امروز برابر است با :1403-05-06

مرد بیچاره بعد از سال ها متوجه می شود سه فرزندش از او نیستند

در یک پرونده طلاق پر مخاطب و جنجالی که بحث‌ های داغی را در چین به راه انداخت، مردی پس از اطلاع از اینکه هیچ یک از سه فرزندی که او در طول ازدواجشان به دنیا آورد، از او نیست، از همسرش طلاق گرفت.

در دسامبر 2007، چن ژیکسیان با یو هوآ، زنی که هشت سال از او کوچکتر بود، بلافاصله پس از اولین ملاقات با او ازدواج کرد. او زنی ساده و سر به زیر به نظر می رسید، و والدینش مدتها بود که او را تحت فشار قرار می دادند تا آرام بگیرد، بنابراین او واقعاً هیچ وقت برای شناختن او وقت نمی گذاشت.

بلافاصله پس از بستن عقد، یو هوآ به چن اطلاع داد که او باردار است و او از این خبر که قرار است پدر شود آنقدر غافلگیر شد که هرگز متوجه نشد که همسرش باید قبلاً باردار بوده باشد. یو اولین دختر این زوج را به دنیا آورد و شوهرش به یک راننده بار در مسافت های طولانی تبدیل شد که بیشتر سال را دور بود و فقط برای مدت کوتاهی در دکسینگ، استان جیانشی به خانه می آمد.

سال‌ ها گذشت و یو هوآ دختر دیگری به دنیا آورد که چن تصور می‌ کرد او است، اما او در سال 2019 به خیانت همسرش مشکوک شد، زمانی که او به او اطلاع داد که بار دیگر باردار است. این بار، چن می‌ دانست که در زمان بارداری در خانه نبوده است و در این مورد با همسرش روبرو شد. او اصرار داشت که بچه مال اوست و در نهایت مرد پذیرفت و از دختر سومش استقبال کرد.

در نوامبر سال 2022 بود که چن ژیکسیان بالاخره متقاعد شد که همسرش وفادار نبوده است. او متوجه شد که او با مردی به نام وو رابطه داشته است و چهارمین دخترش را در بیمارستانی در شهر شانگرائو به دنیا آورده است. چن به جای مقابله با یو هوآ، وکیل گرفت و برای تحقیق به بیمارستان رفت. او متوجه شد که او واقعاً در آن ماه دختری به دنیا آورده است، اما در فرم تولد نام او به عنوان پدر و همچنین یک امضای جعلی درج شده بود.

چن که متقاعد شده بود سوء ظن قبلی خود در مورد خیانت یو هوآ درست بوده است، درخواست طلاق داد و دستور داد تا برای هر یک از فرزندانش آزمایش پدری انجام دهند. نتیجه شوکه کننده بود هیچ یک از سه دختری که او بزرگ کرده بود از دی ان ای او نبودند. مرد دلشکسته همسرش را به دادگاه کشاند و به هر حال پدری فرزندان و همچنین غرامت ناراحتی روحی را خواستار شد.

این پرونده برای بیش از یک سال در چین به تیتر اخبار تبدیل شد و هر دو طرف سهم خود را از حمایت و انتقاد دریافت کردند. یو هوآ پس از اینکه چن را به خشونت خانگی متهم کرد و به خبرنگاران گفت که او مادرش را که می‌خواست از او محافظت کند، کتک زد، توانست حمایت جمع کند. او اعتراف کرد که در هنگام مواجهه با همسرش در مورد خیانت او با مادر شوهرش درگیری داشته است، اما مدعی شد که با عصبانیت نا مشخصی از خود دور شده است.

در 29 دسامبر 2023، دادگاه خانواده حکم نهایی خود را در این پرونده طلاق صادر کرد. چن ژیکسیان حضانت دو دختر بزرگش را به عهده گرفت، در حالی که همسرش موظف شد از ادعای اموال مادی صرف نظر کند و نفقه ماهانه به شوهر سابقش بپردازد.

چن ژیکسیان به رسانه های خبری چین گفت که افشای خیانت همسر سابقش و پدری دخترانش او را تحت تاثیر قرار داد و او قصد دارد ادامه دهد و زندگی جدیدی را آغاز کند.

اشتراک گذاری