امروز برابر است با :1403-02-06
کاهش اضطراب و استرس

با درخواست کمک، اضطراب و استرس را کاهش دهید

مجله چرخونکی : تعداد بسیار کمی از مردم دوست دارند احساس آسیب پذیری کنند (قابلیت زخمی شدن عاطفی) یا درخواست کمک (احساس ضعف یا ناتوانی). اما همه ما محدودیت هایی داریم. و علاوه بر این، هیچ شخصی در این سیاره وجود ندارد که همه چیز را بداند، درست است؟ پس چرا باید هنگام درخواست کمک احساس ضعف، درماندگی یا آسیب پذیری کنیم؟

واقعیت ساده این است که درخواست کمک باعث کاهش اضطراب و استرس می شود. دوره زمانی. بنابراین، وقتی به آن فکر می کنید، درخواست کمک ممکن است یکی از شجاعانه ترین کارهایی باشد که می توانید انجام دهید. در اینجا چند نکته برای تشویق شما به درخواست کمک در مواقع نیاز وجود دارد تا در زندگی شما اضطراب و استرس کمتری وجود داشته باشد.

نکات مهم برای درخواست کمک در مواقع نیاز

حقیقت را بپذیرید

همه به کمک نیاز دارند و سزاوار آن هستند همه ما گاهی به کمک نیاز داریم و مستحق آن هستیم. بخشی از زندگی است و اگر کسی خلاف این را بگوید، خوب، اشتباه می کند (و نیاز به کمک دارد!).ما نه تنها به کمک نیاز داریم، بلکه مستحق آن هستیم. نه، ما لیاقت نداریم که دیگران زندگی ما را بگذرانند یا به مسئولیت های ما رسیدگی کنند.

اما اگر با چالشی روبرو هستید یا با موقعیتی دست و پنجه نرم می کنید، کسی یا سازمانی را پیدا کنید، که می تواند کمک کند و قبل از بدتر شدن اوضاع بپرسد. هر کدام از ما در مرحله متفاوتی از زندگی هستیم. و بسیاری از ما به دلیل سن و تجربه، بیشتر از دیگران در مسیر زندگی سفر کرده‌ایم.

نکته مهم در مورد انسان ها این است که اکثر ما حاضریم به یکدیگر کمک کنیم – آنچه را که آموخته ایم به اشتراک بگذاریم تا زندگی برای دیگران کمی آسان تر شود! اما اگر ندانیم و از ما سوال نشود چگونه می توانیم کمک کنیم؟ مردم ترجیح می دهند به شما کمک کنند و موفقیت شما را ببینند تا اینکه در کنار شما بنشینند و هیچ کاری انجام ندهند و شکست شما را تماشا کنند.

ایده ای از آنچه نیاز دارید داشته باشید

در کدام بخش از زندگی خود به کمک نیاز دارید؟ مالی؟ رابطه ای؟ سلامتی؟ معنوی؟ احساسات؟ این می تواند هر چیزی از یادگیری نحوه خرید یک ماشین یا خانه گرفته تا بهبود یک رابطه مهم باشد.دانستن نوع کمکی که نیاز دارید، شما را به سمت افراد مناسب هدایت می کند.

تا حد امکان شفاف باشید

هنگامی که درخواست کمک می کنید، مطمئن شوید که فرد دقیقاً می داند شما چه می خواهید. برای مثال، اگر می‌خواهید همسرتان به شما نشان دهد که چه کاری باید انجام دهید، نه اینکه فقط به شما بگوید، مطمئن شوید که این کار را می‌کنید.»

اما این فقط در خانه یا مانند شخصی شما کار نمی کند، در محل کار نیز صدق می کند. مطمئناً، گاهی اوقات کار ممکن است سخت باشد. و اگرچه ممکن است موقعیت‌های نادری وجود داشته باشد که یک رئیس نمی‌خواهد یک کارمند موفق شود، بیشتر سازمان‌ها مملو از افراد خوبی هستند که می‌دانند یک تیم سالم و حامی برای موفقیت ضروری است.

بنابراین، اگر در محل کار به کمک نیاز دارید، لطفاً بپرسید. رئیس و همکاران شما از شما می خواهند که موفق شوید زیرا باعث تقویت تیم می شود! وقتی شما بهتر عمل می کنید، آنها بهتر عمل می کنند! همیشه سعی کنید چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه ای خود شفاف و مشخص باشید تا از کمک هایی که نیاز دارید و شایسته آن هستید دریافت کنید.

منبعی برای شخص دیگری باشید

ارائه کمک یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه نه تنها دنیا را به مکان بهتری تبدیل کنید، بلکه از چالش‌های خود نیز فراتر بروید. تقریباً وقتی به دیگران کمک می کنید و سرمایه گذاری می کنید، معجزات در اطراف شما شروع می شود. بنابراین، سعی کنید زمانی را برای کمک به دیگران اختصاص دهید. حتی لازم نیست چیز بزرگی باشد. فقط برای دیگران یک قلب دلسوز داشته باشید، حتی اگر کیسه های مواد غذایی را با غذا برای خانواده های گرسنه پر کنید.

همه نیاز دارند و مستحق کمک هستند. این یک واقعیت زندگی است. بنابراین زمانی که به آن نیاز دارید کمک بخواهید و در صورت درخواست یا زمانی که متوجه فرصتی برای ایجاد تفاوت شدید سریع آن را ارائه دهید.

اشتراک گذاری