امروز برابر است با :1403-05-06

لوازم جانبی برند انکر

یکی از محبوب‌ترین برندهایی که می‌توانید برای خرید لوازم‌جانبی به آن مراجعه کنید، برند انکر است. انکر یکی از محبوب‌ترین برندها دراین‌زمینه بوده و محصولات گوناگونی را با کیفیت فوق‌العاده عالی تولید کرده و قیمتی مناسب نیز برای آن‌ها قرار داده است.

مهم‌ترین ویژگی محصولات انکر این است که تنوع در میان آن‌ها بالا است. شما می‌توانید با خرید لوازم‌ جانبی این برند کیفیت را تجربه کرده و امور زیادی را برای خود راحت‌تر کنید. برای اینکه بتوانید بیشتر با وسایل ‌جانبی این برند همانند پاوربانک انکر آشنا شوید، پیشنهاد می‌شود که تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

معرفی برند Anker

باید اول از همه برند انکر را به شما معرفی کنیم. Anker یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای لوازم ‌جانبی است که در کشور چین فعالیت می‌کند. این برند در سال 2011 فعالیت خود را آغاز کرد و توانست با ارائه محصولات باکیفیت، محبوبیت زیادی در همان سال‌های اولیه کسب کند.

از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین محصولاتی که در این برند تولید می‌شود می‌توان به پاوربانک انکر و کابل انکر اشاره کرد. انکر محصولات زیادی درزمینه پاوربانک ارائه داده که کیفیت بالایی داشته و طول عمری ماندگار را دارا هستند. کابل‌های این برند نیز بسیار مقاوم بوده و قابلیت شارژ سریع را به شما ارائه می‌دهند.

لوازم جانبی چه کالاهایی هستند؟

نکته‌ای که شاید هنوز هم بسیاری از مشتریان آن را درک نکرده باشند این است که لوازم ‌جانبی چه کالاهایی هستند. باید گفت که این لوازم در واقع همان اکسسوری یا Accessory هستند. این محصولات به‌صورت اضافه در کنار کالاهای مختلف ارائه ‌شده و استفاده از آن را راحت‌تر می‌کنند.

به‌طور مثال، پاوربانک یک لوازم‌ جانبی است که درصورت نبود برق مستقیم شهری، می‌توانید برای شارژکردن باتری موبایل یا حتی لپ‌تاپ خود از آن استفاده کنید. کالاهای مختلف دیگری نیز در این دسته‌بندی قرار می‌گیرد که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

انواع لوازم جانبی برند انکر

قبل‌از اینکه به فروشگاهی مراجعه کرده و محصولات شرکت انکر را خریداری کنید، پیشنهاد می‌شود که با لوازم‌ جانبی آن آشنا باشید. محصولات مختلفی در این برند تولید می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کابل و شارژر

از مدل‌های فوق‌العاده محبوب از لوازم‌ جانبی که توسط کمپانی انکر نیز تولید می‌شود کابل شارژ و شارژر هستند. کابل شارژ ابزاری است که با استفاده آن می‌توانید گوشی خود را به شارژر متصل کنید. باید توجه داشته باشید که نسبت به نیاز خود متراژ مناسبی را برای این کابل انتخاب کنید.

شرکت انکر شارژر یا همان Power Break را نیز به شما ارائه داده است. درصورتی‌که به‌دنبال خرید یک شارژر پرقدرت و اصل هستید، می‌توانید آداپتور شارژ انکر را بخرید. این برند در توان‌ها و ولتاژهای مختلف این شارژر را ارائه داده که معمولا از انواع کابل‌ها و رابط‌های Type-C و Type-A پشتیبانی می‌کنند.

پاوربانک

محصولی دیگر که در میان انواع محصولات لوازم‌ جانبی برند انکر وجود دارد، پاوربانک‌های این برند هستند. همان‌طور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم، انکر به پاوربانک‌های قدرتمند و بادوام خود معروف است. کیفیت این پاوربانک‌ها بالا بوده و معمولا در ظرفیت‌های بالایی ارائه می‌شوند.

نکته مهمی که وجود دارد این است که شما می‌توانید نسبت به نیاز خود توان‌ها و ظرفیت‌های مختلف از این پاوربانک را هم برای گوشی و لپ‌تاپ و هم برای ابزارهای برقی تهیه کنید. انکر مدل‌هایی از پاوربانک را در ظرفیت 60هزار میلی آمپر ساعتی نیز ارائه کرده تا در کمپینگ نیز بتوانید دستگاه‌های مختلف خود را به کمک آن شارژ کنید.

هندزفری

دسته‌ای دیگر از لوازم‌جانبی این برند که محبوبیت بالایی دارند، هندزفری انکر است. هندزفری یا همان Handsfree نوعی سیستم صوتی توگوشی است که ابعاد و اندازه کوچکی دارد. می‌توانید در مدل‌های مختلفی این محصول را از انکر خریداری کنید.

شما می‌توانید مدل‌های استودیو و مانیتورینگ هندزفری‌ها را با کیفیت فوق‌العاده عالی و جزئیات بالا خریداری کنید. همچنین مدل‌های مختلفی از هندزفری TWS یا همان بی‌سیم نیز در این برند وجود دارد که برای کاربران عادی بهترین انتخاب هستند. باید توجه داشته باشید که نسبت به توان صوتی مد نظر بهترین مدل را انتخاب کنید.

هدفون

همان‌طور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم، برند انکر بهترین سیستم‌های صوتی را تولید می‌کند. شرکت انکر تمامی محصولات صوتی خود را در زیر برند Soundcore تولید و روانه بازار کرده است. می‌توانید انواع هدفون‌های روگوشی و حتی هندزفری‌های انکر را در برند ساندکور بخرید.

هدفون نوعی سیستم صوتی روگوشی است که روی لاله‌های گوش قرار می‌گیرد. انکر از بهترین درایورهای صوتی و سبک‌ترین بدنه‌های مقاوم برای این سیستم صوتی استفاده کرده است. همچنین عمر باتری هدفون‌های انکر بالا بوده و به این سادگی‌ها شارژ تمام نمی‌کنند.

اسپیکر

محصولات دیگری که می‌توانید از این برند خریداری کنید، اسپیکر انکر است. شرکت انکر همانند دیگر محصولات صوتی خود، اسپیکرها را نیز در زیر برند Soundcore روانه بازار می‌کند. مدل‌های گوناگونی از این اسپیکر وجود دارند که هرکدام توان‌ها و قابلیت‌های مختلفی دارند.

برخی از این مدل‌ها به‌صورت رومیزی قابل حمل بوده و برخی دیگر نیز به‌شکل ایستاده در محیط خانگی قرار می‌گیرند. می‌توانید از کم‌ترین توان‌ها مانند 40 وات تا توان‌های 500 وات به بالا نیز اسپیکرهای باکیفیت انکر را خریداری کنید.

بهترین فروشگاه برای خرید لوازم جانبی برند انکر

فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند که محصولات شرکت انکر را ارائه می‌دهند. یکی از بهترین این فروشگاه‌ها، فروشگاه هیلاتل است. شما می‌توانید انواع لوازم‌ جانبی شرکت انکر را در این فروشگاه پیدا کرده و با قیمتی عالی خریداری کنید. هیلاتل بهترین گارانتی را برای محصولات انکر ارائه می‌دهد.

جمع‌بندی

اگر به‌دنبال خرید باکیفیت‌ترین لوازم‌ جانبی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از محصولات برند انکر نیز دیدن کنید. این برند چینی شهرت بسیار بالایی در محصولات خود دارد. می‌توانید باکیفیت‌ترین لوازم‌جانبی مانند هندزفری انکر، کابل و آداپتور شارژ و پاوربانک را از این برند بخرید. فروشگاه‌های مختلفی نیز وجود دارند که محصولات انکر را ارائه بدهد.

اگر به‌دنبال بهترین قیمت و گارانتی برای خرید این لوازم‌جانبی هستید، می‌توانید به فروشگاه هیلاتل مراجعه کنید. این فروشگاه انواع وسایل‌جانبی انکر را با کامل‌ترین تنوع و بهترین قیمت به شما ارائه می‌دهد. در این مقاله تمامی سعی خود را کردیم که شما را با انواع وسایل‌جانبی محصولات انکر مانند پاوربانک انکر، هندزفری‌ها و اسپیکر آشنا کنیم.

اشتراک گذاری