امروز برابر است با :1403-02-14

ملزومات چاپی برای هتل و مهمانسراها در چاپ متین

شاید برای بسیاری از مشاغل بزرگترین دغدغه آنها این است که برای کسب و کار خود بهترین گزینه و مهم ترین موارد چاپی و تبلیغاتی کدام گزینه ها می باشد. ما در چاپ متین بهترین موارد و گزینه های مناسب برای مشاغل هتلی در کشور که باید خدمات چاپی را حتما در مجموعه های خود داشته باشند تحت عنوان مقاله ملزومات چاپی برای هتل و مهمانسراها گزینه های مناسب موارد چاپی را برای شما بیان میکنیم.

مقدمه

بدون شک، طراحی ملزومات چاپی برای هتل و مهمانسراها سبب رشد و موفقیت هر هتل در بین سایر همکاران آن خواهد شد. هنگامی که صحبت از طراحی ملزومات چاپی هتل به میان می‌آید، شما وارد یک مسیر خلاقانه و استراتژیک می‌شوید. این طراحی فرصتی برای به تصویر کشیدن جاذبه‌های ویژه و خدمات هتل، از جمله اتاق‌ها، رستوران‌ها، امکانات و تجهیزات مدرن و موارد دیگر است. می‌توانید با استفاده از طراحی جذاب، تصاویر زیبا و متن‌های تاثیرگذار، مسافران را به سوی هتل جذب کنید.

اصول طراحی

یکسری اصول اصلی و اساسی در خصوص طراحی ملزومات چاپی را باید رعایت بکنید که زیبایی و جلوه خاص آن را به شما بدهد. صرف وجود یکی از ملزومات چاپی اگر اصول و قواعد اساسی طراحی آن رعایت نشود به جای اینکه برای شما یک پون مثبت باشد یک نکته منفی برای مجموعه شما خواهد بود.

• استفاده از رنگ‌های جذاب: انتخاب رنگ‌های مناسب و جذاب برای زمینه، متن و عناصر گرافیکی می‌تواند تاثیر بزرگی داشته باشد. رنگ‌ها باید با هویت برند هتل هماهنگ باشند و تاکید بر مهم‌ترین اطلاعات را داشته باشند.

• استفاده از تصاویر با کیفیت: تصاویر با کیفیت بالا که امکان زوم کردن را داشته باشند، می‌توانند تجربه را بهبود ببخشند و مخاطبان را به خود جلب کنند. تصاویر باید مرتبط با محتوای ملزومات چاپی شما و یا مجموعه شما باشد.

• استفاده از فونت‌های خوانا: انتخاب فونت‌های خوانا و مناسب برای متن‌ها بسیار مهم است. وقتی فونت‌ پیچیده و ناخوانا باشد، مخاطبان علاقه‌ای به خواندن پیدا نمی‌کنند. همچنین از اندازه و تنظیم فونت‌ها برای تاکید روی اهمیت مطالب استفاده کنید.

• استفاده از عناصر گرافیکی موثر: از عناصر گرافیکی مانند آیکون‌ها، فرمت‌ها، خطوط، و شکل‌ها به منظور تاکید بر اطلاعات و ایجاد تنوع در طراحی استفاده کنید. این عناصر می‌توانند محتوا را تازگی ببخشند و توجه مخاطبان را به خود جلب کنند.

• تعادل و ترتیب در طراحی: طراحی باید تعادل داشته باشد و اجزای مختلف آن به ترتیب مناسبی قرار گیرند. از ترتیب منظم و سلسله مراتب در طراحی استفاده کنید تا مخاطبان به راحتی اطلاعات را متوجه شوند.

استفاده از فضای خالی: فضای خالی در طراحی به مخاطبان احساس آرامش می‌دهد و به مطالب اهمیت می‌دهد. از فضای خالی به عنوان بخشی از طراحی برای تاکید روی اطلاعات مهم است.

ملزومات اصلی چاپی هتل ها و مهمانسراها

مورد اول ) کارت ویزیت

شاید اصل اساسی هر سازمان و نهادی ملزم به داشتن یک کارت ویزیت زیبا و جذاب برای معرفی مجموعه خودش می باشد. هتل ها و مهمانسراها هم حتما باید یک چاپ کارت ویزیت زیبا و جذاب متناسب با برند و لوگو و رنگ سازمانی خود طراحی و سپس آن را چاپ بکنند. در روی کارت ویزیت باید اطلاعات تماس ، لوگو ، و آدرس هتل و شبکه های اجتماعی مجموعه خودتان را باید بر روی کارت ویزیت خود بگنجانید.

مورد دوم ) دستمال کاغذی

با آن که دستمال کاغذی جز پک بهداشتی به حساب می‌آید اما به دلیل آن که در هر قسمت از خانه وجود آن لازم و ضروری است، می‌توان به صورت جداگانه نیز در بخش چاپ ملزومات، به آن پرداخت. برای خاص‌تر کردن دستمال کاغذی‌ها می‌توان از شرکت‌های طراحی و چاپ همچون رامون چاپ درخواست کرد که لوگو هتل و نام آن را به نحوی که هم به زیبایی جعبه لطمه نزند و هم آن که در ذهن مسافران باقی بماند، بر روی جعبه‌های دستمال کاغذی چاپ و یا حک کند.

مورد سوم ) فرم ثبت نام

اولین چیزی که در یک هتل می‌بینید فرم‌های ثبت نام است که برای رزرو اتاق باید آن‌ها را پر کنید. بالای برگه‌های فرم‌ها و یا طراحی اختصاصی سؤالات که مرتبط با همان فرم‌ها هستند همگی جز مواردی به شمار ‌می‌روند که سبب جلب نظر بیشتر مشتریان می‌شود. می‌توانید لوگو هتل را در فرم‌های ثبت نامی به صورت محو چاپ کنید که در پس زمینه فرم نیز مشخص باشد. این فرم های ثبت نام را می توانید در قالب چاپ سربرگ اختصاصی و یا چاپ تراکت بصورت آنلاین در چاپ متین چاپ و سفارش بدهید. اگر قرار است این سربرگ ها رو پرینت بگیرید باید بصورت سربرگ ولی اگر قرار است با دست برروی آن نوشته بشود باید در قالب تراکت سفارش داده بشود. ولی طبق اون اصولی که در بالا به آن اشاره شد باید حتما در طراحی خود رعایت بکنید.

مورد چهارم ) بروشور و کاتالوگ

در هر هتلی با توجه به مکان آن هتل و همچنین بزرگ یا کوچک بودنش احتمال همکاری با اماکن تفریحی و گردشگری نیز وجود دارد. معمولاً تهیه بروشور و کاتالوگ‌ها برای معرفی این اماکن و ترغیب مسافران به ثبت نام در تور‌های گردشگری در برنامه‌های چنین هتل‌هایی قرار دارد. بنابراین بروشور‌ها و کاتالوگ‌های هتل‌ها نیز یکی دیگر از ملزومات کاغذی آن‌ها به حساب می‌ایند.

مورد پنجم ) پرچم

موارد دیگر و جذابی که برای شرکت های هتلی و مهمانسراها مناسب می باشد چاپ پرچم چه چاپ پرچم رومیزی و یا پرچم تشریفات برای حضور در لابی هتل مناسب می باشد. چاپ پرچم همیشه بعنوان یک ابزار معرفی برای درون هتل ها بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

مورد ششم ) لیوان کاغذی

یکی دیگر از مواردی که باید در همه اتاق های هتل و مهمانپذیرها وجود داشته باشد چاپ لیوان کاغذی با طرح دلخواه می باشد که باید اسم و نام و لوگو و برند هتل خود را باید برروی این لیوان کاغذی ها قرار بدهید. کافی است شما قالب آماده لیوان کاغذی را از روی سایت چاپ متین دریافت بکنید و شروع به طراحی لیوان خود با طرح و شکل سازمانی خود بکنید.

کلام آخر

چاپ ملزومات در هتل‌ها، رستوران‌ها و حتی کافی شاپ‌ها توسط چاپ متین چاپ انجام می‌شود که در نهایت می‌تواند هم به لاکچری بودن شما کمک کند و هم روش تبلیغاتی مناسبی برای شما به حساب بیاید. بنابراین اگر شما هم در یکی از این کسب و کار‌ها فعالیت دارید، بهتر است همین حالا دست به کار شده و برای چاپ و درج لوگو خود بر روی ابزار‌ها و وسایلی که دارید اقدام کنید.

ما در چاپ متین خدمات چاپ و طراحی مخصوصاً برای افراد و کسب‌وکارها انجام می‌دهیم. شما می‌توانید از خدمات طراحی هتل ها‌ استفاده کنید. چاپ متین می‌تواند به شما در درست کردن کارت ویزیت ، تراکت ، سربرگ ، پاکت و … با کیفیت و حرفه‌ای کمک کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن مشتریان جدید را جذب کنید و ترافیک و رزروهای آنلاین خود را افزایش دهید.