امروز برابر است با :1403-04-17
چراغ اسپرت پراید شماره 1

معرفی 3 نوع چراغ اسپرت پرفروش پراید

چراغ‌های خطر بخشی از سیستم روشنایی خودروها هستند که برای نشان دادن شرایط اضطراری و همچنین جلب توجه ماشین های پشت سر از آن‌ها استفاده می‌شود. چراغ های خطر در قسمت عقب خودرو قرار دارند و با روشن کردن آن‌ها، دیگر راننده‌ها متوجه وجود حضور و یا مشکل در خودروی شما می‌شوند. همچنین آن یک سیستم اعلام خطر و هشدار برای هر خودرو به حساب می‌آید که در مواقع خاصی باید از آن استفاده کرد. مواردی که می‌توان از این نوع چراغ خودرو استفاده کرد، عبارتند از روشنایی برای دید خودرو های عقبی، خرابی ناگهانی خودرو، تمام شدن بنزین، پنچر شدن لاستیک‌ها و کم کردن ناگهانی سرعت. شرکت‌های زیادی با برندهای مختلف انواع مختلف این محصول را طراحی و تولید کرده‌اند که برند نورگستر بسحق یکی از معروف‌ترین آن‌ها است. شرکت نورگستر بسحق برترین تولید کننده چراغ‌های اسپرت و فابریک خودرو در ایران است که محصولات خود را با تنوع بالا در بازار عرضه می‌کند. در ادامه سه مدل از پرفروش‌ترین انواع چراغ پراید را به شما معرفی خواهیم کرد.

1.    چراغ خطر اسپرت پراید طرح سه بعدی تمام دودی

یکی از پرطرفدارترین انواع چراغ خطر پراید، طرح سه بعدی تمام دودی است که با الهام از چراغ خطر ام وی ام طراحی شده است. این محصول سوکت‌های فابریک دارد و به همین دلیل نصب آن نیازی به سیم کشی نخواهد داشت. چراغ خطر اسپرت طرح سه بعدی تمام دودی به خاطر نوع طراحی خاصش، ظاهری متفاوت و زیبا برای خودروی شما ایجاد می‌کند. چراغ‌های راهنما، دنده عقب و ترمز در این محصول از نوع ال ای دی (LED) هستند که دید مناسبی برای راننده در نور کم ایجاد می‌کند. این نوع از چراغ‌های خطر ایمنی خودروی شما را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهند. برای افزایش طول عمر مفید این چراغ خطر اسپرت، هیچ وقت آن را پیش از استارت زدن روشن نکنید.

2.    چراغ خطر پراید 132 طرح ماكان تمام دودی

چراغ شماره 2 پراید

این نوع چراغ خطر ظاهر جذاب و جدیدی دارد و نمای خودروی شما را بسیار تغییر می‌دهد. چراغ کوچک نئونی و چراغ ترمز ال ای دی نور مناسبی از خود ساطع می‌کنند و به همین دلیل نیازی به تهیه لامپ نخواهید داشت. این محصول سوکت فابریک دارد و بنابراین نیازی به سیم کشی خاص برای نصب و استفاده از آن ندارید. این محصول دید شما را در هوای مه آلود و شب تامین می‌کند و نگرانی بابت کم بودن نور در این شرایط نخواهید داشت. مهم‌ترین نکته‌ای که برای نصب این نوع چراغ خطر باید رعایت کنید، آب بندی آن است. همچنین اگر در زمان استارت زدن از روشن کردن چراغ خطرهای خودرو خودداری کنید، عمر مفید آن افزایش خواهد یافت.

3.    چراغ خطر پراید 111 طرح  S500

س500

پراید ۱۱۱ طراحی متفاوتی دارد و به همین دلیل مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. استفاده از چراغ خطرهای اسپرت برای این مدل اتومبیل، بسیار مورد توجه مشتریان قرار دارد. چراغ عقب پراید ۱۱۱ طرح S500 نمای اسپرت و جذابی دارد و باعث جذابیت بیشتر این خودرو می‌شود. بدنه این چراغ مقاومت بالایی دارد و همچنین برای نصب نیازی به سیم کشی نخواهد داشت. نئون‌ها و ال ای دی‌های بکار رفته در این محصول، نور شفافی تولید می‌کنند و مصرف برق کمی نیز دارند. همچنین خودداری از استارت زدن در زمان روشن بودن این چراغ، تاثیر زیادی در حفظ کیفیت عملکرد آن خواهد داشت.

اشتراک گذاری