امروز برابر است با :1403-05-06

این گربه با نگاه همیشه مبهوت شهرت جهانی دارد

فدیا چهار ساله، گربه خاکستری نجات یافته از روسیه، به لطف نگاه خنده دار و همیشه مبهوت خود به یکی از ترندهای در رسانه های اجتماعی تبدیل شده است.

وقتی در سال 2020، ناتالیا ژدانووا، صاحب فدیا، او را در حیاط خانه‌اش پیدا کرد، نمی‌ دانست که او روزی با بیش از 300000 فالوور به ستاره اینستاگرام تبدیل خواهد شد. در آن زمان، او حتی مطمئن نبود که او زنده بماند. او با یک مشکل هماهنگی بدنیا آمده بود و تلاش می کرد در اطراف حرکت کند، اما با بزرگ شدن، وضعیتش بهتر شد و خیلی زود مثل یک گربه معمولی رفتار می کرد، اگرچه واقعاً شبیه یک گربه به نظر نمی رسید.

ناتالیا ادعا می کند که واقعاً متوجه ظاهر غیر معمول او نشده است، اما دوستانش همیشه از ظاهر دائما مبهوت فدیا سرگرم به نظر می رسیدند و او با اکراه شروع به ارسال عکس های او در رسانه های اجتماعی کرد. بقیه به قول خودشان تاریخ است.

ناتالیا گفت: “من متوجه نشدم که او ظاهر غیر معمولی دارد او فقط برای من زیبا و خنده دار به نظر می رسید.” اما دوستان و آشنایانم به من گفتند که این گربه باید به دنیا نشان داده شود.

جهان فدیا را دوست داشت و ناتالیا به سرعت متوجه شد که ظاهر دوست داشتنی او باعث بهتر شدن روزهای بسیاری از مردم شده است، بنابراین او به آپلود عکس ها و ویدیوهای خنده دار از حیوان خانگی خود ادامه داد.

فدیا گربه اولین بار در سال 2021 و در آغاز سفر اینستاگرامی خود به تیتر اخبار بین المللی تبدیل شد. او در آن زمان «فقط» 36000 طرفدار داشت، این تعداد از آن زمان به 314000 رسیده است.

مشخص نیست که چرا فدیا همیشه این حالت غیر معمول صورت را دارد، اما صاحبش گمان می‌ کند که این حالت به دلیل نقص ژنتیکی یا یک ضربه فیزیکی است. هر چه هست، به نظر نمی رسد که گربه را اصلاً آزار دهد. این چیزی است که او را خاص می کند و دلیل اصلی موفقیت او در رسانه های اجتماعی است.

یکی از طرفداران او در اینستاگرام نوشت: “فدیا، تو مثل بقیه نیستی و این عالی است.”

شخص دیگری نوشت: “این چهره او را دوست داشتنی تر می کند.”

اشتراک گذاری