امروز برابر است با :1403-02-24

شکیرا جرارد پیکه را شیطانی ترین شرور داستان هری پاتر می داند

از زمان جدایی شکیرا و جرارد پیکه، که در اواسط سال 2022 رخ داد، روایت‌ های مختلفی در مورد آنچه اتفاق افتاد، با شایعات فراوان منتشر شده است.

با این حال، تقریباً دو سال بعد، شکیرا این خواننده کلمبیایی صحبت کرد تا موضوع را به عنوان بخشی از انتشار آلبوم بعدی خود به نام “Las mujeres ya no lloran” روشن کند. این خواننده متولد بارانکیلا در مصاحبه با رسانه بریتانیایی تایمز درباره اتفاقات ماه های اخیر صحبت کرد و تکذیب های مختلفی کرد.

به گفته شکیرا چه اتفاقی در رابطه شکیرا و پیکه افتاد؟

او در یکی از سخت‌ ترین و صمیمانه‌ ترین پاسخ‌ ها درباره اتفاقی که بین او و بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا افتاده است، توضیح داد:

من حرفه ام را به خاطر جرارد پیکه به تعویق انداختم. فداکاری های زیادی برای عشق انجام دادم. برای مدت طولانی همه چیز را کنار گذاشتم تا او بتواند فوتبال بازی کند.

برای برخی از افراد، شکیرا از این جدایی پول درآورد و از آن استفاده کرد، اما دیدگاه او بسیار متفاوت است، به ویژه با توجه به اینکه این روند به او در ساخت موسیقی کمک کرد.

شکیرا گفت: “قطعه های زیادی در زندگی من وجود داشت که جلوی چشمانم از هم پاشیدند که مجبور شدم به نحوی خودم را بازسازی کنم، استخوان ها را از روی زمین بردارم و همه آنها را کنار هم بگذارم. و چسبی که همه آنها را به هم چسباند موسیقی بود.”

شکیرا و آهنگ های جرارد پیکه، ولدمورت او

ولدمورت آن شخصیت، شیطانی ترین شرور حماسه هری پاتر که از ترس نامی از او برده نشد، در کلمبیا و بسیاری از کشورهای اسپانیایی زبان برای اشاره به افرادی که بهتر است به آنها اشاره شود، استفاده شده است.

امروز، شکیرا آماده است در مورد آن “شرور” در داستان خود صحبت کند، و اینگونه به جرارد پیکه اشاره کرد و توضیح داد که “آخرین” نامگذاری مجاز می تواند پایان ترانه هایی باشد که او را در مورد آنچه که از سر گذرانده اظهار نظر می کند.

درباره ولدمورت، کسی که نمی توان نامش را ذکر کرد؟ امیدوارم این آخرین آهنگی باشد که در این باره و در مورد او می نویسم. احساس می کردم هنوز چیزی در گلویم گیر کرده است و باید آن را بیرون بیاورم. من آن را برای رئیس بازاریابی سونی پخش کردم و او شروع به گریه کرد. شکیرا می‌گوید: من هرگز مردی را در استودیوی خود ندیده بودم که گریه کند.

شکیرا درباره انتشار جدید خود در سال 2024، که دارای آن همکاری ها و تعدادی دیگر با صداها و آهنگ های متنوعی است که زندگی جدید او را توصیف می کند، به تایمز توضیح داد که این یک ترکیب احساسی، تند و آسیب پذیر است که بین پاپ و رپ در نوسان است. رگیتون و تصنیف نشان دهنده تبدیل درد به خلاقیت، ن اامیدی به بهره وری، خشم به اشتیاق و آسیب پذیری به انعطاف پذیری است.

انتقادات زیادی در مورد تصمیم شکیرا برای ارائه وضعیت خود به عرصه عمومی وجود دارد، با آهنگ هایی درباره رابطه 10 ساله او با جرارد پیکه که منجر به تولد پسرانش میلان و ساشا شد

این مصاحبه همچنین یک سری سوالات و انتقادات را به همراه داشت زیرا به گفته بسیاری، میلان کوچک (11 ساله) و ساشا (9 ساله) در میانه جنگ بین والدین خود رها شده اند.

اما مادر مهربان این ادعاها را رد کرده و در مورد ترک بارسلونا برای زندگی در میامی و نحوه برخورد خانواده با این همه آشوب صحبت کرده است: “آنها می دانند که تنها یک راه برای زندگی کردن وجود دارد و آن پذیرش درد است. و هر یک از آنها ما راه های مختلفی برای انجام آن داریم.”

اشتراک گذاری