امروز برابر است با :1403-06-18

زیر نشیمن طبی را از کجا بخریم؟

اگر از درد های ستون فقرات یا دیسک کمر شاکی می باشید، لازم است بدانید استفاده کردن از زیر نشیمن طبی در تسکین دادن درد این مناطق بسیار موثر خواهد بود.

عموماً اشخاصی که دائما مجبور به نشستن زیاد و طولانی مدت هستند، به منظور کاهش دادن عوارض ناشی از این کار، باید به فکر خرید زیر نشیمن طبی باشند. یک زیر نشیمن طبی با ایجاد کردن فرم مناسب برای بدن، جریان خون بدن را افزایش خواهد داد و درد مناطقی همچون لگن، گردن و حتی کمر را کم می کند. لازم به ذکر است به خاطر تنوع و کیفیت‌ متنوع زیر نشیمن های طبی، این محصولات با قیمت‌ های مختلفی به بازار عرضه می‌ شود. به همین دلیل باید بدانید که از کجا اصل این محصولات را خریداری کنید.

این زیر نشیمن ها عمر طولانی تر و قیمت مناسب تری دارند اما هزینه آن ها بستگی به جنس محصول هم دارد. آیا می خواهید در مورد زیر نشیمن های طبی بیشتر بدانید؟ در مورد ویژگی های یک زیر نشیمن طبی مناسب چه می دانید؟ از کجا باید این محصولات را خریداری کرد؟ با ما همراه باشید تا با یک دیگر به بررسی این موضوع بپردازیم‌.

نمایندگی فروش زیر نشیمن طبی در تهران

از آنجایی که این محصولات به صورت مستقیم بر روی سلامتی و کاهش درد کمر اثر می گذارند، بسیار مهم است که آن ها را از یک نمایندگی فروش زیر نشیمن طبی در تهران خریداری کرد. بهترین نمایندگی فروش زیر نشیمن های طبی، را می توانید با سرچ کردن در موتور های جستجویی از قبیل گوگل پیدا کنید اما به طور کلی، این محصولات را می‌ توانید در فروشگاه‌ های کالای پزشکی طبی بیابید. فروشگاه‌ های کالای پزشکی طبی اکثرا، محصولی با کیفیت بالا را تهیه می کنند و شما می توانید انواع این محصولات را در سایت های آن ها با بهترین متریال بخرید. دسترسی پیدا کردن به سایت های مربوط به نمایندگی فروش زیر نشیمن های طبی آسان است و شما می توانید در کمترین زمان، سفارشات خود را ثبت کرده و آن  ها را تحویل بگیرید.

فواید خرید و استفاده از زیر نشیمن های طبی

به طور کلی افراد شاغل می توانند از این زیر نشیمن ها در زمان کار خود استفاده کنند. اما این تنها مورد از فواید خرید زیر نشیمن های طبی نیست. سایر کاربرد های این محصولات عبارتند از:

  • استفاده در زمان رانندگی یا نشستن طولانی مدت
  • برای خانم های باردار
  • برای افرادی که دچار مشکل در کمر و لگن هستند.
  • در افرادی که دچار ضربه و شکستگی درون ناحیه استخوان دنبالچه خود می باشند.
  • توزیع کردن وزن شخص روی سطح زیر نشیمن و کاهش میزان فشار درون یک نقطه
  • کم کردن فشار به وجود آمده به کمر و حتی لگن
  • کمک کردن به بهبودی در افرادی که دچار به بیماری هموروئید هستند.

قیمت زیر نشیمن طبی چقدر است؟

ارزش زیر نشیمن های طبی یا همان بالشتک طبی بر اساس عوامل مختلفی قیمت گذاری می شود. از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت زیر نشیمن طبی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • جنس بالشتک
  • ابعاد و سایز زیر نشیمن
  • اندازه
  • وزن
  • کیفیت مواد اولیه به کار رفته برای تولید این محصول
  • جنس رویه بالش و غیره

البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که برند تولید کننده این محصولات هم از جمله مواردی می باشد که بر قیمت آن ها تأثیر می‌ گذارد. به طور کلی، قیمت زیر نشیمن های طبی تولید شده توسط برند های خارجی نسبت به مدل های مشابه ایرانی بالاتر است. اگر قصد خرید این محصولات را دارید، بهتر است در هنگام خرید آن ها در درجه اول از کیفیت و همچنین کارایی آن ها اطمینان حاصل کنید و در نهایت هم به قیمتشان توجه نمایید.

ویژگی های یک زیر نشیمن طبی مناسب

زیر نشیمن های طبی به گونه ای طراحی شده اند که نواحی خاصی همچون لگن و حتی پیرامون آن را پوشش می دهند. این بالشتک ها با کاهش میزان فشار به ناحیه مورد نظر و پخش کردنش در قسمت اطراف لگن، آسایش و راحتی فرد را فراهم خواهد کرد. این زیر نشیمن ها با شیب های مختلفی تولید می شوند اما همه آن ها از کشیده شدن بدن جلوگیری خواهند کرد. بالشتک های طبی، برای استفاده های روزمره، پیش و پس از عمل مناسب می باشند.

این زیر نشیمن ها برای بیمارانی که به طور طولانی در یک مکان می نشینند یا خانم های باردار و افراد مسن مناسب است. همچنین کسانی که از ضعف عضلانی یا بیماری مقعدی از قبیل هموروئید رنج می برند، می توانند از این محصولات استفاده کنند. بالشتک های طبی نرم و تک سایز هستند و برای استفاده در همه افراد، مناسب خواهند بود. این زیر نشیمن ها در شکل های ظاهری، تفاوت اندک دارند که در ادامه مبحث به بررسی مشخصات و مشخصات هر کدام از آن ها می پردازیم.

زیر نشیمن های ساده حلقوی

زیر نشیمن های طبی حلقوی و ساده با طراحی زیبا و سطح نرمی که برای نشستن دارند، وزن فرد را پخش خواهند کرد تا فشاری که به ناحیه کمر وارد می شود تا حد امکان کاهش یابد. زیر نشیمن های طبی حلقوی، دارای دو سطح هستند که یکی از آن ها صاف و دیگری شیب دار است. برای استفاده از این محصولات لازم است که ناحیه دارای شیب آن به طرف بالا، یعنی جایی که بدن فرد با آن جا در تماس می باشد، قرار بگیرد. این بالش طبی دارای یک حفره برای کاهش دادن مقدار فشار وزن وارده به نواحی دردناک است.

بالش های طبی دو کاره (یعنی زیر نشیمنی، به همراه پشتی)

زیر نشیمن های طبی دو منظوره که برای به کار رفتن به عنوان پشتی یا قرار دادن در بخش زیر نشیمن به کار می روند، طراحی زیبایی دارند و انتخابی بسیار هوشمندانه برای کاهش درد می باشند. اکثر این زیر نشیمنی ها از جنس فوم سرد تولید می شوند اکثرا دارای کش برای تنظیم بر روی صندلی خواهند بود.

نکات استفاده کردن از زیر نشیمنی طبی

توجه داشته باشید که زیر نشیمن طبی استریل نیستند؛ به همین خاطر اگر دچار مشکلات پوستی هستید، نباید هیچ شخص دیگری از آن استفاده کند. علاوه بر این از خیس کردن زیر نشیمن طبی خود خودداری کنید و در زمان خرید آن حتما به وزنی که دارید توجه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت deltamedical.ir مراجعه کرده و یا با شماره 02166408728 تماس بگیرید.

اشتراک گذاری