امروز برابر است با :1403-05-06

دواین جانسون می‌ گوید پدر دختر بودن بزرگ‌ ترین کار اوست

دواین جانسون ممکن است «صخره» باشد، اما برای او چیزی که واقعاً جالب است، پدر سه دختر بودن است. این ستاره 51 ساله در Fast X اپیزود چهارشنبه نمایش درو بریمور ظاهر شد و در آنجا درباره اینکه پدر دختر بودن برای او چگونه بوده است، صحبت کرد.

جانسون گفت: «این بهترین چیز است.

“احساس می‌ کنم که من یک رابطه واقعاً پیچیده با پدرم داشتم. بنابر این من سخت وارد دنیای بچه ها شدم، رابطه پیچیده با پدرم، من را به بهترین ظرفیت او رساند، که محدود بود و من این را می‌ دانم.” او اضافه کرد. “اما مادرم بسیار تأثیر گذار بود و من همه این زنان را داشتم که زنان قوی‌ ای مرا بزرگ کردند.”

جانسون پس از اظهار نظر در مورد چند عکس خانوادگی که بریمور روی آنتن به اشتراک گذاشت، تاکید کرد که پدر بودن برای او چقدر مهم بوده است.

او گفت: “و البته، سال‌ ها بعد، جهان، خدا، هر چه که باشد این قدرت برتر: 1 دختر، 2 دختر، 3 دختر. و این بزرگترین چیز است.”

جانسون قبلاً در سال 2021 فواید پدر دختر بودن را برای مردم توصیف کرد و توضیح داد که بزرگ کردن دخترانش به او آموخته است که “لطیف تر و ملایم تر” باشد.

“شما می توانید مانند بسیاری از پدران، برای رفع مشکلات استفاده کنید. فقط داشتن ظرفیت گسترده برای گوش دادن و مهربان تر و ملایم تر بودن واقعاً به من این توانایی را داد که هر مشکلی را که وجود دارد حل کنم”

جانسون افزود: «و فکر می‌ کنم، با روحیه‌ ای که برنامه‌ ریزی خودم را ایجاد می‌ کنم، به من این امکان را می‌ دهد که به دخترها و جایی که آنها در هر گوشه کنار من هستند نزدیک‌ تر شوم.»

او همچنین دفتر خانه خود را به عنوان “Daddy Central” توصیف کرد و افزود که “آنها همیشه در حال معاشرت هستند، بنابر این همیشه از همه چیزهایی که در حال وقوع است مطلع هستند.”

او به شوخی گفت: «مثل اینکه آنها از کارخانه شکلات سازی اطلاع دارند.

اشتراک گذاری