امروز برابر است با :1403-04-03
جراحی بینی در تهران

دکتر شفیعی: چگونه ایران به پایتخت جهانی جراحی بینی تبدیل شد؟

انجمن‌های بین المللی مربوط به جراحی‌های زیبایی در مورد میزان یا حجم انجام جراحی‌های زیبایی بررسی‌های زیادی انجام داده‌اند و لیست کشورهایی را منتشر کرده‌اند که بیشترین تجربه را در انجام انواع جراحی‌های زیبایی همانند عمل بینی فانتزی، لیفت شقیقه، جراحی بینی گوشتی و غیره داشته‌اند. درصد انجام انواع جراحی‌های زیبایی از عمل بینی گرفته تا جراحی چانه سالانه در حال افزایش است. این روند در کشور ایران نیز با افزایش چشم‌گیری روبرو شده، به طوری که بسیاری از بیماران بالقوه از سایر کشورها نیز برای انجام عمل بینی خود به کشور ایران وبیشتر به شهر تهران سفر می‌کنند. جراحی بینی در تهران یکی ازمحبوب ترین جراحی های زیبایی صورت است. می‌توان گفت ما یکی از 20 پرچم‌دار حاضر در این عرصه هستیم که سالانه میزبانی بیماران خارجی زیادی را در کشور خود به عمل می‌آوریم و بهترین خدمات مربوط به جراحی‌های زیبایی را در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

ایران، مهد بهترین جراحان ‌بینی و سایرعمل های زیبایی

با اینکه آمار دقیقی از حضور بیماران خارجی به منظور انجام عمل‌های زیبایی بینی یا سایر جراحی‌های زیبایی وجود ندارد اما با کمی بررسی می‌توان فهمید که این کشور یکی از پرچم‌دارها در حوزه انجام انواع جراحی‌های زیبایی به خصوص عمل بینی نیمه فانتزی و فانتزی است.

سالانه انجمن بین المللی جراحی پلاستیک آمار مشخصی را در مورد میزان جراحی‌های انجام شده منتشر می‌کند که کشور ایران نیز در این آمار رتبه بالایی دارد؛ زیرا بسیاری از بیماران برای تجربه یک عمل جراحی زیبایی باکیفیت و مقرون به صرفه به کشور ما سفر می‌کنند.

در ضمن حضور برخی از بهترین متخصصان جراحی زیبایی، همانند دکتر شفیعی باعث شده تا این بیماران، متقاضیان و زیباجویان خارجی کشور ایران را برای تجربه جراحی زیبایی خود انتخاب کنند. شاید باور این موضوع سخت باشد اما تعداد کثیری از بهترین متخصصان جراحی‌های زیبایی در کشور ایران مشغول به فعالیت هستند و سابقه خوبی در این حوزه کسب کرده‌اند.

 بهترین جراح بینی در تهران

بهترین جراح زیبایی ایران کیست؟

رقابت سخت و سنگینی میان بسیاری از جراحان زیبایی وجود دارد و هر یک از آنها با ویژگی‌های منحصر به فرد خود می‌توانند از سایرین پیشی بگیرند. خوشبختانه شما به عنوان یک ایرانی برای جراحی زیبایی بینی، پیشانی، فک یا سایر اجزای صورت خود لازم نیست به کشور دیگری سفر کنید.

نمی‌توان به طور رسمی یکی از جراحان حاذق را به عنوان بهترین جراح زیبایی انتخاب و اعلام کرد اما جراحی خوب است که بتواند بهترین خدمات را در اختیار بیماران خود قرار دهد و تغییرات مورد نظر بیمار خود را به مرحله اجرا درآورد.

در ضمن هرچه مدارک و گواهینامه‌های جراح مورد نظر بیشتر باشد، بدون شک تجربه و تخصص او نیز بیشتر خواهد بود. مدارک معتبر و رسمی متخصصان زیبایی باعث می‌شود بیماران راحت‌تر به آنها اعتماد کنند. به طور معمول بیماران به سراغ متخصصانی می‌روند که مدرک تحصیلی خوبی داشته و بتوانند نمونه کارهای مشخص و واضحی را ارائه دهند. ویژگی‌های بهترین متخصص جراح زیبایی در کشور ایران عبارت است:

  • رفتار مودب و محترم با تمام زیباجویان
  • توانایی ارائه بهترین و کامل‌ترین مشاوره قبل از جراحی زیبایی
  • ارائه خدماتی با قیمت مقرون به صرفه
  • دارای مدرک دانشگاهی معتبر
  • دارای نمونه کار در حوزه جراحی زیبایی مورد نظر زیباجویان
  • دارای مطبی مجهز

رایج‌ترین جراحی زیبایی در کشور ایران

با این که جراحی زیبایی بوکال فت ( رفع چربی‌های اضافی از داخل دهان) ، جراحی پلک (رفع چین و چروک یا افتادگی پلک) و گونه (پروتز گونه) نیز طرفداران زیادی دارند اما جراحی زیبایی بینی در کشور ایران رایج‌ترین عمل زیبایی محسوب می‌شود.

شما به عنوان کسی که این مطالب را دنبال می‌کند، قصد انجام کدام جراحی زیبایی دارید؟ طبق آمار به دست آمده بیشتر افراد جامعه از فرم، شکل و ساختار بینی خود راضی نیستند و به همین دلیل در جستجوی بهترین جراح متخصص برای انجام این جراحی زیبایی هستند.

البته هزینه عمل زیبایی بینی نیز نسبت به سایر جراحی‌های زیبایی با تغییرات چشم‌گیری همراه است. در واقع برای برآورد قیمت باید از پزشکان قدری که در این حوزه حضور دارند و منتخب شما هستند، کمک و راهنمایی بگیرید. انتخاب بهترین جراح زیبایی کار چالش برانگیز و زمان‌بری است.

 عمل بینی در تهران

یکی از بهترین جراحان بینی و زیبایی ایران را بشناسید

دکترعلی شفیعی متخصص گوش، حلق و بینی یکی از بهترین و مجرب‌ترین جراحان زیبایی است که علاوه بر جراحی پلاستیک در حوزه تزریق ژل و فیلر به چانه یا سایر اجزای صورت نیز مهارت دارد. این متخصص در مقایسه با پزشکان هم‌رده خود دارای مجهزترین مطب برای انجام انواع جراحی‌های زیبایی است که بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

منبع: https://dralishafiee.com/

اشتراک گذاری