امروز برابر است با :1403-05-06

ببینید سبک ترین کیف دستی جهان تنها 37 گرم وزن دارد

برند مد فرانسوی کوپرنی اخیراً نسخه منحصر به فردی از کیف نمادین Swipe خود را که از سبک ترین ماده جامد روی زمین یعنی آئروژل ساخته شده است، رونمایی کرده است. این کیف دستی با نام Air Swipe تنها 37 گرم وزن دارد.

هر سال، کوپرنی کیف محبوب Swipe خود را به روشی منحصر به فرد و قابل تامل بازسازی می کند. سال گذشته، آنها یک کیف دستی «شهاب سنگی» با نسخه محدود ساختند که با دست از شهاب سنگی که هزاران سال پیش روی زمین افتاده بود، حک شده بود.

شکست دادن آن بسیار سخت به نظر می رسد، اما پروژه امسال حتی جاه طلبانه تر بود. این برند فرانسوی با یک محقق یونانی و هنرمند بصری Ioannis Michaloudis همکاری کرد تا سبک ترین کیف دستی جهان را از ماده ای انقلابی به نام آئروژل بسازد. این ماده فوق سبک به Michaloudis اجازه داد تا یک کیف دستی 27 در 16 در 6 سانتی متر بسازد که تنها 37 گرم وزن دارد.

سیلیکا ایروژل سبک ترین ماده جامد در جهان است، زیرا از 99٪ هوا و 1٪ شیشه تشکیل شده است. این در قالب فولاد ضد زنگ از طریق فرآیند خشک کردن خاصی تولید می شود که از دما و فشار خاصی برای تبدیل مایعات به شیشه استفاده می کند.

اگر چه آئروژل بسیار ظریف است، اما آنطور که فکر می کنید شکننده نیست. این می تواند فشار 4000 برابر وزن خود را تحمل کند و تا 1200 درجه سانتیگراد گرم شود، بنابراین اگر می دانید که آیا کیسه Air Swipe واقعاً می تواند چیزی را در خود نگه دارد یا خیر، مطمئناً پاسخ “بله” است!

کیف هوای کوپرنی اولین بار در نمایشگاه باند فرودگاه F / W 2024 در هفته مد پاریس به نمایش درآمد و از آن زمان تا کنون مورد بحث دنیای مد بوده است.

اشتراک گذاری