امروز برابر است با :1403-06-26
بهترین برندهای ساعت

لیست بهترین برندهای ساعت مچی در دنیا + عکس مدل های پر طرفدار

انتخاب بهترین برند ساعت مچی در دنیا به عنوان مهم ترین اکسسوری‌ تلقی می شود که استایل فرد را منعکس می‌کند و مهم‌ترین مکمل در پوشش افرادی است که به مد اهمیت زیادی می دهند. ساعت های مچی که تقریباً در تمام ساعات شبانه روز روی مچ خود حمل می کنیم، از نظر ظاهری جایگاه مهمی در استایل ما دارند.

بهترین برندهای ساعت

برندها و مدل های متعددی در تولید ساعت مچی وجود دارد که یافتن بهترین ساعت مچی در دنیا در بین این موارد کاملاً به نیازها و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. اما به طور کلی؛ بهترین برندهای ساعت؛ برندهایی هستند که در سطح جهانی شهرت دارند و تاریخچه ای دیرینه دارند.

معرفی بهترین برند ساعت مچی در دنیا

ساعت‌ مچی یک لوازم جانبی متشکل از قطعات زیاد است که برای استفاده طولانی مدت باید هر قسمت از آن با مواد با کیفیت طراحی و تولید شده باشد. هیچ کس دوست ندارد ساعتی را استفاده کند که شیشه‌ای ترک خورده، بند های فرسوده یا خراش روی صفحه یا بند داشته باشد.

بسیاری از برندهایی که به طراحی محصولات باکیفیت و شیک اهمیت می دهند از مواد اولیه مقاومی در برابر زمان و ضربه استفاده می کنند مانند فولاد ضد زنگ و تیتانیوم. روی سطح ساعت های برند جهانی از شیشه یاقوت کبود استفاده شده است که احتمال شکستن، سایش و خراش آن بسیار کم شود. بنابراین، حتی اگر ضربه یا تصادفاتی جزئی رخ دهد، ساعت های برند همچنان ظاهر و عملکرد روز اول خود را حفظ می کنند. بنابراین، انتخاب بهترین برند ساعت مچی مردانه در دنیا با توجه به شهرتی که هر یک از برند های عنوان شده دارند، کار دشواری نخواهد بود.

ورساچه

اولین ساعت‌هایی که برند مد ایتالیایی ورساچه تولید آن را در سال 1994 در سوئیس آغاز کرد، توسط جیانی ورساچه طراحی شد. از آن زمان، این برند همیشه مهارت   ادعای خود را برای تولید اکسسوری های لوکس افزایش داده است.

در حال حاضر مدل های ساعت مچی مردانه و زنانه ورساچه به عنوان بهترین برند ساعت مچی در دنیا، با تحسین در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه برند ورساچه به لطف صدها مدل با بندهای های ظریف و بادوام و قاب های فولادی محکم، جایگاه خود را در بین بهترین برندهای ساعت جهان حفظ کرده است.

کاسیو

بهترین ساعت های کاسیو

کاسیو یک برند ژاپنی است که در سال 1946 تاسیس شد. کاسیو  با طراحی منحصر ببفرد خود که متشکل از راه راه های افقی بود به یک نماد و برند زیبا تبدیل شد‌. این کمپانی بیشتر به ساعت های دیجیتالی خود شناخته شده است، اگرچه مدل های آنالوگ هم دارد ولی اکنون به عنوان یکی از بهترین مارک های ساعت دیجیتال در جهان پیشتاز است.

یکی از محبوب ترین سری های این برند G-Shock و Baby-G است که محصولات رنگارنگ زیادی را برای خانم ها و آقایان عرضه می کند. با وجود طراحی های جذاب هم در ساعت های آنالوگ و هم دیجیتال شما می توانید مدل مناسب خود را در بین مدل های کاسیو بیابید. هر کدام از این مدل ها قابلیت هایی مانند تقویم، کرونومتر، زنگ هشدار و مقاومت بالا در برابر آب را دارند.

مایکل کورس

مایکل کورس که در سراسر دنیا به خاطر  پوشاک و اکسسوری های خود شناخته شده است و طرح هایش جوایز زیادی دریافت کرده است، نام خود را از بنیانگذار خود گرفته است. مایکل کورس زمانی که تنها 5 سال داشت به مادرش ایده هایی درباره لباس هایش می داد، پس از دریافت آموزش مد و پوشاک، این فرصت را پیدا کرد که در موفق ترین بوتیک های زمان خود کار کند.

مایکل کورس سرانجام در سال 1981 یک شرکت مد تاسیس کرد و طرح های رویاهای خود را به تمام دنیا ارائه کرد. مدل های ساعت مچی مردانه و زنانه مایکل کورس با طرح های پر زرق و برق، مجلل و مواد استیل ضد زنگ از جمله محصولاتی هستند که کیفیت خود را در سراسر جهان به اثبات رسانده اند. امروزه این برند به عنوان بهترین ساعت مچی زنانه در دنیا شناخته می شود.‌

اورینت

اورینت بهترین برند ساعت مچی

اورینت در سال 1950 توسط شوگورو یوشیدا تأسیس شد که به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین برندهای ساعت ژاپنی شناخته می شود. اورینت با ساعت‌های باکیفیت و طراحی‌های زیبا، طرفداران زیادی را در سراسر جهان دارد. این برند که بهترین برند ساعت مچی در دنیا شناخته می شود توانستخ به زیبایی سبک کلاسیک و مدرن را با مهارت بالایی باهم ترکیب کند.

ساعت های اورینت با قاب های فولادی بادوام و عملکرد مکانیکی دقیق تولید می شوند. این برند که با مدل های اتوماتیک و کوارتز خود جلب توجه می کند، ترکیبی از عملکرد و زیبایی است. اورینت با ارائه طیف گسترده ای از گزینه های رنگ و مدل، سال ها رضایت را به کاربران خود با ساعت های خود که برای هر سلیقه ای جذاب است، وعده می دهد.

رولکس

وقتی صحبت از ساعت می شود، برند رولکس یکی از اولین برندهای ساعت است که در جهان به ذهن می رسد. رولکس که با طراحی های شیک خود سلیقه همه را در نظر می گیرد و توجه افراد زیادی را به خود جلب می کند.

ساعت های رولکس در دو سبک اسپرت و کلاسیک طراحی و تولید  شده اند و به این ترتیب نیاز هرکاربر را با هر سلیقه ای برآورده می کند. چه استایل یک فرد کلاسیک باشد و چه اسپرت، می توان ساعت مچی متناسب با سبک و سلیقه او پیدا کرد.

کارتیه

کارتیه برند فرانسوی و بهترین برند ساعت مچی در دنیا است. ساعت های مستطیلی او که در سال 1917 معرفی شد و اولین ساعت مچی جهان به حساب می آمد، هنوز هم استفاده می شود و طرفداران خاص خود را دارد.

کارتیه در مدل‌های ساعت‌های خود سبک قدیم و جدید را منعکس کرده و مدل‌هایی ساخته است که ترکیبی از قدیمی و جدید هستند. از این رو سعی کرد بدون گسستن از گذشته نوآور باشد و در این امر بسیار موفق بوده است.

ساعت شانل

برند شانل که به آن غول مد می گویند موفقیت خود را به نحو احسن در صنعت اکسسوری و ساعت نشان داده است. این شرکت با مدل های جذاب خود، توجه طراحان مد و افراد مشهور جهان را به خصوص خانم ها را به خود جذب کرده و آنها را به استفاده از محصولات خود ترغیب کرده است.

امگا

اشاره به برند معروف امگا در لیست بهترین برند ساعت مچی در دنیا خالی از لطف نیست. امگا یک برند مشهور جهانی است که بین شش برندی که در المپیک ساعت سازی در آزمایشات ژنو 1931 برگزار شد، اول شد. امگا که دوره اولیه تولید خود را در یک روستای کوچک آغاز کرد و کم کم در طول سال ها توسعه یافت و در سراسر جهان مشهور شد. محبوبیت واقعی خود را با اولین مدل کالیبر، “لابرادور” تولید شده در سال 1885 به دست آورد.

پتک فیلی

پتک فیلیپ یک برند ساعت سوئیسی است که از سال 1839 وجود داشته و در سراسر جهان شناخته شده است. از آنجایی که طراحی های آن توسط ساعت سازان مشهور جهان انجام شده است، تحسین همگان را برانگیخته است.

این برند آثاری دارد که در بین برندهای ساعت مچی شاهکار محسوب می شوند و به عنوان قدیمی ترین و با کیفیت ترین در لیست بهترین برند ساعت مچی در دنیا شناخته می شود.

پیاژه

پیاژه در لیست بهترین ساعت مچی زنانه در دنیا دیده می شود که به خاطر مدل های پیچیده خود توسط خانم ها پسندیده می شود. مدل های این ساعت بسیار ظریف هستند و اغلب با سنگ های فانتزی طراحی می شوند. بنابراین، پیاژه مدل هایی دارد که هر زنی هنگام رفتن به مراسم حتما آن را ترجیح می دهد.

بلان پین

بلان پین یک برند معتبر جهانی است که مدل های ساعت مچی مردانه و زنانه آن را به وضوح می توان از یکدیگر تشخیص داد. ساعت های مچی زنانه بلان پین هیچ کدام از ویژگی های ساعت های مچی مردانه را ندارند و بلافاصله با یک نگاه مشخص می شود که هر مدل ساعت مردانه است یا زنانه.

شوپارد

شوپارد این یک برند ساعت است که از سال 1860 یعنی از تاریخ تاسیس خود به طور مستمر و با موفقیت، فعالیت می کند. به طور کلی این برند بهترین ساعت های جیبی را در سال هایی که فروش خود را آغاز کرد، تولید می کرد. با گذشت زمان، شروع به تولید ساعت های مچی برای مردان و زنان کرد و در اینجا بود که محبوبیت واقعی خود را به دست آورد و به عنوان بهترین برند ساعت مچی در دنیا شناخته شد.

مونت بلانگ

مونت بلانگ یک برند ساعت است که دفتر مرکزی آن در آمریکا قرار دارد و به طور کلی مدل های لوکس تولید می کند. برند مونت بلانگ به طور ویژه‌ای بر روی مدل‌های ساعت مچی مردانه تمرکز دارد. مونت بلانگ در طراحی مدل‌های ساعت مچی خود به‌طور سنتی عمل می‌کند و از طرح های نوستالژی غافل نمی شود. این برند که قدیم و جدید را تفسیر و ترکیب کرده است، ساعت‌های مچی در همه سبک‌ها تولید می‌کند.
با وجود همین تنوع بالا در مدل هایش بیشتر مورد پسند و خرید همه قرار گرفته است.

اشتراک گذاری