امروز برابر است با :1403-05-06

این اسموتی توت فرنگی و هندوانه می تواند ناجی پوست شما باشد

هندوانه فقط یک میوه اصلی تابستانی نیست. این مملو از مواد مغذی است که می تواند سلامت پوست شما را تقویت کند. ما به شما توضیح می دهیم که چگونه یک اسموتی توت فرنگی هندوانه می تواند به نوشیدنی مراقبت از پوست شما تبدیل شود.

آفتاب سوزان، هوای خشک و افزایش تعریق می تواند باعث شود که صورت شما خشک و کدر شود. اما دیگر نگران نباشد! با این دستور العمل ساده با 5 ماده را برای اسموتی توت فرنگی هندوانه با طراوت ارائه می دهد.

نحوه تهیه این نوشیدنی تقویت کننده درخشندگی پوست

  • هندوانه خرد شده، توت فرنگی یخ زده، آب لیمو، برگ نعناع و عسل را جمع آوری کنید.
  • مواد تازه را کاملا بشویید.
  • هندوانه خرد شده و توت فرنگی یخ زده را در مخلوط کن بریزید.
  • آب لیمو، برگ نعناع و عسل را به اضافه کنید.
  • مخلوط کنید تا یکدست و کرم رنگ شود. سرد سرو کنید!

چرا باید این اسموتی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید؟

در ماه‌ های گرم‌ تر میل به نوشیدنی‌ های با طراوت و مغذی وجود دارد. این اسموتی تمام جعبه های یک محصول اصلی مراقبت از پوست تابستانی را مشخص می کند:

آبرسانی

هندوانه و آب لیمو هر دو سرشار از آب هستند و شما را در روزهای گرم هیدراته نگه می دارند. آبرسانی مناسب برای پوست سالم و سلامت کلی حیاتی است.

نیروگاه آنتی اکسیدانی

هندوانه، توت فرنگی و عسل مملو از آنتی اکسیدان هایی هستند که با آسیب رادیکال های آزاد مبارزه می کنند، التهاب را کاهش می دهند، از پیری زودرس جلوگیری می کنند و از پوست سالم حمایت می کنند.

خاصیت خنک کنندگی

برگ های نعناع و طعم با طراوت هندوانه و لیمو یک اثر خنک کننده لذت بخش ایجاد می کند و این اسموتی را به گزینه ای عالی برای هوای گرم تبدیل می کند.

تقویت مواد مغذی

این معجون میوه ای انواع ویتامین ها و مواد معدنی ضروری مانند ویتامین C، ویتامین A، پتاسیم و آنتی اکسیدان ها را فراهم می کند که همگی برای سلامتی و ایمنی کلی مفید هستند.

نکته : میوه های کامل را به آب میوه ها یا اسموتی ها ترجیح دهید. با این حال، تهیه اسموتی‌ها آسان است و می‌ توان آن‌ ها را در حین حرکت مصرف کرد، و آنها را به گزینه‌ ای مناسب در روزهای شلوغ تبدیل می‌ کند.

این افراد به دلیل شرایط خاص سلامتی، محتاط باشند

حساسیت به مرکبات

وجود آب لیمو باعث می شود این اسموتی برای کسانی که حساسیت به مرکبات دارند، که ممکن است دچار خارش، تورم یا کهیر شوند، نامناسب باشد.

مدیریت دیابت

در حالی که قندهای طبیعی موجود در هندوانه و توت فرنگی به طور کلی سالم هستند، افراد مبتلا به دیابت باید مصرف نوشیدنی های شیرین از جمله اسموتی ها را برای حفظ سطح قند خون سالم کنترل کنند.

حساسیت به نعناع

برخی از افراد ممکن است ناراحتی گوارشی یا واکنش های آلرژیک به نعناع را تجربه کنند. اگر حساسیت شناخته شده ای دارید، نعناع را حذف کنید یا آن را با گیاه دیگری جایگزین کنید.

ملاحظات کم کربو هیدرات

قندهای طبیعی موجود در میوه ها می توانند به سرعت اضافه شوند. کسانی که از رژیم کم کربوهیدرات یا کتوژنیک پیروی می کنند ممکن است بخواهند گزینه های کم کربوهیدرات را بررسی کنند.

اسموتی‌ ها را بر اساس ترجیحات و نیازهای غذایی خود سفارشی کنید.ماست، آجیل، دانه‌ ها یا پودر پروتئین را برای تغذیه استفاده کنید. برای راهنمایی شخصی، با یک متخصص واجد شرایط مشورت کنید.

اشتراک گذاری