امروز برابر است با :1403-05-06

اسکار مادر شوهر بد جنس هم به این خانم مکزیکی می رسد

یک زن مکزیکی متهم است که به سه نفر از اراذل و اوباش پول داده تا روی لباس عروس آینده‌ اش رنگ قرمز بیندازند تا او را از ازدواج با پسرش بازدارند.

در 17 فوریه، یک زوج موفق شدند در شهر سیوداد اوبرگون، استان سونورا مکزیک، با وجود آزار و اذیت دائمی خانواده داماد، ازدواج کنند. پس از آن که عکس‌ های عروس با لباس عروسی سفید و رنگ قرمز پاشیده شده روی آن در روز بزرگش در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، خبر وضعیت بد این زوج در مکزیک منتشر شد.

بر اساس گزارش های متعدد از منابع نزدیک به این زوج، هنگامی که عروس در خارج از کلیسایی که قرار بود مراسم عروسی در آنجا برگزار شود، ایستاده بود، سه نفر از اراذل و اوباش ظاهر شدند و در حالی که همه چیز را ضبط می کردند، روی لباس او رنگ قرمز پاشیدند، به احتمال زیاد به عنوان مدرکی برای شخصی که آنها را استخدام کرده است. ظاهراً این تنها آخرین رویدادی بود که توسط خانواده داماد ترتیب داده شد تا از انجام عروسی این زوج جلوگیری کنند.

جزئیات آزار و اذیت مداوم زوج جوان توسط یک کاربر در یک سری پست در 20 فوریه در X (توئیتر) به اشتراک گذاشته شد. آنها گفتند که خانواده داماد صاحب یک تجارت خانه تدفین سود آور بوده و مخالف ازدواج بوده اند. پیوند او با زنی که از همان ابتدا آن را پایین تر از خودشان می دانستند. خواهر و برادر های داماد پس از مسدود کردن حساب‌ های جعلی، خواهر شوهر آینده‌ شان، الکساندرا، او را از طریق شبکه‌ های اجتماعی تهدید کردند. هر وقت داماد با آنها روبرو می شد همه چیز را انکار می کردند.

از آنجایی که الکساندرا خودش از خانواده‌ ای ثروتمند نبود، خانواده داماد متقاعد شده بودند که او فقط برای منافع مالی با پسرشان ازدواج می‌ کند و مصمم بودند به هر قیمتی از وصلتشان جلوگیری کنند. پس از شکست تهدیدها، آنها ظاهراً به او یک چک سفید برای پایان دادن به رابطه پیشنهاد کردند، اما این نیز مؤثر واقع نشد. بنابراین آنها به آزار و اذیت ادامه دادند و شایعاتی را در مورد الکساندرا به صورت آنلاین پخش کردند و داماد را از تجارت خانوادگی اخراج کردند.

در یک مقطع، مادر داماد ظاهراً یک حمله قلبی ساختگی کرده و خود را به بیمارستان رسانده و پسرش را به خاطر بستری کردن او در آنجا سرزنش کرده است. در طول جلسه عکس قبل از عروسی در خارج از کلیسا، پلیس یک تماس تلفنی ناشناس در مورد قاچاق مواد مخدر در این مراسم دریافت کرد، بنابر این یک واحد ویژه برای بررسی و جستجوی همه مهمانان اعزام شد. چیزی پیدا نشد.

سپس در حالی که عروس در حال آماده شدن برای قدم زدن در راهرو بود، گروهی از اراذل و اوباش سوار بر ماشینی جلوی کلیسا ایستادند. دو نفر از آنها رنگ قرمز را روی لباس عروسی سفید او پاشیدند، در حالی که سومی همه چیز را با گوشی هوشمند ضبط کرد. عکس های این حادثه در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. اما این زوج که قبلاً خیلی چیزها را پشت سر گذاشته بودند، به برنامه های خود ادامه دادند. عروس لباس طلایی پوشید و برگشت تا با مهمانان جشن بگیرد.

در حالی که همه اینها در جریان بود، مادر داماد، که بسیاری ادعا می کنند عامل آزار و اذیت بود، در پاریس، فرانسه تعطیلات خود را سپری می کرد. هیچ کس از خانواده او در عروسی شرکت نکرد.

اگر چه عشق در پایان پیروز شد، بسیاری از کسانی که در مورد مصیبت این زوج نظر دادند، نگرانی خود را در مورد آینده زندگی آنها ابراز کردند. برخی توصیه می کردند که از کسانی که آنها را از هم جدا می کنند دور باشند.

اشتراک گذاری