امروز برابر است با :1403-04-04

معرفی محصولات مناسب موهای فر

اگر موهای فر دارید قطعاً می‌دانید که نگهداری و مراقبت از آن کمی دشوارتر از موهای صاف و نرم است و به محصولات مخصوص به موی فر نیاز دارید. موهای فرفری و مجعد ضخیم‌تر هستند و ساختار پیچیده‌تری دارند، در نتیجه محصولاتی که برای آنها تولید می‌شوند قوی‌تر بوده تا بهتر به بافت مو نفوذ کنند.

در محصولاتی مانند انواع شامپو موی فر، ماسک موی مخصوص موهای فر، نرم کننده و حالت دهنده‌های موی فر، اغلب درصد بیشتری از ترکیبات آبرسان وجود دارد. مواد طبیعی مرطوب کننده مانند روغن نارگیل، شی باتر، روغن بادام، عصاره آلوئه ورا و غیره در این محصولات نقش پررنگی دارند. در این مقاله به شما می‌گوییم چند مدل از انواع محصولات مناسب موی فر را با ترکیبات مفید معرفی می‌کنیم.

شامپو موهای فر و مجعد

موهای فر برخلاف موهای صاف، زود چرب نمی‌شوند و شاید در هفته دو بار شستشو موها کافی باشد. استفاده از شامپو مناسب در حفظ سلامت مو، درخشش طبیعی آنها، رطوبت مورد نیاز مو و جلوگیری از خشک شدن مو تاثیر گذار خواهد بود. در ادامه چند مورد از بهترین شامپوهای موی فر را به شما معرفی می‌کنیم.

شامپو کانتو موی فر

یکی از شامپوهای بسیار کاربردی و بی‌نظیر، شامپو شی باتر کانتو است که به صورت کاملا تخصصی برای موهای فر، فرموله شده است. ماده اصلی تشکیل دهنده آن، شی باتر است که 90 درصد رطوبت موها را حفظ و تامین می‌کند. این شامپو در واقع یک رطوبت رسان و درخشان کننده مو است و موهای بی‌حالت و خشک را نجات می‌دهد. ترکیبات شامپو موی فر کانتو خیلی سریع به بافت مو نفوذ کرده و در آن بلوکه می‌شوند، تا زمانی که کاملا آثار خشکی و شکنندگی مو را از بین ببرند.

شامپو آیس کریم مخصوص موهای فر

یکی دیگر از بهترین شامپوهای موی فر و مجعد، شامپو آیس کریم قهوه‌ای است. این شامپو حاوی عصاره مورینگا است که دارای ویتامین A,C و پروتئین است. عسل یکی دیگر از مواد طبیعی به کار رفته در فرمولاسیون این شامپو است که خاصیت نرم کنندگی بسیار زیادی دارد، عسل خاصیت ارتجاعی مو را تقویت می‌کند و موخوره را از بین می‌برد. سرامیدها نیز در این شامپو وجود دارند که به بازسازی کوتیکول مو و افزایش درخشندگی آنها می‌پردازند.

حالت دهنده موی فر و مجعد

موهای فر و مجعد نیاز به استفاده از حالت دهنده‌ها دارند تا پیچ و تاب‌های موی فر جذاب‌تر و منظم‌تر شکل بگیرند. برای این منظور نیز انواع حالت دهنده مو مانند ژل مو، اسپری یا موس مو طراحی شده‌اند که چند مورد از بهترین‌ها را بررسی می‌کنیم.

شیر مو آبرسان کنتو

شیر مو کانتو حاوی ترکیباتی مثل روغن آووکادو، شی باتر، عسل طبیعی و ویتامین E است و در نتیجه آبرسانی بسیار بالایی دارد. اگر موهای فر شما بسیار خشک، شکننده و مجعد شده و موخوره‌های زیادی دارد، از این محصول حتما استفاده کنید. شیر مو کانتو بدون سنگین کردن موها، رطوبت مورد نیاز را تامین کرده و از شکنندگی و خشک شدن مو جلوگیری می‌کند. در واقع موهای آسیب دیده را خیلی سریع درمان خواهد نمود. بعد از استفاده از شیر مو کانتو، موهای درخشان و زیبا با فرهای منظم خواهید داشت.

اسپری مو روغن نارگیل کانتو

همانطور که در نام این محصول آمده، حاوی روغن نارگیل است و ترکیبات دیگری نیز مانند شی باتر، روغن بادام، روغن هسته انگور و روغن زیتون نیز دارد. اسپری کنتو یک آبرسان و نرم کننده فوق العاده موهای فر و مجعد است و تاثیر فوری روی موها خواهد داشت.

اسپری دوفاز نلی سبز

یکی دیگر از حالت دهنده‌های معروف، اسپری دوفاز سبز نلی است که صرفاً برای موهای فر و مجعد فرموله شده است. در ترکیبات این اسپری، عصاره چای سبز استفاده شده که خواص آنتی اکسیدانی بسیار بالایی دارد و در ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده تاثیر گذار است. پروتئین و آنزیم‌های فعال نیز در اسپری دوفاز نلی سبز به کار برده شده که به داخل بافت مو نفوذ می‌کنند و باعث تسریع بازسازی موها می‌شوند. این اسپری مو، محافظت کننده مو در برابر حرارت سشوار و اتو مو نیز محسوب می‌شود.

لوسیون حالت دهنده مو تکسچر مای وی

لوسیون تکسچر مای وی، ساخت کشور آمریکا، محصولی بی‌نظیر برای موهای فر و مجعد است. این محصول حاوی ترکیبات آبرسان است و رطوبت مورد نیاز موها را به خوبی تامین خواهد کرد. بنابراین از خشکی و شکنندگی موهای خود رها خواهید شد و موهایی نرم و ابریشمی را تجربه می‌کنید. لوسیون مو تکسچر مای وی عاری از مواد چسبنده و چرب است و موها را نرم و حالت دار می‌سازد.

سوالات متداول در مورد محصولات مناسب موهای فر

  • آیا می‌توانیم از روغن‌های طبیعی مانند روغن نارگیل و روغن زیتون برای نرم شدن موهای فر استفاده کنیم؟

استفاده از این روغن‌های گیاهی منعی ندارد، اما بهتر است محصولاتی را به کار ببرید که این روغن‌ها به صورت تصفیه شده در آنها وجود دارد. زیرا ممکن است مو یا پوست شما به یکی از این روغن‌ها حساسیت نشان دهد.

  • آیا تنها استفاده از ماسک مو داخل حمام کافی است؟

بهتر است ماسک مو داخل و بعد از حمام را به صورت مکمل استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. این محصولات همانند شامپو شی باتر کانتو حاوی ترکیبات مفید مخصوص هستند و هریک به صورت جداگانه فعالیت می‌کنند.

اگر می‌خواهید در حق موهای فر و مجعد خود لطف کنید و به سلامت آنها اهمیت دهید تا همیشه زیبایی و درخشش داشته باشند، باید از محصولات مناسب این نوع مو استفاده کنید. خوشبختانه برندهای برتر جهان توجه زیادی به مراقبت از موهای فر دارند و به همین دلیل محصولات عالی تولید می‌کنند. انواع شامپو، ماسک مو، سرم و لوسیون مو و غیره مخصوص موهای فر عرضه می‌شوند که دارای ترکیبات بسیار مفید هستند. بنابراین هرچه سریع‌تر برای خرید محصول مناسب موی فر اقدام نمایید و درمان را از همین امروز آغاز کنید.

اشتراک گذاری