امروز برابر است با :1403-05-06
لیبل اموال

راهنمایی خرید برچسب اموال

بعضی از شرکت‌ها و سازمان‌ها برای استفاده از برچسب اموال ترجیح می‌دهند که آن را به صورت خام تهیه کنند و سپس بر روی آن چاپ بزنند. خرید برچسب اموال  بسیار حائز اهمیت است زیرا معمولا در تعداد انبوه تهیه می‌شود. در این مطلب به بررسی بیشتر این موضوع می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

برچسب اموال چیست؟

این برچسب نوعی برچسب بدون چاپ است که هیچ اطلاعات خاصی بر روی آن درج نشده است. سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف می‌توانند با تهیه این برچسب‌ها، دقیقا اطلاعاتی که خودشان می‌خواهند را بر سطح برچسب چاپ کنند. این کار باعث می‌شود که هر سازمان برچسب اموال سفارشی خود را داشته باشد.

 برچسب‌های خام از چسبندگی بالایی برخوردار هستند و معمولا به صورت انبوه به فروش می‌رسند. کاربرد گسترده این برچسب‌ها در محیط‌های مختلف سبب شده تا تولیدکنندگان برچسب اموال خام آن را با مقاومت بالایی تولید کنند.  به کمک این برچسب‌ها می‌توان به خوبی اهداف برچسب اموال را تحقق بخشید.

انواع برچسب اموال

برای خرید لیبل اموال باید توجه داشت که این برچسب‌ها در انواع مختلفی عرضه می‌شوند. هر یک از این برچسب‌ها ویژگی‌ها و مزایای خاصی دارند. شما باید سعی کنید با شناخت این برچسب‌ها نوع مناسبی را برای سازمان خود استفاده کنید.

۱- برچسب اموال کاغذی

برچسب اموال کاغذی همانطور که از نام آن مشخص است از کاغذ ساخته شده است. این برچسب به عنوان ارزان‌ترین نوع برچسب اموال شناخته می‌شود. می‌توان از این برچسب‌ها در محیط‌های داخلی استفاده کرد. به طور کلی مقاومت این نوع برچسب زیاد نیست و به همین دلیل نباید در محیط‌های با شرایط خاص استفاده شود.

۲- برچسب اموال پلی استر

  برچسب‌های پلی استر از جمله برچسب‌هایی هستند که از مقاومت بالایی در برابر حرارت رطوبت و مواد شیمیایی برخوردارند. این برچسب‌ها را می‌توان در محیط‌های صنعتی و حتی در شرایط سخت و نامناسب نیز استفاده کرد. برچسب‌های پلی استر از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار هستند و اگر از سطح جدا شوند خرد شده و رد آنها باقی می‌ماند.

۳- برچسب اموال وینیل

برای خرید برچسب اموال خام می‌توان برچسب وینیل را انتخاب کرد. این برچسب مقاومت بالایی دارد و استحکام آن نسبت به برچسب کاغذی بسیار بیشتر است. از این نوع برچسب می‌توان در شرایط مختلف محیطی مثل رطوبت دمای بسیار سرد یا بسیار گرم استفاده کرد.  کاربرد اصلی این برچسب‌ها در محیط‌های صنعتی و خارجی می‌باشد.

۴- برچسب اموال شبرنگ

اموال شبرنگ از قابلیت بازتاب نور برخوردار می‌باشد. بدین ترتیب این برچسب‌ها در موقعیت‌هایی که نور کم است و یا در زمان تاریکی قابل مشاهده می‌باشد. برچسب اموال شبرنگ برای اموری که نیاز به ایمنی و دید بالا در شب یا نور کم دارند بسیار مناسب است.

۵- برچسب اموال RFID

برچسب‌های آرفید از جمله تراشه‌هایی هستند که امکان ردیابی و مدیریت اموال را به صورت کاملاً الکترونیکی و از راه دور فراهم می‌سازند.  از این برچسب‌ها برای اموری که نیاز به دقت بالا و تشخیص از راه دور دارند استفاده می‌گردد.

شرایط خرید برچسب اموال خام

خرید برچسب اموال شرایطی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. در واقع این شرایط شامل نکات مهمی است که توجه به آنها باعث می‌شود شما برچسب اموال مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت تهیه کنید.

۱- انتخاب جنس برچسب

برچسب اموال از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود. شما باید با توجه به نیاز خود، جنس مناسبی را برای این نوع برچسب انتخاب کنید توجه داشته باشید که  جنس برچسب باید با شرایط و محیطی که می‌خواهید از آن استفاده کنید هماهنگ باشد. جنس معمول این کالا شبرنگ می باشد اما برای مثال برخی از  نیز برای آن استفاده می کنند.

برچسب اموال

۲- بررسی میزان چسبندگی

برچسب‌های اموال باید چسبندگی بالایی داشته باشند تا به خوبی به سطح مورد نظر بچسبند. همچنین در صورت تلاش برای جداسازی از سطح باید ردی از خود برجای بگذارند.  پس شما باید به هنگام خرید این نوع برچسب به این مورد بسیار توجه داشته باشید.

۳- ارزیابی مقاومت و دوام

برچسب اموال در شرایط محیطی مختلفی استفاده می‌شود. هر سازمان و شرکتی با خرید برچسب اموال خام آن را در یک محیط به خصوصی مورد استفاده قرار دهد. پس شما باید با توجه به نوع فعالیت سازمان و شرکت خود برچسبی را تهیه کنید تا با محیطی که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد هماهنگ باشد.

۴- انتخاب شکل و اندازه برچسب

شکل و اندازه برچسب اموال باید با نوع مکان مورد استفاده و سطحی که قرار است بر روی آن نصب شود کاملاً هماهنگ باشد. برای سطح‌های بزرگتر بهتر است که از برچسب بزرگتر و برای سطح‌های کوچک‌تر از برچسبی با اندازه کوچک استفاده شود.

۵- انتخاب تعداد برچسب

برای سفارش تعداد برچسب اموال باید به نیاز خود توجه داشته باشید و تعداد مناسبی از این برچسب را سفارش دهید. توجه داشته باشید که خرید انبوه این برچسب‌ها باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود.

۶- انتخاب مرکز برچسب اموال خام

مراکز مختلفی به عرضه انواع برچسب اموال خام می‌پردازند. شما باید به بررسی این مراکز پرداخته و سابقه آنها را مورد ارزیابی قرار دهید. معمولاً مراکزی که از سابقه بالا و اعتبار خاصی برخوردار هستند؛ خرید برچسب اموال خام را با کیفیت بالایی به کاربران ارائه می‌دهند.

یک مرکز خوب از پشتیبانی بالایی برخوردار است و تمامی چالش‌ها و پرسش‌های ذهنی خریدار را برطرف می‌کند.  در این بین می‌توانید رضایت مشتریان را نیز مورد بررسی قرار دهید تا به یک نتیجه کلی در مورد انتخاب مرکز عرضه کننده برچسب اموال بپردازید.

نکات مهم خرید برچسب اموال

  • در صورتی که نیاز به تهیه فوری برچسب دارید می‌توانید به صورت آنلاین و در سریع‌ترین زمان این برچسب را بخرید.
  • اگر نیاز به برچسبی با شرایط خاص دارید می‌توانید آن را سفارشی سازی کنید.
  • انواع برچسب اموال سطح کیفی مختلفی دارند. شما باید با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید.
  • اگر شرایط محیطی فعالیت شما با مواد شیمیایی و روغن‌ها سروکار دارد پس نباید از برچسب اموال معمولی استفاده کنید.

کلام ‌پایانی

در این مطلب خرید برچسب اموال خام را مورد بررسی قرار دادیم. به کمک اطلاعات ارائه شده می‌توانید این برچسب را با کیفیت بالا و از مرکز معتبری تهیه کنید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. علاوه بر این می‌توانید سایر مطالب مندرج در سایت را مطالعه کنید.