امروز برابر است با :1403-05-06

جوان تر شدن جنیفر لوپز به همسرش بن افلک هم سرایت کرده است!

بن افلک پس از اینکه تصمیم گرفت برای داشتن ظاهری جوان تر و تمیزتر، ریش معروف خود را با نام «طلسم خوش شانسی» کنار بگذارد، دستخوش تغییری شدید شده است.

افلک پس از سال‌ ها استفاده از ریش گریزلی ژولیده که وجهه او را به عنوان یکی از مردان سر سخت صنعت تقویت می‌ کرد، تصمیم گرفت آن را اصلاح کند و موهایش را با رنگ قهوه‌ای تیره رنگ کرد تا جوان‌ تر به نظر برسد.

دگرگونی بزرگ این بازیگر هالیوودی، طرفدارانش را غافلگیر کرد، زیرا برخی اظهار داشتند که او چندین دهه جوانتر از 51 سال زندگی خود به نظر می رسد. این اولین بار نیست که افلک تصمیم می‌ گیرد تا رنگ خاکستری موی خود را به تعویق بیندازد و در سال 2020 ریش خود را قهوه‌ ای کرد، اگر چه او اخیراً اجازه داده بود تا به رنگ خاکستری طبیعی خود بازگردد.

افلک به همراه پسرش ساموئل 12 سال با همسر سابقش جنیفر گارنر، در لس آنجلس دیده شد. این بازیگر در بازی بسکتبال پسرش حاضر شد و ظاهر تازه‌ اش را به نمایش گذاشت و تماشاگران را از شادابی ظاهری خود غافلگیر کرد و در حالی که ساموئل کوله پشتی خود را در چکمه ماشین لوکس مرسدس بنز پدرش قرار داد، توپ را روی یک انگشتش چرخاند.

اما فقط موها و موهای صورت او نبودند که دستخوش تغییرات اساسی شدند افلک نیز متفاوت لباس می پوشید. برنده دو جایزه اسکار لباس غیر رسمی خود را با کت و شلوار قهوه ای و پیراهن سبز به نمایش گذاشت.

چرا بن افلک ریش خود را تراشید؟

هیچ چیزی برای تایید اینکه چرا او به سمت چنین تغییر اساسی رفته است وجود ندارد، اما پیروان او حدس می زنند که تغییر او می تواند نشان دهنده شرکت او در فیلم جدیدی باشد که هنوز اعلام نشده است.

همین چند وقت پیش، بن با جنیفر لوپز در مراسم گلدن گلوب شرکت کرد و ظاهر همیشگی خود را داشت. شاید او می خواست بعد از ازدواج در سال 2022 برای همسرش با هوش تر به نظر برسد.

اخیراً مشخص شد که افلک از اینکه نامه های عاشقانه ای که پس از آشتی در سال 2021 به لوپز داده بود، در مستند او «بزرگترین داستان عشقی که هرگز نگفته نشده» فاش شد، خوشحال نبود.

اشتراک گذاری