امروز برابر است با :1403-07-07

این نوشیدنی سم زدایی را به بدن شما وعده می دهد!

در جستجوی یک معجون سم زدایی برای شروع یا چاشنی سفر سلامتی خود هستید؟ نوشیدنی قوی ساخته شده از کلرلا و گشنیز می تواند فلزات سمی را از بدن شما خارج کند.

چرا این معجون باید جزء اصلی رژیم غذایی شما باشد؟

گشنیز و کلرلا هر دو به خاطر فواید تغذیه‌ ای و مزایای بالقوه سلامتی‌ شان شناخته می‌ شوند، زیرا سرشار از ویتامین‌ های A، B12، C، E و K و آنتی‌ اکسیدان هستند. کلرلا یک جلبک سبز تک سلولی غنی از کربوهیدرات ها، پروتئین ها، چربی ها، ویتامین ها و مواد معدنی، مملو از آنتی اکسیدان ها است.

وقتی با هم مصرف شوند، گشنیز و کلرلا می توانند اثرات سم زدایی یکدیگر را افزایش دهند، به ویژه در حذف فلزات سنگین و سایر سموم از بدن.

فواید شناخته شده گشنیز شامل آنتی اکسیدان بودن آن، تقویت هضم، کاهش تورم و به طور بالقوه کاهش سطح قند خون است. کلرلا یک جلبک متراکم مغذی است که سیستم ایمنی را تقویت می کند، سم زدایی را افزایش می دهد و حاوی ویتامین ها و مواد معدنی حیاتی است.

گشنیز به فلزات متصل می شود که به حرکت آنها کمک می کند در حالی که کلرلا آنها را جذب می کند و این ترکیب را برای اهداف سم زدایی ایده آل می کند.

چند بار باید بنوشید؟

شروع این روتین 1-2 بار در هفته و افزایش آن در حد اعتدال بر اساس سطح تحمل فرد مفید خواهد بود. بهترین کار این است که بیش از یک یا دو ماه از این معجون مصرف نکنید.

بهترین زمان برای مصرف یک لیوان از این مواد سم زدایی متشکل از گشنیز و کلروفیل صبح زود قبل از خوردن هر چیز دیگری است. به این ترتیب حداکثر جذب تضمین می شود زیرا از ابتدای روز شروع به پاکسازی سموم در سیستم انسان می کند.

آیا برای مصرف همه بی خطر است؟

شما باید مصرف این نوشیدنی را فقط پس از مشورت با متخصص تغذیه و انجام کارهای خونی خود شروع کنید، زیرا کسانی که کلیه های آسیب دیده دارند ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرند و منجر به اختلال عملکرد کلیه شوند.

کسانی که قرص وارفارین (رقیق کننده خون) مصرف می کنند باید از مصرف این معجون خودداری کنند زیرا عملکرد وارفارین را در بدن مختل می کند.

فرد ممکن است مشکلات گوارشی، واکنش های آلرژیک و علائم سم زدایی را تجربه کند. همچنین باید درک کرد که بر اساس گروه سنی اثرات معجون متفاوت خواهد بود.

در حالی که گشنیز به طور کلی بی خطر است، سهم نسبتاً خوبی از آلرژی دارد زیرا برخی افراد به ید (که در کلرلا یافت می شود) حساسیت دارند، در حالی که برخی دیگر ممکن است اختلالات خود ایمنی داشته باشند. خانم های باردار یا شیرده نیز باید قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند.

اشتراک گذاری