امروز برابر است با :1403-05-06

آرایشگر ماهر چینی مردم را غیر قابل تشخیص می کند

یک آرایشگر چینی که با نام توزی (خرگوش) شناخته می شود، به دلیل توانایی او در تغییر کامل مشتریانش تا جایی که تشخیص آنها غیرممکن است، توجه زیادی را در رسانه های اجتماعی به خود جلب کرده است.

توزی استودیوی پرتره خرگوش ستاره لایت را در استان یونان اداره می‌ کند، اما بیشتر مشتریان خود را از رسانه‌ های اجتماعی، به‌ویژه Douyin (نسخه چینی TikTok) می‌ گیرد، جایی که او مرتباً کلیپ‌ هایی از دگرگونی‌ های آرایشی چشمگیر پست می‌ کند، جایی که سوژه‌ هایش را دهه‌ ها جوان‌ تر نشان می‌ دهد. آنها در واقع هستند، آنها را به قهرمان داستان های Wuxia تبدیل می کند، یا آنها را به سادگی غی رقابل تشخیص می کند. در طول سال ها، او با همتایان اینفلوئنسرها و افراد مشهور از جمله افراد مشهور، بازیگران و خوانندگان همکاری داشته است.

یکی از دلایل محبوبیت سبک آرایش توزی او بیش از 5.5 میلیون دنبال کننده دارد فقط در Douyin این است که عناصر کلاسیک زیبایی چینی از جمله چهره بی عیب، پلک های درخشان، و رژگونه صورتی یا ارغوانی پر جنب و جوش را در خود دارد. برخی از انتقادات علیه او از همین جا سر چشمه می گیرد، زیرا بسیاری از مردم بر این باورند که تمام سوژه های او ظاهری بسیار شبیه به هم دارند.

یکی از محبوب‌ ترین ویدیو های توزی که متأسفانه در هیچ پلتفرم ویدیویی غربی وجود ندارد باعث می‌ شود که او یک اینفلوئنسر ۷۲ ساله به نام مادربزرگ تران را به یک شاهزاده خانم جوان تبدیل کند. اگر او واقعاً از هیچ فیلتر یا بهبود دیجیتالی استفاده نکرده باشد، نتیجه نهایی واقعاً بسیار چشمگیر است.

محبوبیت توزی در چین به سطوح باور نکردنی رسیده است، و او اکنون کارکنانی از آرایشگران آموزش دیده دارد که قلعه را در استودیوی پرتره خرگوش ستاره لایت نگه می دارند، در حالی که او از طریق ویدیو های Douyin خود، بازاریابی را انجام می دهد. به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، مردم از سراسر کشور سفر می کنند تا آرایش خود را در استودیو او انجام دهند.

منبع خبر

اشتراک گذاری