کریستیانو رونالدو در تولید محتوا در یوتیوب با یک تیم ۲۱ نفره همکاری می کند. کریستیانو رونالدو اسطوره فوتبال جهان و پر طرفدارترین چهره در اینستاگرام، با تیمی ۲۱ نفره به یوتیوب قدم گذاشته تا ابعادی جدید از زندگی خود را به طرفداران نشان دهد؛ با این حال، فعالیت او در شبکه های اجتماعی همچنان برایش بیشتر جنبه سرگرمی دارد.
این فوق ستاره پرتغالی در جولای گذشته کانال UR Cristiano را در یوتیوب راه اندازی کرد و در کمتر از ۹۰ دقیقه به یک میلیون دنبال کننده رسید. تعداد دنبال کنندگان او اکنون به بیش از ۶۶ میلیون رسیده است. رونالدو که در حال حاضر برای باشگاه النصر در لیگ حرفه ای عربستان بازی می کند، با تیم یوتیوب، شرکت Dentsu Creative Iberia و تولیدکنندگانی از خاورمیانه همکاری می کند تا محتوایی متفاوت و جذاب ارائه دهد.
توماس فروئس، مدیرعامل Dentsu، در این خصوص گفت: «رونالدو در نظر من بزرگترین ستاره دنیاست. او شناخته شده ترین شخص در سیاره ای است که ما می دانیم در آن حیات وجود دارد. و یوتیوب نیز کاملاً به این موضوع آگاه است.» او اشاره کرد که ۱۶ نفر در تیم یوتیوب رونالدو فعالیت می کنند و پنج عضو دیگر از شرکت بریتانیایی Whisper به طور ویژه در ریاض مستقر شده اند تا محتوای مرتبط با او تولید کنند.
فروئس افزود که رونالدو قصد دارد از طریق ویدیوهایش چهره ای متفاوت از خود را به نمایش بگذارد. او گفت: «ما باور داریم که برای نمایش رونالدویی که طرفداران تاکنون ندیده اند، به زمان نیاز است. او می خواهد زندگی خارج از فوتبال خود را نشان دهد. رونالدو یوتیوبر نیست و نخواهد بود. او در درجه اول یک بازیکن حرفه ای است و سپس یک تاجر.»
پدرو پینتا، معاون یوتیوب در اروپا، خاورمیانه و آفریقا، نیز از این همکاری ابراز خرسندی کرد و گفت: «همکاری یوتیوب با کریستیانو رونالدو یک پروژه پر از عشق و تعهد بوده است. این فقط آغاز یک ماجراجویی حماسی است و ما برای ادامه آن هیجان زده ایم.»
کریستیانو رونالدو با چشم اندازی به آینده حرفه ای خود که تا ۴۰ سالگی اش در فوریه ۲۰۲۵ و شاید فراتر از آن ادامه خواهد داشت، برنامه دارد تا از طریق یوتیوب ارتباط نزدیک تری با طرفدارانش برقرار کند و بُعد دیگری از شخصیتش را به نمایش بگذارد.
منبع: خبر ورزشی