امروز برابر است با :1403-05-06

برد پیت به آنجلینا جولی یک ضربه قانونی وارد می کند

در یک چرخش دراماتیک از وقایع، برد پیت در نزاع حقوقی خود با همسر سابق آنجلینا جولی بر سر تاکستان فرانسوی آنها، Chateau Miraval، پیروز شد. پیت 60 ساله در تلاش است تا فروش جولی در سال 2021 از سهام خود در کارخانه شراب سازی به میلیاردر روسی یوری شفلر را لغو کند.

هفته گذشته، او در دادگاه فرانسه در رابطه با اسنادی که توقیف شده بود، به پیروزی قابل توجهی دست یافت که سومین شکست قانونی برای شفلر و جولی در ماه های اخیر بود.

یک منبع نزدیک به پیت اظهار داشت: “در این دعوا راه زیادی در پیش است، اما در حال حاضر، حرکت مطمئناً با برد است.” حکم اخیر دادگاه در فرانسه مربوط به کارخانه شراب سازی در مارس 2022 است که در آن افسران دادگاه اسناد شرکت و مواد IT را به دنبال ادعای تخلف شفلر توقیف کردند.

یک نبرد هشت ساله ادامه دار

این پیروزی حقوقی پس از آن حاصل شد که یک قاضی در لس آنجلس تلاش های جولی برای رد شکایت پیت علیه او را رد کرد و اجازه داد پرونده به محاکمه ادامه یابد. در نوامبر، دادگاهی در لوکزامبورگ به طور موقت برخی از سهام شفلر را سلب کرد و عملاً پیت را به سهامدار عمده تبدیل کرد.

پیت در مقابل شفلر

پیت، شفلر را متهم کرده است که در نبردشان بر سر میراوال سعی دارد او را با لکه گیری تهدید کند و مدعی است که شفلر تحت تهدید خواستار همکاری بوده است. تیم حقوقی شفلر این ادعاها را رد کرده و اعلام کرده است که پیت “یک بازیگر است، نه یک شراب ساز” و “توهمات دارد، نه خاک و انگور”.

علیرغم این پیروزی های قانونی، نبرد بر سر شاتو میراوال هنوز به پایان نرسیده است و دشمنی پیت و جولی احتمالاً در ماه های آینده خبرساز خواهد شد.

اشتراک گذاری