امروز برابر است با :1403-05-06

این غذاها برای یک رژیم غذایی سالم ضروری هستند!

آیا تا به حال احساس کرده اید که از راهروهای ابر غذاهایی که قفسه های سوپرمارکت ها را پوشانده اند غرق شده اید؟ در حالی که این مواد عجیب و غریب ممکن است جذابیت خاصی داشته باشند، آیا واقعا برای یک رژیم غذایی سالم ضروری هستند؟ پاسخ یک نه تعجب آور است!

بیایید این افسانه را که سلامتی به مواد لوکس و گران قیمت نیاز دارد، از بین ببریم. این غذای خوشمزه و مغذی را می توانید جایگزین آن غذاهای مرسوم و مد روز کنید.

پوره نخود فرنگی با ماست

پوره نخود فرنگی یک جایگزین مقرون به صرفه و غنی از پروتئین با بافتی مشابه است. ماست غنی از پروبیوتیک است و سرشار از اسیدهای چرب ضروری است.

انواع توت ها برای داشتن مقدار زیادی آنتی اکسیدان

توت ها غنی از آنتی اکسیدان هستند. گنجاندن توت، یا حتی انگور را در رژیم غذایی خود در نظر بگیرید. یا سالادهای میوه با طراوت میل کرد.

سبزی ها را دست کم نگیرید

قدرت سبزی‌ های آماده مانند اسفناج، شنبلیله یا سبزی خردل را دست کم نگیرید. این گزینه ها طعم و مشخصات مواد مغذی را ارائه می دهند و سرشار از ویتامین A، منیزیم، مس و سلنیوم هستند.

دانه کتان و دانه ریحان

دانه کتان یا دانه ریحان دارای مقدار مناسبی از فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 هستند که یک عنصر بافتی را به اسموتی ها، ماست، سالادها و دسرها اضافه می کنند.

شیر نارگیل، شیر سویا یا شیر برنج

خواص شیر نارگیل، شیر سویا یا شیر برنج را کشف کنید. شیر نارگیل با اسیدهای چرب با زنجیره متوسط، شیر سویا مملو از پروتئین و شیر برنج که هضم آسان و کم چرب است، همگی جایگزین‌های لبنی عالی در پخت و پز هستند.

برگ شنبلیله

برگ های خشک شنبلیله را در نظر بگیرید، این برگ ها با داشتن آهن غنی، طعم مشابهی به خورش ها و سبزیجات برشته می دهند.

ترکیب این مغذی های خوشمزه به نفع سلامتی شما است. دفعه بعد که توسط یک غذای فوق‌ العاده مد روز وسوسه شدید، این گزینه‌های مغذی را به یاد بیاورید.

اشتراک گذاری