امروز برابر است با :1403-05-06

این مرد ثروتمند غذای خود را از سطل های زباله پیدا می کند!

یک مرد ۸۰ ساله آلمانی به دلیل داشتن چندین ملک به ارزش میلیون‌ ها یورو از مواد غذایی و چیز هایی که در زباله‌ دان‌ ها یافت می‌ شود، غذای خود را پیدا می کند.

هاینز بی مانند یک بی  خانمان به نظر می رسد که چیزی به نام او نیست، اما ظاهر می تواند فریبنده باشد. مرد آلمانی ممکن است در حال حاضر فقط 15 یورو (16 دلار) در حساب بانکی خود داشته باشد، اما این تنها به این دلیل است که او فقط 700000 یورو (756000 دلار) برای خرید خانه جدید برداشت کرده است.

100000 یورو باقیمانده برای ایجاد سود به سپرده ای با مدت معین منتقل شد. او ممکن است ثروتمند به نظر نرسد، اما این مرد هشتاد ساله چندین میلیون دلار ثروت دارد و می داند چگونه ثروت خود را افزایش دهد. علاوه بر این، او ادعا می کند که در تمام زندگی خود صرفه جویی کرده است، بنابراین واقعاً برای گذراندن زندگی به پول نیاز ندارد. او از زندگی با غذای موجود در زباله‌دان‌ ها و احتکار انواع چیزهایی که دیگران دور می‌ اندازند، زندگی می کند و خوشحال است.

هاینز اخیراً به روزنامه آلمانی Bild گفت: «شاید من مقداری روغن برای سرخ کردن بخرم یا اگر تمام شود، اما بیشتر غذا را در سطل زباله پیدا می کنم. «مردم اسراف می‌ کنند و آنقدر دور می‌ ریزند که می‌ توانی کل خانواده را سیر کنی! به عنوان مثال، مردم یک بسته سوسیس می خرند، یکی می خورند و سپس بقیه را به سادگی در سطل زباله می اندازند.

این مستمری بگیر اهل دارمشتات در جنوب غربی آلمان برای اولین بار در سال 2021 به تیتر اخبار تبدیل شد، زمانی که گزارش شد که وی دارای 7 خانه و 2 آپارتمان است و حدود 500000 (540000 دلار) در حساب بانکی خود دارد. او از آن زمان در حال افزایش ثروت خود است و اخیراً 700000 یورو در خانه دیگری سرمایه گذاری کرده است. جالب اینجاست که او مطمئناً املاک منطقه خود را خریداری می کند تا در صورت نیاز به تعمیر، با دوچرخه به آنها برسد. اینطور نیست که او حاضر باشد برای انجام این کار به کسی پول بدهد در حالی که خودش می تواند این کار را انجام دهد.

مهندس برق بازنشسته حقوق بازنشستگی ماهیانه 3600 یورو (3900 دلار) و همچنین 156 یورو (169 دلار) مستمری دیگر دارد که بیشتر آن به حساب بانکی او می رود، زیرا او واقعاً چیزی برای خرج کردن آن ندارد. به غیر از 5 یورویی که ممکن است هر ماه خرج غذا کند، هزینه های او فقط شامل اتصال به اینترنت برای لپ تاپش است. تلفن همراه قابل بحث نیست، زیرا 10 یورو اضافی برای او هزینه خواهد داشت.

هاینز بیشتر وقت خود را صرف احتکار وسایلی می کند که دیگران دور می اندازند.

هاینز بی. بدون هیچ خانواده ای که بتواند ثروت قابل توجه خود را با آنها تقسیم کند، واقعاً نمی داند که ثروت خود را پس از مرگ به چه کسی واگذار خواهد کرد. او چند پسر عموی دور دارد، اما می‌ گوید آنها توانایی پرداخت مالیات بر ارث را ندارند، بنابراین در نظر دارد برخی از املاک را به مستاجران واگذار کند.

منبع خبر

اشتراک گذاری