امروز برابر است با :1403-04-10

این تمرینات قدرتی و استقامتی عضلات شما را تقویت می کنند

اهمیت تمرینات قدرتی و استقامتی با حرکاتی مانند پریدن، پریدن و بلند کردن برای بدن جالب است. هیچ کس تا به حال ارزیابی ای برای بررسی نقاط قوت و ضعف آن انجام نداده است. این کار نه فقط برای ورزشکاران بلکه حتی برای عموم مردم. بلند کردن، پریدن، دوی سرعت از جمله عوامل کلیدی در ایجاد قدرت، قدرت و استقامت عضلات هستند.

بیایید در مورد حرکات و فرم بیشتر بدانیم

بلند کردن، پریدن، پریدن و دویدن سرعت به دلایل زیر نقش اساسی در ایجاد قدرت، قدرت و استقامت عضلانی دارند:

قدرت و استقامت

وزنه برداری مقاومتی را ایجاد می کند که برای هیپرتروفی (رشد) عضلانی و افزایش قدرت عضلانی ضروری است.

اصل اضافه بار پیشرونده، که شامل افزایش تدریجی وزن یا مقاومت است، ماهیچه ها را مجبور می کند تا سازگار شوند و قوی تر شوند.

دوی سرعت و مسابقات مکرر پرش و پریدن با تمرین دادن عضلات برای حفظ تلاش‌های با شدت بالا، استقامت عضلانی را بهبود می‌ بخشد.

فعال سازی ماهیچه های متنوع

لیفت های مختلف (مانند اسکات، ددلیفت، پرس روی نیمکت) گروه های عضلانی مختلفی را هدف قرار می دهند که منجر به رشد جامع عضلانی و افزایش قدرت می شود.

قدرت

پرش، پرش و دوی سرعت شامل حرکات انفجاری و با شدت بالا است که نیاز به تولید نیروی سریع دارد. این باعث تمرین فیبرهای عضلانی سریع انقباض می شود که برای تولید نیرو بسیار مهم هستند. ورزش هایی مانند پریدن ، تمرینات پلایومتریک هستند که چرخه کشش کوتاه شدن عضلات را بهبود می بخشند. این امر توانایی تولید سریع نیرو را که یکی از اجزای کلیدی قدرت است، را افزایش می دهد.

سازگاری عصبی عضلانی

این فعالیت ها هماهنگی عصبی عضلانی را بهبود می بخشد، کارایی و سرعت انقباضات عضلانی را افزایش می دهد و به قدرت بیشتر کمک می کند.

کارایی قلبی عروقی

فعالیت‌ های با شدت بالا مانند دوی سرعت و پرش، کارایی قلبی عروقی را بهبود می‌ بخشد و به قلب و ریه‌ ها اجازه می‌ دهد تا در طول ورزش طولانی‌ مدت، اکسیژن را به طور موثرتری برای ماهیچه‌ ها تامین کنند.

مزایای بیشتر

قدرت عملکردی: این فعالیت‌ ها حرکات طبیعی و عملکردی را تقلید می‌ کنند، توانایی‌ های فیزیکی روزمره را افزایش می‌ دهند و خطر آسیب را کاهش می‌ دهند.
تراکم استخوان: ورزش های تحمل وزن مانند بلند کردن و پریدن تراکم استخوان را افزایش می دهند و به سلامت کلی اسکلتی عضلانی کمک می کنند.
تقویت متابولیک: فعالیت‌ های با شدت بالا مانند دوی سرعت سرعت متابولیسم را افزایش می‌ دهد، به کاهش چربی و بهبود ترکیب بدن کمک می‌ کند، که به طور غیرمستقیم از عملکرد و استقامت ماهیچه‌ ها حمایت می‌ کند.

گنجاندن انواع این تمرینات در یک رژیم تمرینی، توسعه متعادل قدرت، قدرت و استقامت عضلانی را تضمین می کند که منجر به بهبود عملکرد ورزشی و آمادگی کلی می شود.

اشتراک گذاری