امروز برابر است با :1403-05-06

چند وقت یکبار باید شلوار جین خود را بشویید؟

آیا نگران طول عمر لباس های جین خود هستید؟ هر چند وقت یکبار باید شلوار جین مورد علاقه خود را بشویید تا مطمئن شوید که دوام خوبی برای شما دارد؟ استایلیست ها از برخی از قوانین پایه جین استفاده می کنند.

حداقل بعد از هفت بار پوشیدن شلوار جین خود را بشویید. پارچه جین بادوام است و می‌ تواند بدون شستشو ماندگاری طولانی داشته باشد. به جز اینکه روی لباس‌ ها گرد و خاک، کثیفی یا لکه‌ای روی آن‌ ها وجود داشته باشد، هفت بار پوشیدن باید حداقل برای شلوار جین شما باشد.

شستن آنها در مواد شوینده با نرم کننده پارچه راه حل است

برای شلوار جین پاره شده، اصل این است که پارچه تا حد امکان پریشان و فرسوده به نظر برسد. بنابراین هر چه تعداد شستشو بیشتر باشد، بهتر است.

که به طور کلی، بعد از سه تا 10 بار پوشیدن توصیه می شود. این فرکانس به حفظ یکپارچگی و رنگ پارچه و در عین حال تمیز نگه داشتن آن کمک می کند! همچنین می‌ توانید پس از پوشیدن شلوار جین را هوا دهید تا فاصله بین شست‌ و شوها بیشتر شود. و اگر در شهری هستید که گرم و مرطوب است، محدوده توصیه شده قبل از شستن سه تا پنج بار است.

نکات قابل توجه در شستن لباس های جین

شستن لباس های جین با دفعات کمتر قطعا به حفظ رنگ و پارچه کمک می کند. با این حال، آن ها را از داخل برگردانید و از آب سرد برای حفظ ظاهر آن استفاده کنید. همچنین استفاده از یک چرخه ملایم و مواد شوینده برای کاهش سایش و پارگی پیشنهاد می شود. مواد شوینده اولیه برای از بین بردن گرد و غبار و بوها کافی و موثر است.

از نرم کننده های پارچه باید در حد اعتدال استفاده شود. می تواند جین را نرم نگه دارد و استاتیک را کاهش دهد. استفاده بیش از حد ممکن است طول عمر شلوار جین شما را کاهش دهد.

مواردی که باید از آنها اجتناب کرد

به طور کلی باید از نگهداری لباس های جین بدون شستن آنها خودداری کنید، به خصوص اگر قصد دارید آنها را برای مدت طولانی نگهداری کنید. همچنین وسایل سنگین را روی لباس های جین خود قرار ندهید یا از چوب لباسی های سیمی استفاده نکنید زیرا می توانند آثاری از خود به جا بگذارند به جای آن از چوب لباسی استفاده کنید.

خشک کردن با هوا یکی از بهترین راه ها برای حفظ کیفیت جین است. آنها را در محیطی خنک و بدون رطوبت به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید تا از محو شدن و خراب شدن پارچه جلوگیری شود.

اشتراک گذاری