امروز برابر است با :1403-02-10
فال تاروت 5 اسفند ماه 1402

فال تاروت 5 اسفند ماه 1402 به ترتیب متولدین هر ماه

فال تاروت یک روش پیش‌ بینی و پژوهش درباره آینده است که از کارت‌ های تاروت استفاده می‌ کند. هر کارت تاروت دارای نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که در تعبیر افکار و احساسات فردی استفاده می‌ شود.

فال تاروت پنجم اسفند ما 1402 برای متولدین هر ماه به ترتیب

متولدین فروردین

کارت قدرت :

شما امروز را با هدف و انگیزه ای تازه و روحیه ای بسیار بالا شروع خواهید کرد. جاه طلبی، پشتکار و سخت کوشی در حال حاضر می توانند نتایج خیلی خوبی را برای شما به همراه داشته باشند و خیلی زود پاداش خود را خواهید گرفت.

متولدین اردیبهشت

کارت ستاره :

اگر در فکر خرید یک خانه جدید بوده اید اکنون زمانی فوق العاده برای این کار است، حداقل می توانید دست به کار جستجو شوید. نگران کمبود منابع مالی نیز نباشید، فعلا ستاره شانستان با شما همراه است و بالاخره از یک راهی پول لازم برای این کار را در عین ناباوری فراهم خواهید کرد.

متولدین خرداد

شوالیه های شمشیر

وضعیت نامشخص خواهد بود و ممکن است اوضاع آنطور که انتظار داشتید پیش نرود. باید بپذیرید که ممکن است نا امید شوید. برای کار، باید احساسات خود را کنترل کنید و صبورتر باشید. اگر همه چیز آنطور که انتظار داشتید پیش نرفت، خیلی سر سخت نباشید.

متولدین تیر

برج

شما در مورد آینده خود احساس سر درگمی و نگرانی خواهید کرد. ممکن است چیزها آنطور که انتظار می رود به نتیجه نرسند. با این حال باید آرامش خود را حفظ کنید و در انجام کارها مراقب باشید.

متولدین مرداد

شیطان

متوجه خواهید شد و می خواهید اقلام گران قیمت، دکوراسیون و بسیاری چیزها را بخرید. شما خواسته های نامحدودی خواهید داشت و دوست دارید برای ملاقات با مردم و دیدن چیزهای جدید برای لذت بردن از زندگی خود بیرون بروید. ممکن است در جامعه جدیدی که تا به حال ندیده اید غرق شوید. مراقب سبک زندگی بیش از حد لوکس باشید.

متولدین شهریور

9 سکه

مشکلی که با آن روبرو هستید، همان مشکل قدیمی است که در گذشته با آن روبرو بوده اید. بنابراین ممکن است فکر کنید که رسیدگی به آن برای شما خیلی سخت نیست. با این حال، ممکن است این چیزی نباشد که بتوانید به طور کامل به آن رسیدگی کنید. در این مدت باید قوی و صبور باشید تا از همه سختی ها عبور کنید تا دوباره زندگی آرامی داشته باشید.

متولدین مهر

کارت ابله :

رابطه عاطفی شما با فردی که شاید عشق قدیمی تان باشد، شدت می گیرد. ممکن است بخواهید همه چیز را به سرعت جلو ببرید اما صبور باشید زیرا عجله تنها شرایط شما را بدتر می کند. بهتر است برای گذراندن وقت تان به سینما بروید یا کتابی بخوانید و آنچه می خواهید را در روزهای آتی جستجو کنید. تنها در این صورت است که به نتیجه مورد علاقه خود خواهید رسید.

متولدین آبان

کارت عشاق :

امروز ممکن است کمی کارهایتان بهم گره بخورد. شاید فکر کنید که بهتر است تمام کارها را رها کنید اما دست نگه دارید. سعی کنید به جای این که وقت تان را در انتظار بگذرانید، خودتان را با کارهای دیگر سرگرم کنید. اما نگران نباشید زیرا در نهایت تمام کارهای شما به خوبی انجام می شود.

متولدین آذر

کارت عدالت :

یکی از دوستان نزدیک تان به مشکل بر خورده، به همین دلیل رفتارش با شما نیز تغییر کرده است. سعی نکنید خود را مقصر بدانید، از آنچه از زبان او می شنوید هم ناراحت نشوید. سعی کنید به شیوه همیشگی رفتار کنید تا او دوباره به شرایط عادی خود باز گردد و رابطه شما نیز مانند قبل شود.

متولدین دی

رهایی از کهنه ها

نگران اتفاقی که باعث مشکل شده نباشید این موضوع بعد مدتی حل می شود (باید صبر کنید زمان در این موضوع دخیل است) باید نظر خود را بیان کنید حتی اگر باب میل اطرافیانتان نباشد. شروع مراحل خوب زندگی بعد گذراندن یک دوره سختی. برای هرگونه تغییری آماده باشید و ایمان داشته باشید که زندگی نهایتا چیزی بهتر از آنچه را که رها می کنید به شما ارزانی می دارد.

متولدین بهمن

سند – حکم

آنچه را که نیاز دارید در دسترس شماست! فرصت های طلایی را از دست ندهید. خود را با طرح ها، اقدامات و تجربیات جدیدی که به شما روی آورده اند مشغول سازید. تصمیم بگیرید و سپس تعهدات لازم را عهده دار شوید. وقت را مغتنم شمارید. منتظر نباشید تا اتفاقی بیافتد و یا دیگران از شما پیشی بگیرند.

متولدین اسفند

پایان یک ارتباط

این پیام می تواند به دلیل از دست دادن نوعی از متعلقات و یا تهدیدی به شرایط بیرونی شما باشد نظیر: پایان یک رابطه ی عاطفی یا مرحله ای از زندگی یا سقوط یک تجارت.

البته دل بریدن از وابستگی های مادی و عاطفی در فرضیه و به گفتن آسان است، اما در عمل آدمی را با مشکلاتی مواجه می سازد. با وجود این، درسی که این نماد آموزش می دهد این است که تسلیم باشید و اجازه دهید تا تغییرات لازم صورت پذیرد.

اشتراک گذاری