امروز برابر است با :1403-05-06

بهترین پادهای یکبارمصرف کدامند؟

در دنیای همیشه در حال تکامل ویپینگ، پادهای یکبار مصرف به عنوان یک گزینه راحت و بدون دردسر هم برای تازه واردان و هم برای علاقه مندان باتجربه ظاهر شده اند. این دستگاه های جیبی یک راه حل فشرده و آماده ارائه می دهند که نیازی به دانش قبلی در مورد کویل، وات یا شارژ مجدد ندارد. چه به دنبال یک همراه در حال حرکت باشید یا راهی برای آزمایش طعم های مختلف بدون تعهد، پاد های یکبار مصرف شما را تحت پوشش قرار می دهند.

در این راهنمای جامع، ما مزایا، نکات استفاده از پاد یکبار مصرف را بررسی می کنیم، و البته، شما را با برخی از محبوب ترین و قابل توجه ترین برندهای پیشرو در این بخش نوآورانه ویپینگ آشنا می کنیم. در سفری به ما بپیوندید تا بهترین پاد های یکبار مصرف را که مطابق سلیقه، سبک و ترجیحات راحتی شما هستند، کشف کنید.

وزول STAR 6000

پاد یکبار مصرف 6000 پافVOZOL  زیبایی‌شناسی و راحتی را به‌طور یکپارچه ترکیب کرده است. رنگ‌های جذاب آن، باعث می‌شود از نگاه کردن به STAR 6000 لذت ببرید. گوشه‌های آن کاملاً گرد و بخش لبی آن از مواد نرم و سازگار با پوست برای راحتی شما ساخته شده است. این دستگاه جمع و جور با ظرفیت باورنکردنی تقریباً 6000 پاف، با 14 میلی‌لیتر لیکوئید ممتاز بسته‌بندی شده است که دارای قدرت نیکوتین خیره کننده 50 میلی‌گرم بر میلی‌لیتر برای تجربه‌ای رضایت بخش است. استار 6000 در 35 طعم وسوسه انگیز عرضه می‌شود که هر سلیقه ای را راضی نگه می‌دارد.

پاد یکبار مصرف VOZOL STAR 6000 مجهز به باتری داخلی 500 میلی آمپر ساعتی و دارای درگاه شارژر Type-C است که عملکرد طولانی مدت و شارژ مجدد سریع را تضمین می‌کند. وزول همچنین به پایداری محیط زیست متعهد است. 65 درصد از بدنه دستگاه از مواد PCR (قابل بازیافت) ساخته شده است که نشان دهنده تعهد Vozol به اقدامات سازگار با محیط زیست است.

Elf Bar BC5000

Elf Bar BC5000 با وجود اینکه فقط دارای یک باتری 650 میلی آمپر ساعتی است، طولانی‌ترین دوام را از بین تمام پادهای یکبارمصرف دارد – و این به این دلیل است که اگرچه یک بار مصرف است، اما از طریق USB نوع C نیز قابل شارژ است. دارای ظرفیت 13 میلی‌لیتری از قبل پر شده و می تواند 5000 پاف ارائه دهد. این دستگاه طراحی شیک دارد، طعم های لذیذی دارد و یکی از بادوام ترین یکبار مصرف هاست.

Dragbar B5000

پاد یکبار مصرف DRAGBAR B5000 یکی از بادوام ترین یکبار مصرف های موجود در بازار است. یک باتری قابل شارژ 500 میلی آمپر ساعتی دارد و با 13 میلی لیتر مایع از قبل پر شده است. که این دستگاه را به گزینه ای عالی برای مسافرت، سفرهای طولانی مدت جاده ای یا حتی استفاده روزمره تبدیل می کند. هر درگ‌بار  B5000برای 5000 پاف دوام خواهد داشت. و با 0% (0mg)، 2% (20mg) یا 5% (50mg) نیکوتین از قبل پر شده است.

درگ بار در دست احساس خوبی دارد زیرا ضخامت 22.6 میلی متری و شکل گرد آن را ارگونومیک نگه می دارد. در 10 طعم عرضه میشود که اکثر آنها طعم های میوه ای هستند. برخی از طعم‌هایی که باید امتحان کنید عبارتند از: میوه اسلوشی، کیوی پشن فروت گواوا، و هندوانه لیچی.

Ello Plus 6000

Ello Plus 6000 BLVK یکی از طعم‌دارترین و ثابت‌ترین پادهای یکبار مصرف هستند کمپانی BLVK شرکتی است که به‌خاطر جویس ها و سالت نیکوتین های عالی خود شناخته شده است و طعم یکبار مصرف‌های آن‌ها به همان اندازه خوب است.

Ello Plus 6000 گزینه‌های طعم عالی، کشش MTL قابل تنظیم و طول عمر بالا را از هر یک‌بار مصرف به ارمغان می‌آورد. همچنین فوق العاده سازگار هستند و حتی با کم شدن شارژ باتری، کشش قوی و ثابتی را ارائه می دهند.

هر دستگاه Ello Plus 6000 با 12 میلی لیتر لیکوئید از قبل پر شده است که آن را به یکی از یکبار مصرف های با ظرفیت بالا در بازار تبدیل می کند. در حال حاضر، فقط با قدرت نیکوتین 50 میلی گرم (5٪) در دسترس هستند، بنابراین برای افراد سیگاری مناسب هستند.

دارای یک باتری 650 میلی آمپر ساعتی است که با شارژر Type-C قابل شارژ است و این تضمین می کند که تا آخرین قطره مایع دوام خواهند داشت. BLVK این اقلام یکبار مصرف را برای 6000 پاف ارزیابی می کند.

Ello Plus در 12 طعم عرضه می‌شود، از جمله ترکیبات میوه/یخ، تنباکو، و طعم دسر. متوجه خواهید شد که هیچ طعم میوه ای بدون یخ وجود ندارد. با این حال، یخ در برخی از آنها به سختی قابل تشخیص است، بنابراین اجازه ندهید که شما را از امتحان کردن آنها منصرف کند.

همانطور که ما کاوش خود را در مورد بهترین پاد های یکبار مصرف و مارک هایی که قلب ویپرها را در سراسر جهان تسخیر کرده اند به پایان می رسانیم، ممکن است از خود بپرسید که از کجا شروع کنیم؟ ما به شما نیکومارت را پیشنهاد می‌دهیم. نیکومارت با انتخاب گسترده ای از پاد های یکبار مصرف از برندهای معروف، نه تنها راحتی، بلکه تضمین کیفیت و اصالت را نیز ارائه می دهد.

اشتراک گذاری