امروز برابر است با :1403-07-27

مانیکور صورتی سلنا گومز، برترین ترند ناخن تابستانی است!

آیا شما از طرفداران مانیکورهای ساده و صاف هستید؟ سلنا گومز قطعا همینطور است. دوستداران ناخن های خنثی، برای الهام گرفتن از مانیکور شیک و راحت به گومز نگاه نکنید. خط چندگانه به طور مداوم سبک های کلاسیک را هیجان انگیز می کند، و جدیدترین مانیکور او جان تازه ای به رنگ کلاسیک تابستانی می بخشد.

در 18 جولای، گومز و تیم گلم او تعدادی عکس از پشت صحنه این ستاره را در اینستاگرام منتشر کردند. این زن 31 ساله قبل از جشن برای معرفی محصول جدید خود در Rare Beauty، منند یک پودر فشرده رنگی، درخشان به نظر می رسید. بخش مورد علاقه ظاهر؟ مانیکور صورتی ملایم او بود.

تام باچیک، هنرمند پیشرو ناخن او، توضیح کاملی درباره نحوه ساخت ناخن‌ ها در اینستاگرام ارائه کرد. او ناخن‌ هایش را به شکل بیضی با طول متوسط ​​درآورد. برای افزودن دوز بیشتر درخشندگی، سپس روکش فوق العاده براق را اضافه کرد.

گومز با هنرمند آرایشگر Hung Vanngo کار کرد تا شادی آور جشن خود را ایجاد کند. چشم دودی گومز فقط تابستان را فریاد می‌ زند، و این ویژگی جذابیت او بود. آرتیست آرایش سایه را با مژه‌های پر پشت و بدون خط چشم ست کرد تا همه چیز را نرم کند، سپس ظاهر را با رژگونه گلگون و رژلب صورتی تکمیل کرد. نتیجه یک درخشش نرم و لطیف است.

موهای گومز که از وسط جدا شده بودند، به شکل موج‌ هایی حجیم در آمدند تا ظاهری که به تازگی از ساحل برگشته‌ اند، به همان اندازه که جذاب است، لبته ابا حسن نیت آرایشگر ماریسا مارینو.

ناخن های صورتی روشن یکی از ترندهای اصلی تابستان هستند و مانیکور جدید گومز گواه دیگری بر برتری فصلی این سبک است.

اشتراک گذاری