امروز برابر است با :1403-06-18
جراحی بینی در تهران

تغییرات شگفت‌ انگیز 4 بازیگر ایرانی بعد از جراحی بینی !

با وجود اینکه در هر حرفه و شغل، تجربه و سابقه فرد مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است اما در حوزه سینما و بازیگری داشتن چهره‌ای جذاب و دلنشین یکی از اصول اساسی مهم و کاربردی محسوب می‌شود. به همین دلیل بسیاری از بازیگران مرد و زن برای تغییر چهره خود عمل زیبایی بینی انجام داده‌اند. در واقع بازیگران برای اینکه جایگاه خوبی در میان مردم داشته باشند، باید ظاهری زیبا نیز از خود ارائه دهند. در نتیجه طبیعی است که بازیگران ایرانی به طور دائم در جستجوی روشی برای زیبایی بیشتر خود هستند. بهترین و تاثیرگذارترین روش جراحی که بر روی ظاهر بازیگران تاثیر بسزایی دارد، عمل بینی است. البته انتخاب بهترین جراح بینی در تهران یا در سایر شهرهای اهمیت زیادی دارد، بنابراین بازیگران نیز به سراغ متخصصانی می‌روند که با دریافت قیمت مناسب بیشترین تغییر را بر روی صورت آنها ایجاد کند و تغییرات شگفت انگیزی را برایشان به ارمغان بیاورند.

عمل بینی، زیبایی نیوشا ضیغمی را دوبرابر کرده است

با سرچ در گوگل و فضای مجازی می‌توانید تصاویر قبل از عمل جراحی بینی نیوشا ضیغمی را مشاهده کنید. با مشاهده این تصاویر بدون شک شما از این همه تغییر، تعجب می‌کنید. چهره نیوشا ضیغمی تنها با یک عمل زیبایی تغییرات زیادی به همراه داشت، شما نیز می‌توانید همین تغییرات واضح و به روز را بر روی صورت خود تجربه کنید.

همان‌طور که خانم ضیغمی با جراحی بینی توانست جذاب‌تر از قبل به نظر رسید، شما نیز می‌توانید با عمل بینی تغییرات بزرگی را بر روی بینی خود ایجاد کنید. حتی داشتن بینی فانتزی و عروسکی نیز می‌تواند به یکی از آرزوهای شما تبدیل شود، بنابراین درنگ نکنید و برای کسب اطلاعات بیشتر به سراغ متخصصی بروید که در این حوزه تجربه و تخصصی بالایی کسب کرده است.

البته برخی بر این باور هستند که نیوشا ضیغمی عمل ترمیمی بینی نیز انجام داده و همین مسئله باعث زیبایی بیشتر چهره او شده است. نگران نباشید شما با انتخاب یک متخصص حرفه‌ای تنها یک‌بار عمل انجام می‌دهید و خیلی زود به نتیجه دلخواه خود دست می‌یابید.

تغییرات قبل و بعد از جراحی بینی بهنوش بختیاری

این بازیگر به طور واضح جراحی بینی انجام داده است و قصد انکار کردن عمل زیبایی بینی خود را ندارد. با نگاه کردن به عکس‌های خانم بختیاری متوجه می‌شوید که بینی این بازیگر فانتزی یا نیمه فانتزی محسوب می‌شود. البته بینی فانتزی برای هر چهره و استایلی مناسبی نیست و افراد ریز نقش می‌توانند این عمل را انجام دهند.

در صورتی که شما نیز به دنبال بینی ریز و عروسکی هستید، با بررسی نمونه کارهای چندین متخصص می‌توانید بینی فانتزی یا باربی شکل داشته باشید. توجه کنید قبل از نهایی کردن مسیر جراحی خود از مناسب بودن این نوع بینی برای چهره‌تان مطمئن شوید.

همه متخصصان نمی‌توانند بینی فانتزی و عروسکی مناسبی برای شما تعبیه و عمل کنند. بنابراین با بررسی‌های لازم بهترین متخصص را انتخاب کنید. متخصصی مناسب است که بتواند بهترین تغییرات مثبت را بعد از جراحی بر روی بینی و چهره شما ایجاد کند.
جراحی بینی تهران

جراحی طبیعی بینی شیلا خداداد

علاوه بر جراحی‌های فانتزی و نیمه فانتزی که طرفداران زیادی در میان بازیگران ایرانی دارند و به جذابیت بیشتر چهره آنها کمک کرده است، جراحی طبیعی بینی نیز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. یکی از بازیگرانی که به طور طبیعی بینی خود را عمل کرده تا سادگی و زیبایی چهره طبیعی او حفظ شود، شیلا خداداد است.

شما نیز اگر بینی پرایرادی ندارید و به دنبال روشی هستید تا با حفظ ظاهر طبیعی خود، بینی‌تان را عمل کنید، بهتر است از روش جراحی طبیعی بینی کمک بگیرید. این روش جراحی خیلی سخت نیست و با دردسرهای کمی همراه خواهد بود البته تغییرات نهایی حاصل از این روش جراحی نیز خیلی چشمگیر نیستند.

با بررسی عکس‌های قبل و بعد از جراحی شیلا خداداد متوجه می‌شوید که بینی او با تغییرات زیادی همراه نیست، بلکه تنها فرم و نوک بینی این بازیگر محبوب کمی بهبود پیدا کرده است. قصد شما از جراحی بینی چیست؟ همیشه که نباید بینی خود را فانتزی و به طور واضح عمل کنید، جراحی بینی طبیعی نیز از جمله بهترین روش‌ها برای زیبایی بیشتر چهره است.
جراحی بینی ارزان در تهران

زیبایی بینی فانتزی آناهیتا نعمتی

یکی از بازیگرانی که به طور واضح جراحی بینی انجام داده و هرگز این عمل خود را تکذیب نکرده است، آناهیتا نعمتی نام دارد. با بررسی تصاویر بینی عمل شده خانم نعمتی متوجه می‌شوید که روش جراحی بینی او فانتزی، عروسکی یا باربی نام دارد. این روش جراحی تغییرات شدید و جذابی بر روی چهره آناهیتا نعمتی ایجاد کرده است.

در صورتی که شما نیز از بینی خود ناراضی هستید و دوست دارید، بینی فانتزی داشته باشید، بهتر است از همین روش جراحی استفاده کنید. بینی فانتزی یا عروسکی برای چهره‌های ریز نقش و البته گرد بهترین انتخاب است. حالت چهره شما چگونه است؟

برای اینکه مطمئن شوید که آیا این روش جراحی برای صورت شما مناسب است یا اینکه باید جراحی دیگری را انتخاب کنید، بهتر است به مطب متخصصان حرفه‌ای سر بزنید تا شرایط بینی شما را تحت بررسی دقیق قرار دهند. با این کار بهترین روش برای رفع ناهنجاری بینی شما انتخاب و پیاده می‌شود.

بازیگران ایرانی بینی خود را کجا عمل می‌کنند؟

با توجه به اینکه بیشتر بازیگران جراحی بینی انجام داده‌اند و عمل بینی آنها از کیفیت بالایی برخوردار است، شاید برایتان سوال شود که کدام جراح این همه تغییر مثبت ایجاد می‌کند. با کمی جستجو در فضای مجازی و به صورت آنلاین می‌توانید متخصصان حرفه‌ای بیابید که بیشترین تغییرات را بر روی چهره شما ایجاد می‌کنند.

دکتر جلالی یکی از همین متخصصان حرفه‌ای محسوب می‌شود که بهترین تجهیزات را برای انجام انواع جراحی‌های بینی در مطب خود دارد. این متخصص در زمینه جراحی فانتزی، نیمه فانتزی، طبیعی، گوشتی، استخوانی و غیره تجربه و تخصص خوبی کسب کرده است تا رضایت زیباجویان را به خود جلب کند.

منبع: https://drbehrouzjalali.com

این مطلب یک رپورتاژ آگهی می باشد.

اشتراک گذاری