امروز برابر است با :1403-05-06

کیانو ریوز با ظاهری جدید طرفداران خود را شگفت زده کرد

کیانو ریوز یکی از بزرگ‌ ترین نام‌ های هالیوود است. این کانادایی به خاطر شخصیت منحصر به فردش و به خاطر کارهای خوبش در مقابل دوربین و ایفای نقش شخصیت های اسطوره ای مانند جان ویک معروف است.

همیشه گفته شده است که ستاره “ماتریکس” یکی از متعهد ترین بازیگران در صنعت است، هم از نظر نحوه برخورد با همکارانش و هم اینکه چقدر جدی با کار خود رفتار می کند و در تولید بسیار مشارکت می کند.

به همین دلیل، برای ریوز غیر عادی نیست که ظاهر خود را به گونه ای تغییر دهد که به عنوان یک بازیگر متد، با انجام دگرگونی های فیزیکی یا تغییراتی در «ظاهر» خود، مانند آنچه اخیراً دستخوش آن شده است، بهتر عمل کند.

این مرد کانادایی در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فیلم «نتیجه» به کارگردانی جونا هیل است و با ورود او به صحنه، مردم متوجه مدل موی جدید او شدند.

ریوز تصمیم گرفته است با موهای بلندی که چند سالی است از آن استفاده می‌ کند خداحافظی کند، آن را به طور کامل از بین ببرد و سبکی تازه‌ تر و کوتاه‌ تر را انتخاب کند.

این تغییر به طور گسترده در شبکه های اجتماعی مورد ستایش قرار گرفت، جایی که طرفداران ظاهر جدید جسورانه این بازیگر را تحسین کردند و اظهار داشتند که او بسیار بهتر به نظر می رسید و حتی به نظر می رسید که با تغییر سبک “جوان شده” شده است.

طرفداران از تغییر کیانو ریوز خوشحال شدند

به نظر می رسد حتی در سن 59 سالگی، ستاره هالیوود هنوز می تواند جذاب باشد و تنها چیزی که لازم بود یک مدل موی ساده بود.

استایل جدید این بازیگر یکی از موضوعاتی بود که در روزهای اخیر در شبکه های اجتماعی به خصوص در کشورهای انگلیسی زبان مطرح شد. اکثر کاربران موافقند که این تغییر به نفع بازیگر است، چیزی که در رسانه ها نیز در مورد آن اظهار نظر شده است.

دیلی میل در مورد این عکس ها گزارش داد و سبک ریوز را “جوانانه” توصیف کرد، که عمدتاً به دلیل تصمیم او برای “تعویض مو های بلند خود به سبک جان ویک با مدل موی جدید شیک” است، با اشاره به تصاویر این بازیگر کانادایی در صحنه فیلمبرداری در لوس آنجلس.

اشتراک گذاری