امروز برابر است با :1403-05-06

هزینه دوره باریستا با مدرک فنی حرفه ای چقدر است؟

آیا به دنبال شغلی پردرآمد و جذاب هستید؟ آیا دوست دارید در دنیایی با طعم و مزه های مختلف قهوه فعالیت کنید؟ شرکت در دوره باریستا با مدرک فنی حرفه ای گزینه ای مناسب برای افرادی است که قصد فعالیت در کافه ها، رستوران ها یا حتی مهاجرت اقدام نمایند. برای این منظور می توان در دوره های آموزشی آموزشگاه های معتبری که مدرک فنی حرفه ای و معتبر ارائه می دهند را پیدا کنید، هدف ما از نوشتن این مقاله این است که به شما آموزشگاهی را معرفی کنیم که در کنار حرفه ای بودن، معتبر بوده و مدرک بین المللی به همراه مدرک فنی حرفه ای ارائه می دهد و گزینه بسیار مناسبی برای آموزش باریستایی و حتی آموزش بارتندری با مدرک معتبر است.

ثبت نام با تخفیف در آموزش باریستایی کافی پارس با هزینه دولتی

اولین موردی که باید به آن اشاره کنم این است که آموزشگاه باریستایی کافی پارس برای ثبت نام هنرجویان یک تخفیف ویژه در نظر گرفته که فقط با 5900000 تومان به جای 9900000 می توانید در دوره های خصوصی و نیمه خصوصی حضور داشته باشید که بین 1 تا 3 نفر در کلاس حضور آموزش می بینند.

هزینه آموزش باریستایی کافی پارس در مقابل مزایا و اعتبار آن بسیار مناسب بوده و شما با شرکت در این دوره ها بی شک به یک باریستا ی حرفه ای تبدیل می شوید.

مزایای ثبت نام در آموزش باریستا کافی پارس چیست؟

برگزاری کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی با هزینه مناسب

کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی کافی پارس به هنرجو این امکان را می دهد که با استاد و هنرجویان دیگر به راحتی ارتباط بر قرارکند و با برقراری ارتباط با کلاس اشکالات خود را بر طرف کنند.

آموزش های متناسب با ورود به بازار کار

سرفصل های آموزش باریستا مناسب ورود به بازار کار و اشتغال هنرجویان تدوین شده به صورتی که استادان کافی پارس آموزش ها را سرفصل به سرفصل پیش می روند و در صورتی که هنرجو سرفصلی را به درستی یاد نگیرد، استاد سرفصل بعدی را شروع نمی کند.

تجهیزات کامل کافی پارس

آموزش باریستایی در کافی پارس به صورت تئوری و عملی به هنرجویان آموزش داده می شود و تجهزات کافی پارس همانند یک کافی شاپ در این مجموعه موجود است که هنرجو با تمامی تجهیزات آشنا شود تا بعد از ورود به بازار کار برای کارکردن با انواع دستگاه چالشی نداشته باشند.

گارانتی و پشتیبانی 5 ساله کافی پارس

با توجه به مواردی که گفته شد کافی پارس آموزش های لازمه یک باریستای حرفه ای را در دوره های آموزشی خود به صورت تضمینی ارائه میدهد و در همین راستا با ثبت نام در آموزشگاه کافی پارس یک کارت گارانتی پشتیبانی 5 ساله دریافت می کنید که با این کارت هنرجو می تواند برای مدت 5 سال به صورت کاملا رایگان برای رفع اشکال مراجعه کند و از تجهیزات کامل کافی پارس استفاده کند.

علاوه بار این مورد هنرجو می تواند تا 5 سال به صورت رایگان در ورکشاپ های آموزشی و تورهای بازدید از کارخانه شرکت کند.

تضمین معرفی به بازار کار

یکی از چالش های باریستا ها امروزه مسئله ورود به بازار کار است که با آموزش هایی که در این حوزه می بینند بتوانند به راحتی استخدام شوند که کافی پارس این مورد را برای باریستا ها حل کرده است. هنرجویان پس از اتمام دوره آموزش باریستا به بازار کار معرفی می شوند و در کافه و رستوران هایی که کافی پارس معرفی می کند به عنوان باریستا، بارتند و ویتر گزینش و استخدام می شوند.

مدرک بین المللی و دو زبانه آموزش باریستایی کافی پارس

داشتن مدرک باریستایی نشان دهنده تخصص در تهیه و سرو قهوه و نوشیدنی‌های مشابه است. این مدرک نشانگر توانایی یک باریستا در تهیه اسپرسو، کاپوچینو، لاته، موکا و دیگر نوشیدنی‌های قهوه‌ای می‌باشد.

مدرک بین المللی و دوزبانه کافی پارس علاوه بر اینکه نشان دهنده دانش و مهارت شما در زمینه باریستایی است، معتبر بوده و زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور به هنرجو اعطا می شود.

هنرجو با مدرک بین المللی آموزش باریستایی کافی پارس می تواند به راحتی در کافه رستوران های ایران و حتی خارج از ایران مشغول به کار شود.

مهاجرت با مدرک بین اللمللی کافی پارس

هنرجویانی که قصد مهاجرت به کشور های خارجی دارند با آموزش های حرفه ای که در کافی پارس به آنها داده می شود و مدرک بین المللی که کافی پارس پس از اتمام دوره به آنها اعطا می کند می توانند امتیاز مهاجرت را به دست آورند و به راحتی مهاجرت کنند.

افرادی که مهارجت می کنند می توانند به دلایل مختلفی از این مدرک استفاده کنند که می توان به موارد زیر اشاره کرد مهاجرت با مدرک و اشتغال در زمینه باریستایی، ارتقاء مهارت های باریستایی حرفه ایی و اقدام به مدیریت و راه اندازی کافی شاپ در خارج از ایران

راه اندازی کافی شاپ با مدرک باریستایی کافی پارس

هنرجویانی که در دوره باریستا کافی پارس شرکت می کنند، در صورت تمایل می توانند کافه و رستوران خود را راه اندازی کنند که مدرک کافی پارس برای دریافت وام و تضمین میتواند به افراد کمک کند.

 علاوه بر این تا زمانی که هنرجوی کافی پارس هستید و کارت گارانتی شما اعتبار دارد می توانید برای راه اندازی و مدیریت کافی شاپ خود از مشاوره های رایگان کافی پارس استفاده کنید.

مزایای دوره باریستایی با مدرک بین المللی کافی پارس

علاوه بر مواردی که گفته شد می توان به موارد زیر هم اشاره کرد:

اعتبار و اعتماد مشتریان: داشتن مدرک بین‌المللی باریستایی کافی پارس می‌تواند به شما اعتبار و اعتماد مشتریان را هدیه دهد. مشتریان حتما به شما به عنوان یک باریستا با تجربه و دانش بالا اعتماد کنند و بیشتر به کافه یا کسب‌وکار شما مراجعه کنند.

توسعه حرفه‌ای: مدرک بین‌المللی باریستایی کافی پارس امکانات برای توسعه حرفه‌ای شما فراهم می‌کند. این شامل فرصت‌های آموزشی مداوم و شرکت در کارگاه‌ها و رویدادهای صنعتی مختلف می‌شود.

مهارت‌های حرفه‌ای: دوره‌های آموزشی کافی پارس شامل آموزش‌های تئوری و عملی متنوعی هستند که به شما مهارت‌های حرفه‌ای در زمینه خرید، تربیت، خشک کردن و تهیه قهوه ارائه می‌دهند.

تجربیات اشتراکی: آموزش‌ها و دوره‌های مدرک باریستایی کافی پارس فرصتی برای شما فراهم می‌کنند تا تجربیات و ایده‌های خود را با دیگر باریستاها و علاقمندان به قهوه به اشتراک بگذارید. این تبادل تجربی می‌تواند به توسعه و ارتقاء دانش و مهارت‌های شما کمک کند.

رعایت استانداردها: مدرک باریستایی کافی پارس به شما آموزش استانداردها و دستورالعمل‌های مرتبط با تهیه و ارائه قهوه را ارائه می‌دهد. این به شما کمک می‌کند تا به عنوان یک باریستا حرفه‌ای، به‌طور دقیق رعایت استانداردهای بهداشتی و کیفیتی در تهیه قهوه داشته باشید.

کلام آخر

به طور کلی، مدرک بین‌المللی فنی و حرفه ای باریستایی کافی پارس امکانات زیادی برای افرادی که به حرفه باریستا علاقه دارند یا در صنعت قهوه فعالیت می‌کنند، فراهم می‌کند. این مدرک می‌تواند به توسعه حرفه‌ای، ارتقاء کاری، و ایجاد فرصت‌های شغلی در این زمینه کمک کند. شما را در جمع هنرجویان حرفه ای کافی پارس می بینیم.

 

اشتراک گذاری