امروز برابر است با :1403-05-06

پزشکان مار ماهی زنده را از شکم یک مرد خارج کردند

پزشکان ویتنامی اخیراً با بیرون آوردن یک مار ماهی زنده به طول 30 سانتی متر از شکم یک بیمار که باعث سوراخ شدن روده شده بود، جان یک مرد جوان را نجات دادند.

در 20 مارس، یک مرد 34 ساله با گرفتگی شدید شکم در مرکز پزشکی منطقه های ها در استان کوانگ نین ویتنام بستری شد. از آنجایی که بیمار درد زیادی داشت که نمی‌ توان در مورد علائمش سؤال کرد، کارکنان بیمارستان عکس‌ برداری با اشعه ایکس و سونوگرافی انجام دادند که جسم خارجی در شکم او و همچنین سوراخ شدن روده و پریتونیت را نشان داد.

پزشکان به این نتیجه رسیدند که بهترین اقدام، انجام عمل جراحی، برداشتن جسم مشکوک و تلاش برای کاهش آسیب به روده مرد است. با باز کردن شکم بیمار، پزشکان با تعجب متوجه شدند که جسم خارجی یک مارماهی زنده 30 سانتی متری است.

پس از برداشتن مارماهی، پزشکان اقدام به برداشتن بخش کولورکتال نکروزه از روده کردند، این روش ظریف با پتانسیل بالایی برای عفونت به دلیل نزدیکی به ناحیه رکتوم است. خوشبختانه عمل با موفقیت انجام شد و بیمار تثبیت شد. او پس از عمل فقط ناراحتی خفیف شکمی را گزارش کرد، اما همچنان در بیمارستان تحت نظر است.

مرد 34 ساله در پاسخ به این سوال که چگونه مارماهی بزرگ در شکمش بوده است، نمی تواند پاسخ روشنی بدهد، اما پزشکان معتقدند حیوان لغزنده از مقعد تا روده بزرگ بیمار خزیده، از روده گاز گرفته و وارد روده شده است. شکم. اما چیزی که واقعاً کارکنان بیمارستان را شوکه کرد این بود که مارماهی هنوز در بدن مرد زنده بود.

این مورد عجیب و غریب و عکس برداشتن مار ماهی از شکم بیمار به طرز وحشتناکی یاد آور انفجار یک زنومورف از معده میزبان انسان در فیلم بیگانه است.

اشتراک گذاری