امروز برابر است با :1403-08-02

بررسی کامل ضد آفتاب درماتیپیک oil free بی رنگ

اگر پوست چربی دارید و نمی دانید از کدام ضد آفتاب استفاده کنید؟ اگر پوست شما پس از مصرف ضد آفتاب، دچار حساسیت شده است؟ اگر با استفاده ضد آفتاب؛ اما هیچ تاثیری بر پوست شما ایجاد نمی شود؟ باید گفت احتمالا ضد آفتاب مورد استفاده با پوست شما مطابقت ندارد. درماتیپیک oil free مناسب پوست چرب و مختلط بوده و با مصرف درست آن، ایجاد حساسیت نمی کند. درماتیپیک oil free بدون رنگ و فاقد چربی بوده و حفاظت از عمیق ترین لایه های پوست را برعهده دارد. با یکبار استفاده از این ضد آفتاب در افراد با پوست چرب، با اثردهی عالی و فوائد بی نظیری که دارد، به طور حتم تا پایان عمر فقط درماتیپیک oil free استفاده خواهید کرد. اما این مدل ضد آفتاب درماتیپیک ساخت کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این محصول ساخت ایران است و با قیمتی به صرفه، می توانید آن را خریداری کنید.

معرفی ضد آفتاب درماتیپیک oil free بی رنگ

ضد آفتاب oil free بی رنگ، بی بو بوده و برای مصرف کننده آزاردهنده نیست. درماتیپیک oil free، برای افراد با پوست چرب بسیار مناسب است و از این جهت که این ضد آفتاب بدون چربی است، پس از مصرف روی صورت چربی و اثر رد باقی نمی گذارد. oil free بدون پارابن و بدون مواد حساسیت زا بوده و مصرف پس از آن بدون نگرانی خواهد بود. این ضد آفتاب مورد استفاده پوست چرب آقایان و خانم ها است. همچنین در پوست های مختلط و جوش دار این ضد آفتاب بسیار مناسب است. استفاده از این ضد آفتاب، پوست را در برابر انواع اشعه های مضر UV محافظت می کند. این محافظت از عمیق ترین لایه های پوست را هم دربر می گیرد. درماتیپیک oil free، پس از استفاده با شستشو و تعریق از بین نمی رود. این ضد آفتاب روند پیری را کند کرده و از چروک پوست جلوگیری می کند.

ویژگی ضد آفتاب درماتیپیک oil free بی رنگ

در این ضد آفتاب، فیلتر های مدرن و ترکیبات ضد جوش وجود داردکه در افراد با پوست چرب مناسب است. مصرف این ضد آفتاب موجب می شود تا چهره براق و چرب افراد در اثر استفاده، مات شود. در ترکیبات درماتیپیک oil free، موادی وجود داردکه مانع از تخریب DNA سلول شده و از پیری زودرس جلوگیری می کند. استفاده از این ضد آفتاب از لایه های زیرین پوست در برابر انواع اشعه های UV محافظت می کند. این ضد آفتاب بدون چربی بوده و مصرف آن روی پوست باعث کنترل و تنظیم چربی در پوست می شود. در درماتیپیک oil free، فیلترهایی وجود دارد که از برخورد پرتوهای مضر به پوست جلوگیری می کند. SPF در این ضد آفتاب 50 است. تینوسرب اس، یکی از این فیلترهای این کرم محسوب می شود که این فیتر یکی از پرکاربردترین فیلترها است که در برابر نور مقاومت نشان می دهد. تینو سرب اس در برابر نور تغیر شکل نداده و باعث پایداری فیلترهای دیگر نیز می شود.

تینو سرب ام، از فیلترهای دیگری است که در این ضد آفتاب وجود دارد. این فیلتر اشعه های مضر UVA و UVB را بازتاب می کند. وجود این فیلتر در فرد حساسیت ایجاد نمی کند. بافت این ضد آفتاب روی پوست بسیار سبک بوده و پس از استفاده احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی شود. وجود این دو فیلتر در این ضد آفتاب با هم موجب بسته شدن منافذ باز پوست در برابر پرتوهای مضر می شود. وجود آنتی اکیسیدانی که در این ضد آفتاب وجود دارد به همراه عصاره پورفیرا آمبیلیکالیس، مانع از پیری زودرس در پوست می شود. مصرف کنندگان این کرم پس از استفاده به راحتی می توانند در فعالیت های ورزشی و روزانه از این کرم استفاده کنند. جذب این ضد آفتاب در پوست بسیار سریع بوده و پس از استفاده می توانید با خیال راحت در مجاورت اشعه های مضر قرار بگیرید. ماندگاری در این ضد آفتاب 2 ساعته است و لازم است برای تاثیر بهتر و نتیجه بخش بودن، هر 2 ساعت تمدید شود.

سخن پایانی

ضد آفتاب درماتیپیک oil free مناسب افراد با پوست چرب بوده، همچنین این ضد آفتاب بدون رنگ و بدون بو است و به علت نداشتن پارابن در پوست حساسیت ایجاد نمی کند. حفاظت بسیار زیاد پوست در برابر اشعه های مضر یکی از مزیت های مهم در این ضد آفتاب است. علاوه بر آن این ضد آفتاب به علت وجود فیلترهایی که در وجود دارد، از لایه های عمیق پوست در برابر اشعه های UV محافظت کرده که این یکی از برتری های این ضد آفتاب محسوب می شود. برای نتیجه بهتر این ضد آفتاب، حتما این ضد آفتاب را هر 2 ساعت تمدید کنید.

اشتراک گذاری