید لوازم یدکی موتور سیکلت نیز یک نکته مهم به شما می‌رود که بهتر است از طریق فروشگاه‌های تخصصی انجام شود. فروشگاه‌های اینترنتی فعال در زمینه فروش لوازم یدکی موتورسیکلت متعدد هستند؛ اما ما فروشگاه موتور 360 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این فروشگاه از نظر قیمت، کیفیت، گارانتی، ارسال فوری، تنوع لوازم یدکی و… بهترین گزینه برای خرید لوازم یدکی موتورسیکلت ns200 به شمار می‌آید.

اشتراک گذاری