امروز برابر است با :1403-05-06

سرعت پیری را فقط در 10 ثانیه در روز کاهش دهید!

ترفند جدیدی که توجه بسیاری را در فضای مجازی به خود جلب کرده است. تکنیکی است که آن را “ورزش پوست” می نامند، که می تواند (پیری را تنها در 10 ثانیه کند می کند.)

خوب، برای کاهش سرعت پیری پوست شماره یک، تولید کلاژن، نرم کردن پوست در سطح، روشن‌ تر کردن پوست، افزایش تولید اسید هیالورونیک همگی امکان‌ پذیر است. که به آن ورزش پوست می‌ گویند که لایه‌ برداری است.

مردان هنگام اصلاح، لایه برداری می کنند. اما بهترین راه برای لایه برداری پوست استفاده از اسیدها، به ویژه آلفا هیدروکسی است. واقعاً مهم است که به خود روزهای مرخصی بدهید زیرا در طول روزهای تعطیل است که بافت بهبود می یابد. و این زمانی است که مزایای فوق العاده ضد پیری را دریافت می کنید.

AHA ها مانند اسیدهای گلیکولیک، لاکتیک و ماندلیک عمدتاً با لایه برداری پوست عمل می کنند. آنها پیوندهای بین سلول های مرده پوست را حل می کنند و باعث می شوند که لایه های بالایی پوست ریزش کنند. این فرآیند تجدید سلولی را تحریک می‌ کند و منجر به پوستی شاداب‌ تر، روشن‌ تر و یکدست‌ تر می‌ شوند.

استفاده منظم از AHA ها می تواند ظاهر خطوط و چین و چروک را کاهش دهد، بافت پوست را بهبود بخشد و آبرسانی پوست را افزایش دهد. این اسیدها به افزایش ضخامت لایه‌ های عمیق‌ تر پوست کمک می‌ کنند و استحکام را افزایش می‌ دهند.

تولید کلاژن و پیری پوست

کلاژن یک پروتئین حیاتی در پوست است که ساختار و خاصیت ارتجاعی را فراهم می کند. با افزایش سن، تولید کلاژن به طور طبیعی کاهش می‌یابد و منجر به نازک‌ تر شدن پوست می‌ شود که خاصیت ارتجاعی کمتری دارد که به صورت چین و چروک و افتادگی ظاهر می‌ شود.

AHA ها می توانند با از بین بردن سلول های قدیمی پوست و تحریک مکانیسم های ترمیم پوست، تولید کلاژن را تحریک کنند. این نه تنها به کند کردن روند پیری کمک می کند، بلکه به حفظ ساختار جوان پوست نیز کمک می کند.

خطرات و عوارض جانبی لایه برداری اسیدی

استفاده از AHA ها می تواند باعث تحریک، قرمزی و حساسیت پوست شود، به ویژه زمانی که در غلظت های بالا یا زیاد استفاده شود.

برای به حداقل رساندن این خطرات، مهم است که با غلظت های پایین تر از AHA ها شروع کنید، از آنها کمتر استفاده کنید و همیشه از ضد آفتاب استفاده کنید، زیرا AHA ها می توانند پوست را نسبت به نور خورشید حساس تر کنند. پیروی از دستور العمل های محصول و عدم ترکیب بیش از حد مواد فعال بدون راهنمایی حرفه ای بسیار مهم است.

اهمیت استراحت و ریکاوری برای پوست پس از لایه برداری

استراحت دادن به پوست بین درمان های لایه برداری برای جلوگیری از لایه برداری بیش از حد ضروری است که می تواند به سد پوستی آسیب برساند و منجر به افزایش حساسیت و تحریک شود.

دوره‌ های استراحت به پوست اجازه می‌ دهد تا بهبود یابد و سلول‌های جدیدی تولید کند، که برای دستیابی به مزایای ضد پیری AHA ها بسیار مهم است.

اشتراک گذاری