امروز برابر است با :1403-07-14

بهترین قالیشویی در تهران

چیدمان یک خانه ایرانی بدون فرش تقریبا غیرممکن است. به ‌همین‌ دلیل بهترین قالیشویی برای شست‌وشوی تخصصی کف‌پوش‌ها یکی از نیازهای هر خانه محسوب می‌شود. اما تخصصی‌ترین قالیشویی در تهران باید از چه ویژگی‌هایی برخوردار باشد و چه نوع خدماتی در نظافت فرش‌ها باید به شما ارائه دهد؟

پاسخ به این سوال می‌تواند کیفیت کار یک شرکت قالیشویی را تعیین کند. تا انتهای این مقاله همراه باشید تا بهترین نوع خدمات قالی‌شویی را دراختیارتان قرار دهیم.

خدمات ویژه در قالیشویی ستارخان

فرقی نمی‌کند از چه نوع کف‌پوشی برای منزل خود استفاده کنید. کف‌پوش‌ها معمولا شامل فرش‌های ماشینی با پرز زیاد یا کم و فرش‌های دست‌بافت می‌شوند. دراین‌بین محصولاتی بدون پرز مانند گلیم هم به‌صورت دست‌بافت و هم ماشینی در بازار وجود دارند که هرکدام تخصص خاص خود را در شست‌وشو می‌طلبند.

بهترین قالیشویی در تهران یعنی ستارخان با سابقه طولانی در این زمینه می‌تواند بهترین و کارآمدترین خدمات را در اختیار شما قرار دهد. علاوه‌بر این موضوع می‌توانید از امکانات دیگری که این شرکت برای نظافت منزل در اختیار شما قرار می‌دهد هم بهره‌مند شوید. امکاناتی که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید در موارد زیر خلاصه می‌شوند:

  • شستشوی فرش
  • مبل
  • موکت
  • پرده

شست‌وشوی فرش‌های ماشینی در قالی شویی ستارخان

ازآن‌جایی‌که فرش‌های ماشینی به‌لحاظ بافت و متریال بسیار متفاوت با نمونه‌های دستبافت خود هستند این انتظار می‌رود که پروسه متفاوت‌تری هم در شست‌وشو بگذرانند. زمانی که این محصولات توسط افراد مجرب به کارگاه قالیشویی منتقل می‌شوند، در قدم اول کارشناسان، این فرش‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند تا نیاز آن از شست‌وشو یا تعمیر را شناسایی کنند.

اهمیت این مرحله در روند کلی و پروسه نظافت در فرش‌ها بسیار بالا است. بدون این‌ کار امکان وارد شدن خسارت به فرش یا قالی شما بالا می‌رود و این تفاوت یک قالی شویی حرفه‌ای و تخصصی در تهران است. اگر فرش شما هیچ‌گونه آسیب ظاهری یا پوسیدگی نداشته باشد مستقیم وارد مرحله شست‌وشو می‌شود.

اما اگر فرش دارای پارگی، سوختگی و پوسیدگی باشد این معایب در ابتدا بررسی شده و پس‌از تخمین میزان آسیب و هزینه درست‌شدن آن به قسمت رفو‌گری منتقل خواهد شد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در گرفتن خدمات تخصصی و ارزشمند از بهترین قالیشویی باید به آن توجه داشته باشید استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا درزمینه شست‌وشو و خشک‌کردن فرش‌ها است.

شست‌وشوی فرش‌های دستبافت در بهترین قالیشویی

یکی از مهم‌ترین مواردی که هر قالیشویی در تهران باید به آن توجه کند و خدمات آن را در برنامه کاری خود بگنجاند شست‌وشوی فرش‌های دستبافت است. در واقع شستن این محصولات از فرش‌های ماشینی تخصصی‌تر و حساس‌تر خواهد بود چراکه در بین کالاهای باارزش و منحصربه‌فرد قرار می‌گیرد.

برای ازبین‌بردن لکه یا هرنوع آلودگی از این فرش‌ها باید اطلاعات خوب و دقیقی دررابطه‌با الیاف و نوع بافت فرش‌ها داشته باشید. شستن فرش‌های ابریشمی بسیار متفاوت از فرش‌های تمام‌کرک با چله‌های پشمی یا پنبه‌ای است.

امکان رنگ ‌پس‌‌دادن در این محصولات بسیار بیشتر از فرش‌های ماشینی بوده و قبل‌از هر اقدامی باید به این موضوع توجه کرد. برخی از این محصولات مانند انواع فرش‌های تبریز به‌علت این‌که در قسمت شیرازه ضعیف هستند باید با حساسیت بیشتری شست‌وشو شوند. دقت به تمام این موارد در بهترین قالیشویی یعنی ستارخان امکان‌پذیر است.

شست‌وشوی انواع کف‌پوش‌های بدون پرز

تنوع در این محصولات بالا بوده و انواع گلیم‌بافت‌های ماشینی و دستبافت در بازار وجود دارند. به این مجموعه انواع موکت‌ها را هم می‌توانید اضافه کنید که هرکدام مراحل خاصی برای شست‌وشو لازم دارند. دراین‌بین شستن گلیم‌های دستبافت به‌دلیل حساسیت بیشتر، از اهمیت بالاتری برخوردار است و تخصص بیشتری می‌طلبد.

ازاین‌رو در این موارد می‌توانید با تلفن قالیشویی تماس گرفته و از کارشناسان برای شستن محصول خود مشاوره بگیرید. شستن موکت و گلیم‌های ماشینی هم پس‌از بررسی‌های عیوب به قسمت شست‌وشو منتقل می‌شوند.

ازبین‌رفتن هرنوع لکه‌ای در بهترین قالیشویی امکان‌پذیر است؟

در واقع قالیشویی‌هایی که به‌طور تخصصی روی شست‌وشوی این کف‌پوش‌ها فعالیت دارند توانایی ازبین‌بردن انواع لکه‌ها و انتخاب ماده شوینده مناسب با آن‌ها را دارند. این‌کار در مرحله تشخیص و لکه‌یابی رخ می‌دهد. اگر لکه‌های ایجادشده ناپایدار، سطحی و از چربی‌هایی باشند که به بتن فرش نفوذ نکرده‌اند، کارشناسان بهترین شوینده را برای شستن این لکه‌ها انتخاب می‌کنند.

اما اگر لکه‌های ایجادشده روی فرش از نوع پایدار باشند، کارشناسان حرفه‌ای در ابتدا این لکه‌ها را شناسایی کرده و انواع شوینده‌ها را برای ازبین بردن آن‌ها تست می‌کنند و بهترین را برای شست‌وشو انتخاب خواهند کرد.

جمع‌بندی

این‌روزها استفاده از خدمات شست‌وشوی بهترین قالیشویی یکی از مزیت‌ها محسوب می‌شود که در شهر تهران می‌توانید داشته باشید. فرش‌ها به‌عنوان مهم‌ترین کف‌پوش‌های هر خانه ایرانی در معرض آلودگی و لکه‌پذیری زیادی قرار دارند و فرقی نمی‌کند به ‌چه ‌دلیل این اتفاق رخ می‌دهد.

با تنوع بسیاری که در این محصولات وجود دارد بهتر است کالای باارزش خود را به‌دست کارشناسان و تیمی مجرب بسپارید تا امور شست‌وشوی قالی‌های منزل‌تان را به‌خوبی انجام دهند. با استفاده از تلفن قالیشویی و تماس با شرکت ستارخان می‌توانید به‌راحتی از امکانات و خدمات این شرکت بهره‌مند شده و از مشاوره‌های تخصصی آن در امور نگه‌داری و ازبین‌بردن آلودگی در فرش‌ها استفاده کنید.