امروز برابر است با :1403-02-07

خرید کارتن بسته بندی با بهترین قیمت | کارتن سازی گلبرگ باکس

امروزه خرید کارتن مقوایی رو به افزایش است؛ اما واقعا دلیل آن چیست؟ این روز ها تقریبا تمامی افراد در هر زمینه شغلی، کسب و کار خود را وارد دنیای بازار های اینترنتی کرده اند و مجموعه کاربران و کارشان را گسترش داده‌ اند. به همین خاطر برای فرستادن کالاها، محصولات و خدماتشان به تمامی نقاط کشور، نیازمند یک بسته بندی و پکیجینگ مقاوم و استاندارد هستند.

اهمیتی ندارد که محصول و کالای شما چیست. شما باید یک بسته بندی مقاوم و مطمئن برای آن خریداری کنید. از همین رو روزانه نیاز افراد به کارتن های مقوایی بیشتر می‌ شود؛ اما جای نگرانی نیست زیرا کارتن سازی گلبرگ باکس شرایطی را فراهم کرده‌ است که شما بدون هیچگونه دغدغه‌ ای به راحتی فقط با فشردن چند دکمه جهت سفارش خرید آنلاین کارتن برای محصولات خود اقدام نمایید. اما پیش از آنکه به نحوه خرید کارتن و قیمت کارتن های مختلف به صورت آنلاین بپردازیم، بهتر است با انواع آن آشنا شویم.

گلبرگ باکس تنوع محصولات بسیار زیادی دارد، از خرید کارتن مقوایی ساده گرفته تا دیگر انواع چاپدار و مدل کارتن لمینتی و غیره، که در ادامه مقاله هر یک از این موارد را با جزئیات بیشتری بازگو می کنیم. اما در حالت کلی کارتن ‌های مقوایی که در گلبرگ باکس طراحی و تولید می ‌شوند از لحاظ کیفیت و متریال، از سطح بالایی برخوردار هستند و معمولا خرید کارتن‌ ها و جعبه ‌ها را میتوانید به صورت سه لایه و پنج لایه انجام دهید.

خرید کارتن پستی

کارتن پستی یکی از رایج ‌ترین انواع کارتن‌ های مقوایی می باشد که در جا به جایی ‌ها و حمل و نقل هایی که شرکت پست انجام می دهد، استفاده می ‌شود. از همین رو اگر کالا و اجناسی دارید که می خواهید برای فرد و یا شرکت دیگری ارسال نمایید و نیاز به چاپ طرح و لوگو روی آن ندارید و فقط می خواهید به پروسه بسته بندی خود سرعت ببخشید، کارتن سازی گلبرگ باکس خرید کارتن پستی را به شما عزیزان پیشنهاد می کند.

برروی این کارتن ها یک قسمت چاپی مشخص دارد که به راحتی می توانید اطلاعات فرستنده، گیرنده و حتی تمبر مورد نظرتان را هم اضافه نمایید.

خرید کارتن لمینتی

بعضی از محصولات به ویژه در خرده فروشی ها به یک بسته بندی مناسب و شیک همراه با چاپ و عناصر گرافیکی برروی آن احتیاج دارند که این موارد می تواند تأثیر بسیار زیادی در بازاریابی محصول به همراه داشته باشد. به همین خاطر کارتن بسته بندی لمینتی انتخاب مناسبی است. از ورق کارتن های لمینتی برای محصولات شیک استفاده می گردد، مثل محصولاتی که نیازمند یک بسته بندی شیک و لوکس همراه با چاپی بی نظیر هستند که می تواند نظر هر کاربری را مجذوب خود کند و این اتفاق فقط با خرید کارتن لمینت ممکن می شود. خوب است بدانید برای طراحی و تولید کارتن های لمینتی از دستگاه های لمینت استفاده می کنند. امروزه تولیدکنندگان متوجه شده اند که مصرف کنندگان در بازار خرده فروشی بصورت رو در رو کالای خود را برمی گزینند. به همین علت کیفیت و ظاهر بسته بندی و چاپ روی آن می تواند بسیار موثر باشد.

خرید کارتن ساده از بسته بندی های رایج و کم هزینه به حساب می آید. اما خرید کارتن لمینتی یک بسته بندی به روز همراه با طرح و ساختار بی نظیر گرافیکی چاپ شده بسیار در فروش و عرضه محصولات موثر خواهد بود. کارتن لمینتی یک انتخاب جذاب و شیک در صنعت بسته بندی می باشد، که با استفاده از دستگاه های مخصوص، محدودیت های مربوط به چاپ کارتن های لمینتی از بین می رود و از این رو این مدل کارتن لوکس برای محصولات خاص استفاده می شود.

خرید کارتن باکیفیت از کارتن سازی گلبرگ باکس

کارتن های مقوایی بدون چاپ برای نگهداری و آرشیو کالا، جابجایی و اسباب کشی بهترین گزینه می باشد. خرید کارتن مقوایی ساده همانگونه که از اسمش پیداست بدون داشتن هیچگونه طرح یا نوشته ای است و همین مسئله باعث شده که تا موارد استفاده از آن خیلی بیشتر از گزینه ‌های دیگر باشد. به عنوان مثال این نوع از کارتن مقوایی یک گزینه مناسب برای زمان جابجایی و اسباب کشی است چون کارتن ‌های مقاومی هستند و از محتویات خود محافظت می نمایند.

به این نوع از کارتن ‌ها، کارتن بسته بندی هم گفته می ‌شود و لازم به توضیح است که خرید کارتن بسته بندی بدون چاپ علاوه بر جابجایی و آرشیوکردن مزیت های دیگری هم دارند. می توانید برروی این کارتن ‌ها طرح و برند تجاری مورد نظر خود را چاپ نمایید و به این صورت یک پکیجینگ و بسته بندی خاص برای کالا ها و برند تجاری خود داشته باشید.

خرید کارتن بسته بندی میوه صادراتی

خرید کارتن برای بسته بندی میوه ها مورد استفاده قرار می گیرد که از دیرباز تا کنون تغییرات بسیاری کرده است. کارتن های که در گذشته استفاده می شده اند ایراد های بسیاری داشت؛ اما امروزه این نوع کارتن ها بدون ایراد و با کیفیت برای بسته بندی های میوه صادراتی طراحی و تولید می شوند. شرکت گلبرگ باکس تولید کارتن بسته بندی میوه های صادراتی را در کارتن سازی در تهران و کرج انجام می دهد. این نوع کارتن ها قابلیت بازیافت را دارند و از بروز هرگونه آب و نور به داخل کارتن جلوگیری می نمایند تا در نهایت از فاسد و خراب شدن میوه ها جلوگیری کنند.

این نوع کارتن ها با توجه به نیاز مشتری در اندازه های مختلف تولید می شوند. اندازه کارتن ها به اندازه میوه، نوع آن و تعدادی که قرار است داخل کارتن ها قرار بگیرند متفاوت است و البته در طراحی های خود نظر و سلیقه ی مشتریان را در نظر می گیرند و از رنگ های مختلف استفاده می کنند. کارخانه ها اکثر کارتن های بسته بندی میوه صادراتی برای مسافت های طولانی تولید می کنند به همین خاطر بایستی نسبت به دیگر کارتن های بسته بندی باکیفیت تر باشند. اگر قصد خرید کارتن را دارید و یا میخواهید از قیمت کارتن اطلاع داشته باشید میتوانید با کارشناشان در کارتن سازی گلبرگ باکس تماس گرفته و اطلاعات لازم را از این کارشناسان بگیرید و اقدام به خرید کارتن نمایید.

خرید کارتن ارزان قیمت از گلبرگ باکس

همانگونه که قبلا اشاره شد گلبرگ باکس تولیدی کارتن های مختلف می باشد که از با کیفیت ‌ترین متریال استفاده کرده و با ساخت یک فروشگاه آنلاین این شرایط را برای شما ممکن کرده است تا در کوتاه ‌ترین زمان و راحت‌ ترین حالت بتوانید به آسانی انواع کارتن ‌های مد نظر خود را خریداری نمایید.

خرید کارتن مقوایی ارزان قیمت با بهترین کیفیت کار هر شرکت و مجموعه ای نیست. اما گلبرگ باکس برای حمایت از کسب و کارها در چنین اوضاع سخت اقتصادی امکان خرید کارتن ارزان قیمت را برای صاحبان کسب و کار های اینترنتی فراهم نموده است، تا از لحاظ زمانی و مالی خرید مقرون بصرفه‌ای را تجربه نمایند.

سفارش آنلاین کارتن های مقوایی

هنگام سفارش آنلاین کارتن های مقوایی باید این مسئله را فراموش نکنید که کارتن ‌ها به دو صورت سه لایه و پنج لایه موجود هستند. خرید کارتن سه لایه به معنی خرید کارتن نازک و بی کیفیت نیست. هر دو نوع کارتن مقاوم هستند با این تفاوت که قیمت کارتن های مقوایی پنج لایه مقداری بالاتر از قیمت کارتن های مقوایی سه لایه می باشد. ما خرید کارتن مقوایی پنج لایه را بیشتر برای لوازم های شکستنی و حساس و پیشنهاد می کنیم.

گلبرگ باکس برای فروش کارتن های مقوایی به مشتریان خود کاملا حق انتخاب داده است، تا با توجه به نوع و ابعاد محصولات خود سایزهای مختلف را تهیه نمایند. جهت دریافت مشاوره و خرید از سایت گلبرگ باکس می توانید با شماره 02691300301 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینترنتی golbargbox.com مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری