امروز برابر است با :1403-04-04

آیا شوخی نامناسب با همسر یک پرچم قرمز است؟

همه ما شریکی با حس شوخ طبعی می‌ خواهیم، ​​اما وقتی شوخی‌ های آن‌ ها به قلمرو توهین‌ آمیز، به سمت کباب کردن، به‌ ویژه در مقابل دیگران می‌ رود، مشکل ساز می‌ شود. چرا برخی از افراد در ملاء عام با شریک زندگی خود شوخی می کنند و اینکه چه چیزی باعث شکست در روابط می شود.

افراد اغلب متوجه نمی شوند که مرزهای شریک زندگی خود را زیر پا می گذارند، یا فکر می کنند که قابل قبول است. گاهی اوقات، آنها شریک زندگی خود را پایین می آورند تا احساس بهتری نسبت به خود داشته باشند، رفتاری که در افراد نا امن رایج تر است.

توجه به هدف پشت این شوخی‌ ها مهم است، زیرا مفاهیم منفی حتی اگر به راحتی قابل شناسایی نباشند، قابل درک است.

چگونه خط می کشی؟

لازم است که مخاطب خود را درک کنید. شوخی گزنده مرز باریکی بین خنده دار بودن و بی احترامی دارد. زوج ها اغلب از جوک برای مطرح کردن درگیری ها بدون برخورد مستقیم استفاده می کنند.

وقتی صحبت از شوخی کردن با شریک زندگی در یک محیط عمومی می شود، باید اطمینان حاصل کرد که به مناطق معمولی که ممکن است به شریک زندگی آنها صدمه بزند دست نزنید. از بیان قد و وزن یا پیشینه اجتماعی-اقتصادی آنها خودداری کنید.

در مورد نا امنی هایی که شریک زندگی تان با شما به اشتراک گذاشته است، صرف نظر از اینکه چقدر بی اهمیت به نظر می رسند، شوخی نکنید.

اصلاح اشتباه

هنگامی که چنین اشتباهی، دانسته یا ندانسته مرتکب می شوید، شرکا اعتمادشان را به شما از دست می دهند و احساس می کنند که ارتباطشان قطع شده است. عذر خواهی و پاسخگویی در اصلاح چنین شرایطی بسیار مهم است. از طریق اعمال خود پشیمانی واقعی را نشان دهید و قول دهید که هرگز این رفتار را تکرار نخواهید کرد.

حتی در زوج‌ های سالم، شوخی‌ های توهین‌ آمیز در محیط‌ های اجتماعی می‌ تواند منجر به سؤال از یکدیگر و از دست دادن احترام شود. و می شود آن را نوعی بی وفایی در یک رابطه نامید که مشخصه آن عدم داشتن حمایت شریک زندگی در زمانی است که قرار است به صورت تیمی با هم کار کنند.

یک عذر خواهی صمیمانه و بدون بهانه ارائه دهید. هیچ فایده ای برای توجیه اینکه چرا کاری را انجام دادید وجود ندارد، زیرا نمی توانید به گذشته برگردید و از آشکار شدن وضعیت جلوگیری کنید. اطمینان حاصل کنید که از شریک زندگی خود بخواهید که مرزهای خود را مشخص کند تا شما همان اشتباه را تکرار نکنید.

اشتراک گذاری