امروز برابر است با :1403-06-26

این یک نوشیدنی ساده اما مؤثر و چربی سوز است!

تنها راه رسیدن به اهداف کاهش وزن، متعهد ماندن است. در حالی که یک رژیم غذایی سالم و روال تناسب اندام می تواند تفاوت ایجاد کند، برخی از نوشیدنی ها همچنین می توانند به تلاش های کاهش وزن شما کمک کنند و در عین حال به شما کمک می کنند هیدراته و خنک بمانید. یکی از این دستورات ساده اما موثر نوشیدنی چربی سوز است این نوشیدنی برای کسانی است که به دنبال حذف چربی اضافی هستند. این نوشیدنی مملو از مواد مغذی است و تهیه آن نیز آسان است.

مواد لازم

1 / 2 فنجان – هویج رنده شده
1 / 2 فنجان – تربچه رنده شده
1 1 / 2 فنجان – آب

روش تهیه

*هویج رنده شده و تربچه را بجوشانید.
*به مدت 3-4 دقیقه بجوشانید

طبق مطالعه‌ای که در دسامبر 2015 در مجله Lifestyle Genomics منتشر شد، برخی مواد مغذی موجود در آب هویج ممکن است به کاهش وزن کمک کنند. به طور خاص، محققان دریافته اند که ویتامین A می تواند با کاهش چربی شکم، به ویژه چربی احشایی (بافت چربی اطراف اندام های حیاتی، افزایش خطر ابتلا به اختلالات قلبی متابولیک) به کاهش وزن کمک کند. هویج سرشار از فیبرهای محلول و نامحلول است و از این رو برای کاهش وزن سالم کاملاً مناسب است.

تربچه سفید همچنین به کاهش وزن کمک می کند زیرا غذاهایی با GI پایین مانند تربچه، سطح قند خون را کنترل می کنند. این به نوبه خود سطح انسولین را در خون متعادل نگه می دارد که برای چربی سوزی مناسب ضروری است. این سبزی کم کالری است که سیر کننده هم است.

اثر دیورتیک ترب سفید به دفع آب اضافی و سموم از بدن کمک می کند. اما باید توجه داشت که این آبمیوه یک چربی سوز معجزه آسا نیست و به کاهش وزن شما در یک شب کمک نمی کند. این ماده سرشار از ویتامین A، کاروتنوئیدها، آنتی اکسیدان ها و سایر ترکیبات فعال زیستی است که از عوارض مرتبط با چاقی جلوگیری می کند.

ترکیب این دو متابولیسم را افزایش می دهد. مصرف آب هویج و تربچه یک بار در روز می تواند به کاهش احتباس آب کمک کند، که به کاهش وزن کمک می کند. این آبمیوه را می توان به عنوان میان وعده بین صبحانه و ناهار میل کرد تا از هوس های اواسط صبح جلوگیری کند و می تواند منبع خوبی از فیبر و آب باشد که به داشتن پوستی خوب و سیری ما کمک می کند.

اشتراک گذاری