امروز برابر است با :1403-05-06

ویژه بهاری: اینها بهترین نوشیدنی ها برای شروع روز هستند

با تغییر فصل، نیازهای تغذیه ای بدن ما نیز افزایش می یابد. به این ترتیب، متخصصان توصیه می کنند که برای بهینه سازی سلامت خود، نه تنها غذاها، بلکه نوشیدنی های متنوع را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

اینها بهترین انتخاب ها برای نوشیدنی های صبح فصل بهار هستند

آب نارگیل

یک آبرسان عالی که می تواند به تقویت هضم شما کمک کند. قبل از تمرین صبحگاهی خود از آن استفاده کنید تا انرژی خود را به حداکثر برسانید.

آب نارگیل یک نوشیدنی طبیعی ایزوتونیک، غنی از الکترولیت هایی مانند پتاسیم، سدیم و منیزیم است که آن را به گزینه ای عالی برای هیدراتاسیون تبدیل می کند. این ماده به جبران مایعات و الکترولیت های از دست رفته کمک می کند و برای هیدراته ماندن در روزهای گرم بهار ایده آل است. به‌ علاوه، آب نارگیل حاوی سیتوکینین‌ هایی است که با اثرات ضد پیری و ضد سرطانی مرتبط بوده و سلامت و شادابی کلی را ارتقا می‌ دهد.

زنجبیل

فقط یک شات 30 میلی لیتری آب آملا تازه مخلوط با 1 قاشق چای خوری آب زنجبیل می تواند به تقویت ایمنی شما در این تغییر فصل کمک کند. همچنین برای هر کسی که سعی در تثبیت قند خون بالا دارد یک مکمل عالی است.

زنجبیل به دلیل فواید ضد التهابی و گوارشی، کمک به هضم و تسکین ناراحتی های گوارشی شناخته شده است، که می تواند به ویژه در طول انتقال فصل مفید باشد. منبع قوی ویتامین C است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و در برابر بیماری های فصلی مانند سرماخوردگی و آلرژی محافظت می کند.

آب کدو خاکشیر

اگر شب ها به طور مکرر ورزش می کنید و مشکلات گوارشی مانند نفخ، اسیدیته و یبوست دارید، یک شروع عالی برای روز است. کدو خاکستر نیز بسیار خنک و قلیایی در طبیعت مشترک است.

آب کدو خاکستر همچنین به دلیل خواص خنک کنندگی آن شناخته شده است، و آن را به گزینه ای ایده آل برای متعادل کردن دمای بدن در طول انتقال به هوای گرم تبدیل می کند.

اگر می خواهید نوشیدنی صبحگاهی خود را خوش طعم تر کنید، باید زنجبیل، آب لیمو و عسل را به آب گرم اضافه کنید. نوشیدن این نوشیدنی گرم هر روز صبح یک راه موثر برای تقویت سیستم گوارش و جلوگیری از سوء هاضمه، حالت تهوع و سوزش سر دل است.

اشتراک گذاری