امروز برابر است با :1403-06-29

بله، این روش صحیح استفاده از برگ آلوئه ورا است!

آلوئه ورا به شدت برای پوست و مو مفید است و آن را به یک عنصر رایج در بسیاری از مرطوب‌کننده‌ ها، سرم‌ ها و لوسیون‌ ها تبدیل می‌ کند که به خلاص شدن از خارش، التهاب، خشکی و تیرگی کمک می‌ کند. اما آیا روش صحیح استفاده از برگ تازه آلوئه ورا را می دانید؟

آلوئه ورا حاوی ویتامین های A، C و E است که به تقویت تارهای مو و رشد سالم مو کمک می کند. با این حال، افراد زیادی در مورد روش صحیح استفاده از برگ تازه آلوئه ورا نمی دانند. بله، این درست است. بله امروز ما متوجه شدیم برگ آن باید قبل از استفاده در آب خیس شود.

این ترفند به چه چیزی نیاز دارد؟

*برگ آلوئه ورا را از گیاه جدا کنید.
*بعد از باز شدن، اجازه دهید لاتکس زرد از گیاه بیرون بیاید.

لاتکس به دلیل وجود ترکیباتی به نام آنتراکینون که ممکن است برای پوست فرد مناسب نباشد، باعث تحریک پوست یا واکنش های آلرژیک می شود. بنابراین، برگ آلوئه ورا را در یک کاسه آب خیس کنید و اجازه دهید لاتکس (ماده زرد) از برگ جدا شود. هنگامی که رنگ آب تغییر کرد و زرد شد، می‌ توانید برگ را برای مصرف بردارید.

قبل از استخراج ژل، برگ را به طور کامل بشویید. این به حذف هرگونه کثیفی یا ناخالصی که ممکن است روی سطح باشد کمک می کند. سپس، ژل را از برگ جدا کنید و آن را به درستی در ظرفی که می‌ توانید بیش از 7 تا 10 روز در یخچال نگهداری کنید.

آلوئه ورا می تواند برای پوست شما معجزه کند زیرا به مدیریت آکنه، التیام جوش ها و بهبود ظاهر کلی پوست کمک می کند. به طور مشابه، برای موهای شما نیز یک موهبت است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که ژل را استخراج کرده و از آن به روش صحیح برای حداکثر فواید استفاده کنید.

اشتراک گذاری