امروز برابر است با :1403-05-06

آرنولد شوارتزنگر نقش بابانوئل را در «مردی با کیف» بازی می‌ کند

آرنولد شوارتزنگر نقش بعدی خود را رزرو کرده است. او در «مردی با کیف» بازی خواهد کرد که قرار است اواخر سال میلادی فیلمبرداری شود و این فیلم به عنوان یک کمدی خانوادگی تعطیلات با همبازی آلن ریچسون شناخته می‌ شود که به خاطر کارش در سریال «ریچر» شناخته می‌ شود.

این مناسبت اولین فیلم شوارتزنگر از سال 2019 است، زمانی که او در «نابودگر: سرنوشت تاریک» بازی کرد.

در حالی که هنوز جزئیاتی در مورد نقش ها منتشر نشده است، انتظار می رود شوارتزنگر نقش بابانوئل را بازی کند. زمانی که کیف جادویی بابانوئل دزدیده می‌ شود، او به لیست شیطان‌ های خود روی می‌ آورد تا ونس، دزد سابق را پیدا کند تا به او کمک کند آن را پس بگیرد. ونس همراه با دخترش، بابانوئل، و گروهی از الف‌ های نامناسب، برای نجات کریسمس باید بزرگ‌ ترین دزدی زندگی‌ اش را انجام دهد.» ریچسون احتمالا نقش ونس را بازی خواهد کرد.

«مردی با کیف» دومین فیلم تعطیلات شوارتزنگر است. در سال 1996، او در «Jingle All The Way» بازی کرد، جایی که او نقش یک فروشنده تشک را بازی کرد که در آخرین لحظه درگیر رقابت خرید کریسمس با پدرش بود و هر دو امیدوار بودند که جدیدترین اسباب‌ بازی مد روز در بازار را به دست آورند.

بازگشت شوارتزنگر به فیلم

«مردی با کیف» توسط آدام شنکمن کارگردانی خواهد شد که به خاطر بازی در فیلم‌هایی مانند «اسپری مو»، «برنامه‌ریز عروسی» و غیره شناخته می‌شود. این یک بازگشت هیجان انگیز برای شوارتزنگر به صفحه نمایش بزرگ است. شوارتزنگر در حالی که سال گذشته سریال «فوبار» خود را در نتفلیکس به نمایش گذاشت، آخرین بار در سال 2019 در حین فیلمبرداری «Kung Fury 2» که با تاخیرهای مختلفی روبرو شده و هنوز تاریخی برای اکران پیدا نکرده است، در یک فیلم سینمایی حضور داشت.

اشتراک گذاری