امروز برابر است با :1403-02-26

انتخاب بهترین دی جی عروسی

مراسم عروسی یکی از مهم‌ترین مراسمات در زندگی هر فردی است؛ از این‌رو، همه سعی‌‌ می‌کنند این شب را به بهترین شکل‌ممکن برگزار کنند. برای داشتن یک مراسم باشکوه لازم است تا انتخاب‌‌‌های درستی برای این شب داشته باشید. مراسم عروسی باید کاملا شاد و گرم برگزار شود؛ به‌همین دلیل، بسیاری از افراد از دی جی عروسی برای مراسم خود استفاده‌‌ می‌کنند؛ اما برای انتخاب دیجی عروسی باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟ چگونه‌‌ می‌توان بهترین دیجی را برای عروسی انتخاب کرد؟ در این مطلب قصد داریم به تفصیل راجع‌به این موضوع صحبت کنیم.

آیا دعوت از دیجی برای عروسی ضرورتی دارد؟

با انتخاب دیجی، کار شما برای برگزاری مراسم راحت‌‌‌‌تر خواهد شد. یک دیجی خوب‌‌ می‌تواند موسیقی‌‌‌ها را به‌ترتیب و باتوجه‌به جو مراسم تغییر دهد. وظیفه یک دیجی این است که بهترین موزیک‌‌‌ها را باتوجه‌به تم مراسم و جو مهمان‌‌‌ها انتخاب کند و شور و نشاط ویژه‌ای در مراسم به‌وجود آورد. معمولا دیجی‌‌‌ها مجهز به سیستم‌‌‌های نور و صوتی هستند؛ به‌همین دلیل، کیفیت صدای پخش‌شده در مراسم توسط دیجی بسیار بالاست. حضور دی جی عروسی، باعث‌‌ می‌شود مراسم، رنگ دیگری به خود بگیرد. از طرفی دیجی مهمانان را به یک همکاری پرشور و هیجان‌انگیز دعوت‌‌ می‌کند؛ بنابراین، اگر به‌دنبال برگزاری باشکوه مراسم خود هستید، باید حتما از یک دی جی خوب کمک بگیرید.

ویژگی‌‌‌های یک دیجی خوب

بسیاری از افراد تمایل دارند تا مراسمات خود را با دیجی برگزار کنند؛ اما از کیفیت کار دیجی موردنظر مطمئن نیستند. برای انتخاب دیجی عروسی باید چند نکته را مدنظر قرار دهید.

خوش قول بودن

هیچ چیز مهم‌‌‌‌تر از این نیست که دی جی خوش قول باشد. برگزاری مراسم عروسی به‌تنهایی با استرس‌هایی همراه است. اگر بدقولی افراد در برگزاری مراسم اختلال ایجاد کند، عروس و داماد خاطره تلخ این شب را همیشه به‌خاطر خواهند داشت؛ بنابراین، سعی کنید دی جی عروسی خوش قول انتخاب کنید. با بررسی مراسمات قبلی دیجی و رضایت مشتریان قبلی‌‌ می‌توانید به این نکته پی ببرید که آیا دیجی خوش‌قول است یا خیر؟

انتخاب موزیک مناسب

بدون‌شک موزیک‌هایی که برای عروسی مناسب هستند، برای سایر مجالس استفاده نمی‌شوند. به بیان بهتر‌‌ می‌توان گفت در هر مجلسی باید موزیک مخصوص آن اجرا شود؛ درغیر این‌صورت مجلس موردنظر خیلی خاص جلوه نخواهد کرد. انتخاب موزیک و پخش به‌موقع آن در مجلس به عهده دی جی است. درواقع دی جی با تجربه کاری خوب،‌‌ می‌تواند بهترین موزیک را برای مجلس مورد نظر تشخیص دهد.

داشتن تجهیزات مناسب

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که باید در انتخاب دیجی در نظر بگیرید، تجهیزات مورد استفاده است. هرچه تجهیزات دی جی عروسی پیشرفته‌‌‌‌تر باشد، پخش و کیفیت صدا بهترین حالت ممکن را خواهد داشت. توجه کنید که دی جی باید حتما همه تجهیزات را قبل از مراسم تست کند تا از عملکرد آن‌‌‌ها اطمینان داشته باشد. هرگونه اختلال در عملکرد تجهیزات در مراسم به عهده دی جی مربوطه است.

خوش خلق و خوش پوش

دی جی باید برون‌گرا باشد تا بتواند مهمانان را با خود در عروسی همراه کند؛ بدین ترتیب‌‌ می‌تواند شورونشاط بیشتری در مراسم به‌وجود آورد. از سویی دیگر دیجی باید خوش‌پوش هم باشد. آراسته بودن دی جی کمک‌‌ می‌کند تا شکوه مراسم حفظ شود. این ویژگی‌‌‌ها را‌‌ می‌توانید از نمونه کارهای قبلی دیجی پیگیری کنید. سایت کوری وانتز کال یکی از معتبرترین مراکز برای راه‌اندازی مراسم ازدواج است. در این وب‌سایت تمامی خدمات مربوط‌به مراسم عروسی ازجمله انتخاب دی جی عروسی برای مشتریان فراهم آمده‌است. با کمک کوری وانتز کال‌‌ می‌توانید بهترین دیجی را بدون دغدغه برای مراسم‌‌‌های خود انتخاب کنید.

هزینه دعوت از دیجی چقدر است؟

توانایی هر دیجی برای برگزاری مراسمات متفاوت است؛ از سویی دیگر هرچه دیجی معروف‌‌‌‌تر باشد، هزینه دعوت از او بالاتر خواهد بود. تجهیزاتی که دیجی به‌همراه دارد هم یکی دیگر از عواملی است که روی دستمزد دعوت از او تاثیر‌‌ می‌گذارد. هزینه دعوت از دیجی در بازه قیمتی متفاوتی از چند میلیون تا ده‌‌‌ها میلیون متفاوت است؛ بنابراین، نمی‌توان عدد خاصی را برای این موضوع بیان کرد. برای دعوت از دیجی قبل از هر چیز به این نکته فکر کنید که چقدر توانایی هزینه برای این بخش را دارید؟ بعد از بررسی عملکرد دی جی‌‌‌های مختلف،‌‌ می‌توانید متناسب با بودجه خود مورد مناسبی را انتخاب کنید.

نکاتی بعد از انتخاب دی جی عروسی

برای آن ‌که تجربه بهتری از برگزاری مراسم خود داشته باشید، باید نکاتی را با دیجی هماهنگ کنید. این هماهنگی کمک‌‌ می‌کند تا مراسم به دلخواه شما پیش برود.

  • در گام اول به قراردادی که با دیجی‌‌ می‌بندید خوب دقت کنید. در قرارداد باید میزان خدماتی که از دیجی انتظار دارید را ذکر کنید. آیا نیاز به هاله ابر و بخار دارید؟ یا سیستم نورپردازی خاصی را انتخاب کرده‌اید؟ سطح تجهیزات موردانتظار شما چیست و آیا دیجی‌‌ می‌تواند آن را تامین کند؟ تمامی این موارد و هماهنگی‌‌‌های لازم باید به‌شکل مکتوب در قرارداد ذکر شود. با این کار هیچگونه ناهماهنگی در شب عروسی پیش نمی‌آید.

  • اگر آهنگ درخواستی دارید، حتما قبل از مراسم آن را با دی جی عروسی در میان بگذارید. در بسیاری از مواقع عروس و داماد با آهنگ خاصی اجرای رقص دونفره دارند، در این شرایط باید حتما آهنگ را در اختیار دیجی برای پخش قرار دهید.

  • درصورتی‌که مایل نیستید آهنگ خاصی در مراسم شما اجرا شود، باید آن را حتما به دیجی بگویید. با این راهکار جلوی اتفاقات ناخواسته را خواهید گرفت.

کلام آخر

انتخاب دیجی برای عروسی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که به برگزاری باشکوه‌‌‌‌تر مراسم شما کمک‌‌ می‌کند. در این مطلب نکاتی برای انتخاب و هماهنگی بهتر با دیجی ذکر کردیم. با رعایت این نکات تجربه بهتری برای برگزاری مراسم خواهید داشت.درصورتی‌که قصد برگزاری یک مراسم باشکوه را دارید‌‌، می‌توانید به مجموعه کوری وانتز کال اعتماد کنید. این مجموعه تمامی دغدغه شما را برای انتخاب دی جی عروسی معتبر برطرف‌‌ می‌کند. اجرای حرفه‌ای مراسم با بالاترین کیفیت و بهترین تجهیزات و برنامه‌ریزی دقیق از مهم‌ترین خدماتی است که مجموعه کوری وانتز کال به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با استفاده از خدمات این مجموعه نباید نگران برگزاری مراسم خود باشید.

اشتراک گذاری