امروز برابر است با :1403-05-06

چگونه ریواس در آلمان منوهای غذا را فتح کرد!

ریواس این سبزی (بله، سبزی است) بخشی از سه محصول است که شامل توت فرنگی و یک گونه خاص مارچوبه است که در اوایل بهار به اوج خود می رسد. آب و هوای گرم در کشوری که همچنان به مصرف در امتداد ریتم فصول پایبند است، برای همه چیزهایی که آنها را نشان می دهد دیوانگی ایجاد می کند.

راحتی خرید هلو تابستانی و کدو حلوایی زمستانه در تمام سال در سوپر مارکت ممکن است ایده محصولات فصلی را تقریباً منسوخ کرده باشد. اما در آلمان، تصور هر ماده غذایی به عنوان یک خوراکی با زمان محدود، ناخوشایند نیست، بلکه به عنوان راهی برای تحریک اشتها تلقی می شود.

در فصل بهار، بازارهای سبز مملو از ساقه‌ های ریواس است که به‌عنوان کیک، شیرینی، کنسرو و مهم‌ تر از همه در نوشیدنی‌ های گازدار به نام اسکورل، اسپریتزر مصرف می‌ شود.

در حالی که ریواس ممکن است از لحظه فرهنگ خود لذت ببرد، ستاره واقعی بهار آلمانی اسپارژل یا مارچوبه است. گیاه آنها یک نسخه رنگ پریده ارواح گونه از این سبزی است که در زیر تلی از خاک رشد می کند تا تولید کلروفیل را سرکوب کند و این گیاه را از نظر طعم ملایم با پوست فیبری تبدیل می کند.

در طول فصل، جشن اسپارگل، که به طور نیمه رسمی در 24 ژوئن به پایان می رسد، منوهای چند غذایی فقط اسپارژل در رستوران ها جوانه می زند. یک ظرف در آخرین غذا موجود است: اسپارژل بلانچ شده که در زیر آب هلندی سرو می شود، در کنار یک کلاه سیب زمینی جدید، یک تخته شنیسل و یک تکه لیمو.

ریواس به خوبی به فصل بهار متصل است. این غذای فصلی است.

به گفته لیزا کلوک، سخنگوی انجمن فدرال سازمان‌ های تولید کننده میوه و سبزیجات آلمان، فصل گذشته، 734 واحد پرورش ریواس در آلمان کمترین مقدار را در هفت سال گذشته فروخت. و او امیدوار نیست که آهنگ این روند را معکوس کند.

دو سوم خانوارهای خریدار ریواس بالای 55 سال سن دارند.

اشتراک گذاری